Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Welk abonnement heeft u bij KPN? Want bij sommige  oudere abonnementen is het een vast onderdeel. Dat kun je niet verwijderen. 

@Jessy82 En als het niet als vast onderdeel in jouw abonnement zit, dan kan je het verwijderen via MijnKPN

Ik had tot 5 juli telfort abonnement maar nu een nieuw KPN abonnement.

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Jessy82 Via MijnKPN zou het inderdaad moeten kunnen. Als dat toch niet lukt, kun je toch het beste even bellen met de klantenservice via 0800-0402. Maar een chat via de website kan uiteraard ook! 

Reputatie 2
Badge

Gaarne zou ik spotify willen bestellen maar kom er niet uit.

Hoe gaat dit nu?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Vandaag kom ik achter dat ik een Spotify abonnement heb onder mijn KPN thuis abonnement.

 

Vandaag probeer ik Spotify te activeren op mijn mobiele telefoon, maar de mobiele app pakt niet mijn Spotify abonnement. Via de website "https://spotify.kpn.com/activeren”, krijg ik de melding dat: “U hebt Spotify al geactiveerd via KPN”.

 

Wanneer ik op de app of via de website aanmeld, blijft mijn Spotify account op gratis. Ik heb ook geen code ontvangen, om Spotify te activeren.

 

Vandaag heb ik ook de Spofiy Family omgezet naar Premium, maar daar krijg ik ook geen nieuwe code voor en wordt niet automatisch aangemeld met Spofity Premium. 

Reputatie 7
Badge +17

@Fast2Freedom Ik heb je vraag even onder dit verzameltopic gezet. Hier vind je namelijk handige informatie m.b.t. je Spotify abonnement. Heb je enig idee aan welk account jouw abonnement gekoppeld is of heb je geen idee? Begrijp ik goed dat je Spotify ‘gratis’ in je thuisabonnement hebt zitten? Want om te kunnen wisselen van account moet Spotify geannuleerd worden en opnieuw besteld. Kun je je gegevens eens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Reputatie 7
Badge +30

Gaarne zou ik spotify willen bestellen maar kom er niet uit.

Hoe gaat dit nu?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ha @Hr Spyke, ik zie Spotify toegevoegd aan je vaste diensten, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat het gelukt is! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Reputatie 2
Badge

Klopt is gelukt.

Mijn inlog via gebruikersnaam en Email werken niet meer voor Spotify!

Kan ook geen ww reset meer doen moet  account opnieuw geactiveerd worden?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Pavlof ! Wat gek dat een wachtwoord reset niet lukt: welke foutmelding krijg je dan precies? Wil je ook jouw gegevens toevoegen aan je profiel? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Als een wachtwoord reset niet werkt, dan controleren wij eerst of Spotify Premium nog actief is in je abonnement. Zo ja, dan kunnen we het annuleren en opnieuw bestellen, zodat je een (nieuw) account kunt instellen. Geef je hier een seintje als jij je gegevens toegevoegd hebt?

Beste Shyrin,

Mijn profiel is aangepast, de melding die ik krijg is "De gebruikersnaam of het e-mailadres dat je hebt opgegeven kan niet worden gekoppeld aan een actieve Spotify-account.”

Verleden week nog gewoon gebruikt dus heel apart.

Badge

Ik heb na verlenging abonnement en nieuwe mob ineens geen spotify premium meer. Ik heb daar altijd voor betaald en ook nu nog. (Op 1 of andere manier gebeurd dit iedere keer als ik verleng, krijg dan nieuwe activeringscode. )

Kunnen jullie me die weer opsturen?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Pavlof Hmmm:thinking:.  Wij kunnen niets betekenen bij het inloggen op je Spotify account omdat wij hier geen inzage in hebben. Check deze link eens met tips en tricks: https://community.spotify.com/t5/FAQs/How-do-I-find-if-I-have-another-Spotify-account/ta-p/4737961. Het is een Engelse pagina, maar wellicht kun je die (bv. in Chrome) vertalen naar Nederlands. Ben benieuwd of je hier mee uit de voeten kunt. 

Het activatieproces werkt een anders tegenwoordig @Evamarieke. Je kunt via https://www.kpn.com/spotifyactiveren zelf je account opnieuw activeren. Laat je het weten als dit gelukt is? :blush:  

Badge

@lisa, dat heb ik net gedaan maar zegt dat hij al geactiveerd is. 

Reputatie 7
Badge +10

@Evamarieke Wat zie je als je inlogt in de Spotify webversie? Is Premium dan actief?

Beste, KPN

 

5 weken geleden heb in spotify premium gekocht en zijn de 30 dagen in gegaan ( wat nu al een week afgelopen is )
Ik heb dit gekoppeld aan KPN. 
Ik wil graag dit abbonement opzeggen. Maar ik kan nergens vinden waar. Op spotify zelf staat dat het niet kan omdat ik gekoppeld ben aan jullie. Maar in de KPN app kan ik niks opzeggen etc. 
Op internet staat dat ik spotify moet uitvinken op de KPN app maar dat kan ik niet
Hoe moet ik dit nu doen?
 

Groetjes,

Bo Kuiper

 

*Admin: verplaatst naar algemeen topic

Reputatie 7
Badge +10

Mijn antwoord in het topic, op bovenstaande vraag was niet correct? Dit omdat het niet is meegenomen in dit verzamel topic. Beetje jammer dat mijn antwoord foetsjie is 😟@Lisa En niemand is op de hoogte gesteld van de verplaatsing. 

Reputatie 7
Badge +17

@Anneke-Anna Normaal gesproken nemen we alle reacties mee bij een verplaatsing. Het lijkt erop dat we het hier gemist hebben, sorry.

@Bokuiper Als je Spotify Premium via KPN hebt afgenomen, dan kan je het ook alleen via KPN weer stopzetten. Dit kan via MijnKPN. Is het misschien aan een ander abonnement gekoppeld? Misschien een account die gekoppeld is aan een ander KPN-ID? Zomaar een idee hoor. Hoe dan ook, ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.

beste kpn medewerker,

Ik zie sinds gisteren dat mijn spotify premium is gedeactiveerd. ik heb spotify premium in mijn abonement. dat is niet de bedoeling ik betaald daarvoor bij kpn. ik heb wel de activerings code nog maar weet niet waar ik hem kan activeren. dus zou u zo vriendelijk willen zijn dit voor mij op te lossen en mij via e-mail te informeren.

mvg m.d.velthuizen

Reputatie 7
Badge +17

beste kpn medewerker,

Ik zie sinds gisteren dat mijn spotify premium is gedeactiveerd. ik heb spotify premium in mijn abonement. dat is niet de bedoeling ik betaald daarvoor bij kpn. ik heb wel de activerings code nog maar weet niet waar ik hem kan activeren. dus zou u zo vriendelijk willen zijn dit voor mij op te lossen en mij via e-mail te informeren.

mvg m.d.velthuizen

@velt59 Wanneer jouw Spotify account op Free staat, terwijl je verwacht dat deze op Premium staat, dan kan dit twee oorzaken hebben:

  1. Je bent met een ander Spotify account ingelogd. Controleer of je met het juiste Spotify account bent ingelogd.
  2. Je abonnement is gewijzigd. Had je voorheen een KPN Zorgeloos Premium (Plus) of een Alles-in-1 Standaard of Premium pakket bij KPN, dan kreeg je hier gratis Spotify Premium bij. In de huidige abonnementen is Spotify niet meer gratis inbegrepen, heb je in de afgelopen periode je abonnement gewijzigd en heb je bij de wijziging niet gekozen om de betaalde variant van Spotify Premium bij je abonnement te nemen, dan is je gratis Spotify Premium terug gezet naar Spotify Free. Wil je toch gebruik blijven maken van Spotify Premium of Family, ga dan naar MijnKPN en activeer Spotify.

Hoi. Ik wil graag mijn spotify premiuminlog ontvangen want deze weet ik niet meer. Hoe kan ik dit aanvragen? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

goedemorgen ,

gisteren gevraagd dat mijn spotify premium wat in mijn abonnement zit is gedeactiveerd kreeg ik de melding dat hij via spotify activeren op de kpn site ik heb dat gedaan maar daar zegd hij da die al is gelinkt. ik denk dat jullie het bij spotify zelf moeten regelen want bij spotify bestaat hij niet meer. ik hoop dat dit snel word opgelost desnoods geven jullie mij een nieuw account bij spotify.

mvg M.D.Velthuizen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

spotify is bij jullie nog in systeem maar bij spotify is mijn account gedeactiveerd graag zo snel mogelijk oplossen.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Isabelle79, Als je je e-mailadres/gebruikersnaam bent vergeten, ga je naar de pagina waar je je wachtwoord opnieuw kunt instellen en voer je e-mailadressen in die mogelijk aan je account zijn gekoppeld. Als je het juiste e-mailadres hebt ingevuld, zie je een bericht dat er een e-mail is verstuurd waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. 

Opmerking: er zijn verschillende manieren om je aan te melden, bijvoorbeeld met je e-mailadres, telefoonnummer, Facebook-profiel of Apple-account. Probeer hiermee in te loggen om je account te vinden.

Goedemorgen @velt59, ik wil graag voor je kijken wat er hier mis gaat, als jij jouw profiel invult en hier even een seintje geeft. 
 

Beste jeroen blij dat je mijn spotify weer  in orde kan maken.  mijn profiel van spotify premium is ********* het wachtwoord geef ik niet hier als het nodig is wil ik die mailen of even bellen .

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

@velt59, aan een gebruikersnaam heb ik niet genoeg. Zou je jouw profiel van postcode + huisnummer, naam van de contractant etc. willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt.