Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dat heb ik al😊

Ik heb het via de app gedeactiveerd. Zo staat hij er ook nog steeds op.

 

Het gaat om je mobiele nummer, toch @EvaPlien ? Spotify premium heeft daar wel opgestaan, maar het is al sinds 30 april beeindigd. Op je factuur van mei staat ‘ie ook al niet meer. (Of misschien kijk wel heel erg verkeerd? :) )  

Ik kan mijn inlog gegevens voor spotify premium niet meer vinden. Kunnen jullie daar bij helpen?
De nodige gegevens staan al in my profiel.

admin: topic verplaatst naar lopende topic 

Badge

Dat heb ik al😊

Ik heb het via de app gedeactiveerd. Zo staat hij er ook nog steeds op.

 

Het gaat om je mobiele nummer, toch @EvaPlien ? Spotify premium heeft daar wel opgestaan, maar het is al sinds 30 april beeindigd. Op je factuur van mei staat ‘ie ook al niet meer. (Of misschien kijk wel heel erg verkeerd? :) )  

Nee dit is precies mijn probleem😊 alles staat goed, alleen heb ik dus nog steeds premium. 

Badge

Dat heb ik al😊

Ik heb het via de app gedeactiveerd. Zo staat hij er ook nog steeds op.

 

Het gaat om je mobiele nummer, toch @EvaPlien ? Spotify premium heeft daar wel opgestaan, maar het is al sinds 30 april beeindigd. Op je factuur van mei staat ‘ie ook al niet meer. (Of misschien kijk wel heel erg verkeerd? :) )  

Nee dit is precies mijn probleem😊 alles staat goed, alleen heb ik dus nog steeds premium. 
Ja, mijn mobiele nummer. 

 

 

Badge

Dat heb ik al😊

Ik heb het via de app gedeactiveerd. Zo staat hij er ook nog steeds op.

 

Het gaat om je mobiele nummer, toch @EvaPlien ? Spotify premium heeft daar wel opgestaan, maar het is al sinds 30 april beeindigd. Op je factuur van mei staat ‘ie ook al niet meer. (Of misschien kijk wel heel erg verkeerd? :) )  

Nee dit is precies mijn probleem😊 alles staat goed, alleen heb ik dus nog steeds premium. 
Ja, mijn mobiele nummer. 
Als ik bij mijn Spotifyaccount kijk zie ik staan : Spotify Premium. Je abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN. Benader KPN voor vragen over je abonnement.
En dit terwijl ik al bijna anderhalve maand alles heb opgezegd. 

 

 

Badge

Ik heb verder geen reactie meer ontvangen. Klopt dit?

Reputatie 7
Badge +15

@EvaPlien Op dit moment heb je bij het mobiele nummer geen Spotify premium, dat wil zeggen je betaalt er bij KPN niet voor. 

Op zich natuurlijk gunstig, maar minder als je via Spotify zelf wil aanvragen. Is dat inderdaad het geval? 

Opeens ben ik mijn premium Spotify kwijt, waar vind ik mijn activatie code?
Heb KPN compleet

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Broodkogel! Zou je eens kunnen proberen om onze pagina voor Spotify activeren te gebruiken? In veel gevallen hoort dat je probleem op te lossen. Mocht dit zo'n vervelende uitzondering zijn zou je dan je profiel in willen vullen zodat we voor je aan de slag kunnen? Mocht het wel gelukt zijn horen we dat hier ook erg graag. :relaxed:

Daar staat “U hebt Spotify al geactiveerd via KPN.”

Badge

@EvaPlien Op dit moment heb je bij het mobiele nummer geen Spotify premium, dat wil zeggen je betaalt er bij KPN niet voor. 

Op zich natuurlijk gunstig, maar minder als je via Spotify zelf wil aanvragen. Is dat inderdaad het geval? 

Precies, ik wil een family aanvragen, maar dat lukt zo niet...

Reputatie 7
Badge +17

Oehh, frustrerend @EvaPlien. Ik weet even niet hoe we dit kunnen oplossen, dus heb ik deze vraag intern doorgezet. Zodra wij een reactie ontvangen, hoor je van ons! 

@Broodkogel Zelfde geldt voor jou. Via die pagina zou je Spotify moeten kunnen activeren. Om dit uit te laten zoeken hebben we ook jouw gegevens nodig. Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zetten we dit door! Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende!

Profiel is gemaakt

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @Broodkogel! Ik heb het doorgezet. Zodra we meer weten, laten we het hier aan je weten :)

Goedemorgen, gisteren heb ik een andere telefoon gekocht en alles van mijn oude telefoon hier naartoe gekopieerd. Ondertussen heb ik Spotify free veranderd naar Spotify premium, want dat zit namelijk in mijn KPN abonnement. Alleen is mijn oude bibliotheek verdwenen. Deze staat nog wel op mijn laptop. Hoe krijg ik deze op mijn nieuwe telefoon?

Vriendelijke groeten, 

Annelies Moolenaar 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen, gisteren heb ik een andere telefoon gekocht en alles van mijn oude telefoon hier naartoe gekopieerd. Ondertussen heb ik Spotify free veranderd naar Spotify premium, want dat zit namelijk in mijn KPN abonnement. Alleen is mijn oude bibliotheek verdwenen. Deze staat nog wel op mijn laptop. Hoe krijg ik deze op mijn nieuwe telefoon?

Vriendelijke groeten, 

Annelies Moolenaar 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Dag @Annelies Moolenaar Ik vermoed dat je hiervoor bij Spotify zelf moet zijn. Heb je deze pagina al eens bekeken? 

Ben gratis lid hiervan via KPN maar komt er niet in

Reputatie 7
Badge +24

Ben gratis lid hiervan via KPN maar komt er niet in

Hoi Bert, welkom hier. 

Wat bedoel je precies met “kom er niet in”? Wordt je wachtwoord niet herkend? Heb je helemaal geen account? Zou je dit willen toelichten? 

Goedemorgen!

 

Sinds ik een KPN abonnement heb, zit hier ook Spotify aan verbonden.

Gisteren wou ik weer wat afspelen en kreeg ik tot mijn schrik reclame (daar betaal je tenslotte voor ;-) ).

Ik me vervolgens uitloggen en inloggen.. niks aan de hand.

Vandaag hetzelfde verhaal.

Contact opgenomen met de helpdesk en volgens hen moet ik het opnieuw aanklikken.

Ik heb zelf niks veranderd, ook nadat ik verlengd heb (eind maart), heb ik niks aangeklikt.

 

Nu is het mij een raadsel of ik alsnog Spotify moet activeren of dat er iets anders moet gebeuren.

 

Bovenstaande afbeeldingen zijn MIJ tegenstrijdig, ene kant wordt er vermeld dat er wel spotify is en de volgende weer niet?

 

Hellup!!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @koningkos! Ik vermoed dat je bent teruggezet naar Free i.v.m. de verlenging. Dit gebeurd soms omdat Spotify als het ware opnieuw aangevraagd is. Wil je eens proberen Spotify opnieuw te activeren? Dat kun je doen via deze link:  https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm

Als je er via de link niet inkomt of uitkomt, dan kijk ik graag met je mee. Hier heb ik je gegevens voor nodig. In verband met privacy wil ik je vragen je abonnementsgegevens in te vullen in je profiel. Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Hoor graag! :blush:

Hoi @koningkos! Ik vermoed dat je bent teruggezet naar Free i.v.m. de verlenging. Dit gebeurd soms omdat Spotify als het ware opnieuw aangevraagd is. Wil je eens proberen Spotify opnieuw te activeren? Dat kun je doen via deze link:  https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm

Als je er via de link niet inkomt of uitkomt, dan kijk ik graag met je mee. Hier heb ik je gegevens voor nodig. In verband met privacy wil ik je vragen je abonnementsgegevens in te vullen in je profiel. Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Hoor graag! :blush:

Lisa, dank voor je hulp. Voor nu werkt het!

 

Ik heb via mijn KPN abonnement een spotify premium account.

Deze is niet meer beschikbaar als ik spotify open.

Krijg het niet voor elkaar. Inmiddels weet ik mijn account aanmaak en wachtwoorden niet meer.

Ben hier al heel lang mee bezig, ook met spotify.

Hoe krijg ik mijn spotify premium weer terug.

Kunnen jullie mij weer koppelen aan spotify??

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Ik weet mijn inloggegevens voor mijn spotify premium account niet meer, kunnen jullie deze achterhalen? 

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Anneke B, goed dat je al in MijnKPN gekeken hebt! Dat Spotify Premium daar aan staat is een goed teken. Wil je eens proberen om Spotify opnieuw te activeren? Dat kun je doen via deze link:  https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm. Op die manier koppel je Spotify Premium (opnieuw) aan jouw Spotify account.

@BJ Hoogenraad We kunnen je wel op weg helpen met het activeren van Spotify, maar de inloggegevens van je account kunnen we niet voor je achterhalen. Dat komt doordat je je account echt bij Spotify zelf aanmaakt, en in beheer is van Spotify. Deze supportpagina van Spotify helpt je verder, onder het kopje ‘Inloggen’. 

Hallo Alexandra,

Bedankt voor snelle bericht. 
Ik heb jouw suggestie geprobeerd maar lukte niet.

Ook respons van je collega gelezen. Groothuizen 

Ik kom er echt niet uit.

Zal wel aan mijzelf liggen. (Ben al een beetje op leeftijd).

Ik kom hier nog op terug bij jullie. Ik stop even want ik ben vanaf gisteren al weer uren mee bezig.

Met vr.groet