Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@JdP76mt213142311234124  het lukt mij ook niet om hem te verwijderen, ook dan komt ie er meteen weer op te staan. Ik vermoed dat dit iets met je abonnement te maken heeft. Ik vraag dit even na bij een collega die hier iets meer van begrijpt. We komen hier op terug!

Hoi Thomas,

Is er al een update?

Jan

Reputatie 7
Badge +10

Helaas nog niet Jan, sorry! Zodra we een update voor je hebben, hoor je dat van ons.

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik heb Spotify tijdelijk van de app afgegooid en ik wil hem nu weer erop hebben. Echter zit ik nu op het free account en moet ik dus weer een premium aanschaffen. Ik weet nu niet of ik weer een activatiecode moet gaan gebruiken want zowel mijn e-mailadres als mobiele nummer wordt niet herkend. 

 

Ik hoor het graag van jullie! Groeten, Ghislaine 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ghizzy1971, welkom! De vraag is even hoe je Spotify hebt verwijderd. Heb je echt het abonnement op Spotify opgezegd? Of heb je alleen de Spotify app van je apparaat verwijderd en nu weer opnieuw geïnstalleerd?

Het Spotify abonnement blijft gewoon lopen als je alleen de app verwijdert. En ook blijft je Spotify account gewoon actief. Dus in dat geval is het een kwestie van inloggen met de juiste gebruikersnaam/e-mailadres en dan kom je weer terecht in hetzelfde Premium account als je eerder ook had. Mocht je wachtwoord niet meer weten, of niet zeker meer zijn van je gebruikersnaam, dan kun je een wachtwoord reset doen via de Spotify website.

Heb je echt het abonnement opgezegd, dan moet je dit via de MijnKPN weer toevoegen aan je abonnement. Je krijgt dan per mail of sms binnen 24 uur een nieuwe activatiecode toegestuurd waarmee je jouw account meer Premium kunt maken.

Ineens werkt spotify premium niet meer. Kunnen jullie helpen? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Monique1979sprenk, ik zie als ik kijk bij jouw gegevens dat Spotify Premium nog aanstaat en dat er ook nog steeds een account actief staat. Mocht j de gebruikersnaam nog weten dan kun je een wachtwoord reset uitvoeren Mocht het reset e-mailtje naar een verkeerd e-mailadres gaan neem dan contact op via: https://www.spotify.com/nl/about-us/contact/contact-spotify-anonymous/

Het is ook mogelijk om een nieuwe code te ontvangen van ons, waarmee je dan een gehele nieuw account kunt aanmaken. 

Ik zou Spotify premium gratis in mijn pakket hebben maar krijg na activering te zien dat er na proeftijd €8,99 in rekening wordt gebracht. Hooguit éénmalig want ik zal dan direct een andere provider kiezen. ÓÓk al omdat de ons, jaren geleden, beloofde glasvezelsnelheid nooit gehaald, zelfs niet aangelegd bleek . Jullie telefoniste kon ons wèl eventueel met €5 verhoging de helft van de beloofde snelheid leveren.

*Admin: verplaatst naar het centrale topic

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Tiestvdb. Heb je een (oud) alles-in-een abonnement waar Spotify gratis in zit? Waar zie je dat je ná de proefperiode(?) €8,99 gaat betalen?

Jammer dat je overweegt weg te gaan. 

@JdP76mt213142311234124  het lukt mij ook niet om hem te verwijderen, ook dan komt ie er meteen weer op te staan. Ik vermoed dat dit iets met je abonnement te maken heeft. Ik vraag dit even na bij een collega die hier iets meer van begrijpt. We komen hier op terug!

Hallo,

 

Al weer even geleden maar het is nog steeds niet gelukt om spotify op te zeggen. Wel erg vreemd dat dit niet kan!

Wat een herkenbaar verhaal!

Ik wilde van spotify premium naar spotify family. Meer niet. Moest hiervoor mijn abonnement wijzigen van Alles-in-1 naar Hussel. Okay, niet erg. Maar daarna heb ik, zonder overdrijven, in bijna 2 weken, meer dan 8 uur aan gespendeerd, verdeeld over meer dan 10 verschillende klantenservice medewerkers, dit forum met antwoorden die me niet verder helpen en een hele lange hopeloze chat met Spotify. Resultaat: KPN verwijst naar Spotify en vice versa. Ze krijgen het niet voor mekaar, terwijl alle vinkjes aan staan die in hun systeem aan zouden moeten staan.

Ben wel vandaag spontaan gebeld door een vriendelijke klantenmedewerker die wilde weten of het al gelukt was. Nee dus. Het is me nog steeds niet gelukt om Spotify Family te krijgen. Ik betaal er wel al voor.

En wat nu?


Admin: reactie verplaatst naar centrale topic

🤷🏻‍♂️ Hoe moeilijk kan het zijn. Een KPN medewerker gaf me het advies om via een gratis account van mijn zoon of partner het familie account te activeren. Via dat account de overige geZinsleden uitnodigen. Dat werkt op zich wel. Alleen heb ik nog steeds het premium account. 


Admin: reactie verplaatst naar centrale topic

Reputatie 7
Badge +21

@JdP76mt213142311234124  het lukt mij ook niet om hem te verwijderen, ook dan komt ie er meteen weer op te staan. Ik vermoed dat dit iets met je abonnement te maken heeft. Ik vraag dit even na bij een collega die hier iets meer van begrijpt. We komen hier op terug!

Hallo,

Al weer even geleden maar het is nog steeds niet gelukt om spotify op te zeggen. Wel erg vreemd dat dit niet kan!

Hoi @JdP76mt213142311234124. Wat vervelend dat het nog steeds niet gelukt is om Spotify te verwijderen. Ik heb het zojuist opnieuw in onze systemen aangegeven dat je Spotify wilt verwijderen. Wil je de eerst volgende factuur in de gaten houden?

 

@jawz68 & @HvD 033. Wanneer je Spotify Premium bij ons beëindigt wordt, dan geven wij dit door aan Spotify. Spotify verwerkt dat echter maandelijks. Dit gebeurd vaak op de dag dat het abonnement ooit is begonnen. Wanneer Spotify bij KPN is gestopt, nog maximaal een maand duren voor het account weer terugspringt op Free. Dit kunnen wij ook niet versnellen. Nadat dit is gebeurt kun je de activatiecode gebruiken om het account om te zetten naar Family.  

 

Reputatie 1

Hoi @Ghizzy1971, welkom! De vraag is even hoe je Spotify hebt verwijderd. Heb je echt het abonnement op Spotify opgezegd? Of heb je alleen de Spotify app van je apparaat verwijderd en nu weer opnieuw geïnstalleerd?

Het Spotify abonnement blijft gewoon lopen als je alleen de app verwijdert. En ook blijft je Spotify account gewoon actief. Dus in dat geval is het een kwestie van inloggen met de juiste gebruikersnaam/e-mailadres en dan kom je weer terecht in hetzelfde Premium account als je eerder ook had. Mocht je wachtwoord niet meer weten, of niet zeker meer zijn van je gebruikersnaam, dan kun je een wachtwoord reset doen via de Spotify website.

Heb je echt het abonnement opgezegd, dan moet je dit via de MijnKPN weer toevoegen aan je abonnement. Je krijgt dan per mail of sms binnen 24 uur een nieuwe activatiecode toegestuurd waarmee je jouw account meer Premium kunt maken.

Hallo Erik! Bedankt voor je bericht! Ik heb alles nog lopen via mijn abonnement. Ik heb mijn e-mailadres en wachtwoord opnieuw ingevoerd en alles werkt weer naar behoren! 

Groeten, Ghislaine

Ik vraag me dan twee dingen af. 1- waarom wordt dit niet gewoon gecommuniceerd binnen KPN. Dan hoef je er tenminste niet tig keer achteraan te bellen. 2- waarom staat er dan direct in mijn account gegevens dat ik een familie account heb. En wordt er dan ook direct een link gestuurd om het family account te activeren. Dit schept de verwachting dat het account direct geactiveerd is. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @HvD 033, terechte vraag! Wij hadden dit inderdaad beter moeten communiceren als we zien dat jij Premium af hebt genomen. De link om van je account Family te maken, wordt inderdaad meteen gestuurd. Je zou er natuurlijk ook een ander account aan willen kunnen koppelen en dan hoef je niet te wachten. 

Hallo

In verband met emigratie heb ik mijn KPN moeten opzeggen per 25-03-21 maar wil graag mijn spotify behouden. Hoe kan ik dat regelen?


Admin: topic samengevoegd met centraal topic

Reputatie 7
Badge +19

Hi @SemLouis, dat is geen probleem. Als je Spotify Premium bij ons hebt en dat wordt opgezegd in verband met jouw emigratie, dan wordt alleen het premium zijn van het account opgezegd. Dat wil zeggen: Jouw Spotify account blijft gewoon bestaan, het wordt alleen omgezet naar een ‘Free’ account. Je kunt er eventueel voor kiezen om je account weer om te zetten naar Premium via Spotify zelf. 

Ik moet opnieuw inloggen op mijn spotify premium account dat gekoppeld is aan mijn kpn abonnement. Weet mijn wachtwoord niet


Admin: topic verplaatst naar centrale topic

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Astrid46, welkom! Je kunt in dit geval een wachtwoord reset doen via de Spotify website.

 

 

Ik heb het zelfde probleem echter nooit aan facebook gekoppeld, wel hetzelfde mailadres etc. Maar ik kan geen activatiecode vinden van kpn voor sportify.

 

Hij zou automatisch over gaan als ik premium had afgemeld op kpn premium, maar dat is niet gebeurd. Wat moet ik nu?

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op ons forum @Danielson!

Je hebt de activatiecode inderdaad nodig om Premium via KPN te activeren. Wij helpen je graag aan de code. Vul je je gegevens in je forumprofiel in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Welkom op ons forum @Danielson!

Je hebt de activatiecode inderdaad nodig om Premium via KPN te activeren. Wij helpen je graag aan de code. Vul je je gegevens in je forumprofiel in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Bij deze gedaan. Bij extra opmerkingen bankcijfers ingevuld

Ik kan met ons abonnement gratis Spotify gebruiken, maar het lukt mij niet om in te loggen. Hoe kan ik dit het beste dien? 

 

Admin: samengevoegd met centrale Spotify topic

Reputatie 7
Badge +19

@Danielson Top, dankjewel! Ik heb je een nieuwe activatiecode toegestuurd. Deze ontvang je binnen een paar uur per e-mail, zodat je Premium kan activeren :)

@Marieke Jansen Welkom! Als je niet kunt inloggen op jouw Spotify account, kan kan je een wachtwoord reset doen via de Spotify website.

Ik heb Spotify premium laten opzeggen om deel te kunnen nemen aan een family account. Dit was in december. Maar ik heb nog steeds premium er op staan. Kunnen jullie deze per direct er af halen?

 

Admin: samengevoegd met centrale Spotify topic