Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dank voor je uitgebreide toelichting @Maart3n. Ik zou graag even met je mee willen kijken. Wil je daarom jouw forumprofiel invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef je hier even een seintje zodra je profiel is ingevuld?

Hoi Jose, 

De gegevens zijn aangepast! Dank alvast voor het meekijken!

Mvgr Maarten

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Maart3n. Ik zie dat er een wijziging liep, dat kan de oorzaak zijn dat de KPN ID omgeving niet goed wilde inladen. Maar die wijziging is gisteren voltooid. Dus dan zou ik verwachten dat het vandaag wel werkt. Dus ben ik verder in je abonnement gedoken. Daarin zie ik dat Spotify daarin aanwezig is en actief zou moeten zijn. Zou je nog één keer willen proberen of je kunt activeren via de activatiepagina? Als dat dan nog niet werkt, ontkoppel eens je vaste abonnement van je KPN ID, en koppel hem daarna opnieuw. Probeer dan de activatie opnieuw. 

Nieuwe telefoon en Spotify is terug gezet naar Free. Heb Premium binnen KPN abonnement. Graag jullie hulp. 

Reputatie 7
Badge +20

Nieuwe telefoon en Spotify is terug gezet naar Free. Heb Premium binnen KPN abonnement. Graag jullie hulp. 

We gaan het voor je checken @Church67 Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dank je, @Maart3n. Ik zie dat er een wijziging liep, dat kan de oorzaak zijn dat de KPN ID omgeving niet goed wilde inladen. Maar die wijziging is gisteren voltooid. Dus dan zou ik verwachten dat het vandaag wel werkt. Dus ben ik verder in je abonnement gedoken. Daarin zie ik dat Spotify daarin aanwezig is en actief zou moeten zijn. Zou je nog één keer willen proberen of je kunt activeren via de activatiepagina? Als dat dan nog niet werkt, ontkoppel eens je vaste abonnement van je KPN ID, en koppel hem daarna opnieuw. Probeer dan de activatie opnieuw. 

Dank !! Het is eindelijk gelukt!

ik heb bij KPN spotify premium maar spotify blijft op free staan. als ik activeer op mijn KPN dan is de mededeling dat ik al premium account heb. KPN gebeld maar kunnen sinds 3 weken niets doen? Spotify gemaild: u hebt een activatie code nodig. waar vind ik die?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gerrit N, welkom! Wat gek dat het niet werkt! We zijn recent overgestapt naar een ander systeem: het activeren van Spotify gaat nu via Spotify zelf. Wel loopt de facturatie etc. via ons. Je hebt dus geen activatiecode meer nodig: het zou gewoon moeten werken via https://www.kpn.com/spotifyactiveren. Mocht dat niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Hi,

 

vandaag heb ik mijn Spotify nog kunnen gebruiken, maar ineens is mijn account uitgelogd en kan hij mijn email adres niet meer herkennen waardoor ik geen Spotify meer kan gebruiken. Wat moet ik doen? In mijn KPN kan ik terug zien dat ik nog steeds een abonnement heb en netjes betaald heb. 
 

Groetjes

 

Admin: samengevoegd met centrale Spotify topic

Reputatie 7
Badge +20

@KellyIsabella, je bent zo ineens uitgelogd? Lukt het helemaal niet meer om in te loggen? Ook niet op een ander apparaat?

Wij hebben al vele jaren kpn alles-in-1 maar nog nooit spotify gebruikt

we weten ook geen wachtwoord o.i.d

Reputatie 7

Hoi @Fam. Pere, welkom bij ons op het forum. Zoals je ziet heb ik jouw topic samengevoegd met het centrale topic over Spotify, In het eerste bericht wordt alles over Spotify uitgelegd, lukt het daarmee? Als we je er daarna meer over kunnen vertellen horen we het graag van je.

Beste @Gerrit N, welkom! Wat gek dat het niet werkt! We zijn recent overgestapt naar een ander systeem: het activeren van Spotify gaat nu via Spotify zelf. Wel loopt de facturatie etc. via ons. Je hebt dus geen activatiecode meer nodig: het zou gewoon moeten werken via https://www.kpn.com/spotifyactiveren. Mocht dat niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Beste Marcia

ik heb mijn profiel aangevuld

Hartelijke groet Gerrit

Reputatie 7
Badge +10

Dank @Gerrit N :blush:

Spotify Premium staat actief in je abonnement, dus dat is goed! Nu krijg jij bij het activeren van je Premium account dus de melding dat dit al actief is, maar het Spotify account waarop je bent aangemeld staat nog op Free? Ben je dan wel ingelogd met het juiste Spotify account?

Ik neem al enige tijd spotify family af bij KPN, maar krijg de melding dat mijn gegevens niet geverifieerd kunnen worden en ik niet langer spotify heb?! Ik ben hier niet over te spreken..

ik heb spotify premium via KPN, maar ik kan premium niet meer ontvangen via mijn mobiel, 2 apparaten/ mobiele telefoons. heb al gebelt met iemand van jullie office hulplijn, maar kom niet echt verder

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @RobertovanE en @Mariel007, welkom hier. 

Zouden jullie het KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en ons hier een seintje willen geven? Dan kunnen wij dit nakijken. 

Dank @Gerrit N :blush:

Spotify Premium staat actief in je abonnement, dus dat is goed! Nu krijg jij bij het activeren van je Premium account dus de melding dat dit al actief is, maar het Spotify account waarop je bent aangemeld staat nog op Free? Ben je dan wel ingelogd met het juiste Spotify account?

Ja maar het werkt niet. Heb KPN Spotify opgezegd en direct bij spotify premium genomen. Zelfde prijs en het werkt met behoud van afspeellijsten etc. 
dank voor de moeite 

Goedemorgen,

 

Ik het een kpn compleet pakket, waarin gratis spotify premium is opgenomen. Om een of andere reden, waarschijnlijk heeb ik iets niet goed gedaan bij aanmelden of zo iets, betall ik maandelijks 9,99 euro. Ik wil graag gebruik maken van gratis dienst en betaling stopzetten. Hoe regel ik dat?

 

Met vriendelijke groet,

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Zjaan64. Welkom op het KPN Forum. Wij zoeken dit graag verder voor jou uit. We hebben daarvoor een aantal gegevens van jouw nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!

Badge

Hoi @Kuijpje, dat kan zeker! Het privébericht komt eraan :)

Houd er wel rekening mee dat de huidige afspeellijsten niet vanzelf meeverhuizen.

Om de afspeellijsten te “exporteren” kun je dit doen:  ***

En het resulterende bestand  dan later importeren op je nieuwe “FB loze” account.  

 

Admin: link verwijderd i.v.m. huisregels

Hoi,

 

Heb dit probleem ook nu ik een nieuwe telefoon heb kan ik niet meer op Spotify premium.

Heb van alles geprobeerd via mijn Kpn maar niets werkt.

Wat een ..zooi.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Kunnen jullie mij help en aan de inloggevens van mijn spotify pemium abonnement.

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Willem L Leeuw, ik heb je topic samengevoegd met het verzameltopic hierover! In het startbericht kun je vinden hoe je spotify beheert. Helaas kunnen we niet zien welke inloggegevens je gebruikt. 
Je kunt bij spotify proberen in te loggen en de “wachtwoord vergeten” knop gebruiken.

Als je een nieuw account aan wilt maken kun je spotify bij ons opzeggen en opnieuw bestellen.

Reputatie 7
Badge +30

@flip1956 ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad en dat het uiteindelijk gelukt is door met het juiste e-mailadres in te loggen. Top!