Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Nee helaas werkt niet. Was al geactiveerd. 

Reputatie 7
Badge +15

@M van Zutphen Jammer om te lezen dat het niet werkt. Helaas heb ik van afstand geen mogelijkheid om een activatie te doen. 

De enige mogelijkheid die ik heb is om Spotify eerst uit te zetten en hierna weer aan te vragen. Dan ontvang je een nieuwe activatiecode. 

Mocht je hier gebruik van willen maken, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Ik heb het forumprofiel aangevuld. Als je het opnieuw zou willen activeren dan heel graag. 

Reputatie 7
Badge +19

Spotify heb ik eerst uitgezet en vervolgens is het weer voor je aangezet. In de loop van vandaag kun je vervolgens weer Spotify opnieuw activeren @M van Zutphen 

Ik heb het geactiveerd maar er staat nu dat ik een proefabonnement heb en dat het over een maand wordt omgezet in een betaald abonnement van 9,99 per maand. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. 

.

Reputatie 7
Badge +19

Die weergave is niet correct. Je hebt Spotify in jouw abonnement via KPN. 

Die weergave is niet correct. Je hebt Spotify in jouw abonnement via KPN. 

Ok dus daar hoef ik me dan geen zorgen om te maken begrijp ik. Dankjewel! 

Geachte lezer, in mijn factuur ontvangen d.d. 5-06-2021 is een bedrag éénmalig opgevoerd van € 60,-.

Voorrijdkosten monteur, die dit ook heeft gezegd. Helaas is het probleem niet of niet helemaal opgelost.

Ik betaal voor Spotify premium via KPN maar krijg nu al een week reclame door en dus is deze teruggevallen naar de gratis basis. Zolang dit niet opgelost is door de leverancier KPN wil ik ( volgens het klantenrecht ) een creditering van € 9.99 per maand. U dient dit met Spotify zelf op te lossen anders zijn ondergetekenden genoodzaakt verder juridische stappen te ondernemen en zover hoeft het toch niet te komen. met vriendelijke groet,

Drs. C.H.J. Beks

Arbeid -en organisatieadviseur

Voor deze : Mr. Rob de Greef

Mede-eigenaar Proof juristen

admin: reactie toegevoegd aan lopend topic

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Carool Beks. Wat fijn dat we de kans krijgen om te controleren wat de status is van jouw Spotify Premium account: daar zijn vast geen juridische stappen voor nodig.
We kunnen het controleren op basis van klantgegevens: kunnen deze aangevuld worden in het Forum profiel? Graag postcode en huisnummer, klantnummer en de geboortedatum van de contractant. Als je hier een seintje geeft zodra de gegevens aangevuld zijn, dan kunnen we het nakijken.

Hoi Shyrin,

Dank voor je reactie. Postcode : **********, het klantnummer van de contractant Drs. C.H.J. Beks heb ik niet maar dat kunnen jullie zonder twijfel vinden.

Voor deze :

Mr. Rob de Greef

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

 

Reputatie 7
Badge +15

@Carool Beks Bedankt, ik heb je gegevens even verwijderd omdat deze anders openbaar staan. Ik heb Spotify heel even uitgezet en opnieuw aangezet.

Er zal een nieuwe activatiecode verstuurd worden naar het bij ons bekende e-mailadres. 

Dank Rutger,

Mijn huidige email adres is ***.

Groet, 

Drs. Carool Beks

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Komt goed @Carool Beks, dat is het mailadres waar de nieuwe activatiemail naar toe wordt gezonden :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik heb vorige week via de extra opties spotify uitgezet maar kan dit weer ongedaan gemaakt worden? of moet ik wachten tot het stop gezet is om het opnieuw te activeren?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @chrizs, ik zie spotify inderdaad uit staan bij jouw abonnement. Als het nu nog actief is kan het zijn dat de systemen bij spotify wat achter lopen maar je betaalt er nu in ieder geval niet voor.
Als je spotify weer Free is kun je het via dezelfde route weer bestellen en koppelen als je wilt!

Hi, wij hebben nu nog Spotify vanuit een oud abonnement bij KPN. Aangezien het meeverhuizen van dit abonnement niet meer wordt ondersteund door KPN, hebben we een nieuw abonnement genomen (ook weer met Spotify). Nu wil het dat het oude abonnement eerst naar Spotify Free omgezet moet worden voordat we kunnen koppelen met het nieuwe abonnement. Ik krijg bij Spotify de melding dat dit niet mogelijk is. Kan KPN en tip geven? 

 

M.vr.gr.

Lex

*Admin: Samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Lex Haak het oude abonnement wordt opgezegd? Dan na de opzegging wordt het Spotify account omgezet naar een Free account en daarna kun je het weer activeren en koppelen aan het nieuw aangevraagde abonnement. 

Klopt helemaal, oude wordt opgezegd. Kwestie van geduld dus 😉.

Dank voor de snelle reactie! 

 

Gr.

Lex

Ik heb  spotify Premium gratis bij mijn abonnement. Alleen als ik inlog, staat er dat ik spotify free heb. Gebruikersnaam (wat overigens een rare naam is, maar heb ik automatisch gekregen) komt wel overeen met wat bij kpn staat.

Hoe kan dit?

Badge

Dag,

Al meer dan een maand geleden (2 mei) heb ik mijn spotify Premium opgezegd als extra van mijn bundel. Dit is echter nog steeds niet verwerkt.. hoe kan dit?

Mvg Eva

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb  spotify Premium gratis bij mijn abonnement. Alleen als ik inlog, staat er dat ik spotify free heb. Gebruikersnaam (wat overigens een rare naam is, maar heb ik automatisch gekregen) komt wel overeen met wat bij kpn staat.

Hoe kan dit?

We kijken het voor je na, @Paans Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Dag,

Al meer dan een maand geleden (2 mei) heb ik mijn spotify Premium opgezegd als extra van mijn bundel. Dit is echter nog steeds niet verwerkt.. hoe kan dit?

Mvg Eva

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik durf het je zo niet te zeggen, @EvaPlien Heb je destijds wel een bevestiging gezien? Hoe heb je het opgezegd? We zullen het in elk geval nakijken; Zou jij ook je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

Ik heb  spotify Premium gratis bij mijn abonnement. Alleen als ik inlog, staat er dat ik spotify free heb. Gebruikersnaam (wat overigens een rare naam is, maar heb ik automatisch gekregen) komt wel overeen met wat bij kpn staat.

Hoe kan dit?

We kijken het voor je na, @Paans Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

ik heb mn gegevens ingevuld

 

Dag,

Al meer dan een maand geleden (2 mei) heb ik mijn spotify Premium opgezegd als extra van mijn bundel. Dit is echter nog steeds niet verwerkt.. hoe kan dit?

Mvg Eva

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik durf het je zo niet te zeggen, @EvaPlien Heb je destijds wel een bevestiging gezien? Hoe heb je het opgezegd? We zullen het in elk geval nakijken; Zou jij ook je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

 

Ik heb mn gegevens invuld op het forum profiel

Badge

Ik heb  spotify Premium gratis bij mijn abonnement. Alleen als ik inlog, staat er dat ik spotify free heb. Gebruikersnaam (wat overigens een rare naam is, maar heb ik automatisch gekregen) komt wel overeen met wat bij kpn staat.

Hoe kan dit?

We kijken het voor je na, @Paans Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Dag,

Al meer dan een maand geleden (2 mei) heb ik mijn spotify Premium opgezegd als extra van mijn bundel. Dit is echter nog steeds niet verwerkt.. hoe kan dit?

Mvg Eva

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik durf het je zo niet te zeggen, @EvaPlien Heb je destijds wel een bevestiging gezien? Hoe heb je het opgezegd? We zullen het in elk geval nakijken; Zou jij ook je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

Dat heb ik al😊

Ik heb het via de app gedeactiveerd. Zo staat hij er ook nog steeds op.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb mn gegevens invuld op het forum profiel

 

Yes, @Paans Je hoort 'm inderdaad te hebben. even om het zeker te weten: wat gebeurt er als je 'm via deze weg probeert te activeren