Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 2
Badge

Mij werd gevraagd naar contractnummer KPN alles in 1 standaard

contractnummer **********

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic over kwijtraken Spotify Premium, klantnummer aan profiel toegevoegd. 
 

Reputatie 7
Badge +16

@AlbersHuizen bedankt voor het aanvullen van jouw klantgegevens. Spotify Premium staat nog steeds geactiveerd. Heb je al geprobeerd om uit te loggen en opnieuw in te loggen in het account? Ik heb de gebruikersnaam van het Spotify Premium  account in een privébericht naar je gestuurd. Ik raad je aan om opnieuw in te loggen. Mocht je het wachtwoord van het account niet meer weten, vraag dan een nieuw wachtwoord aan bij Spotify. Laat je hier weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +16

@Rhvanlee 

@Rhvanlee zou je in dit geval ook je profiel in kunnen vullen? Dan kijk ik voor je na wat de status van de aanvraag is! :relaxed:

:point_up_tone4: Vul jij je profiel in, dan kunnen we meekijken!

Wij hebben een alles-in-1 premium abonnement.

Hoe kan ik de gratis spotify premium activeren?

Reputatie 7
Badge +20

@Beuker, welkom hier. Als het goed is heb je een activatiecode ontvanger via sms of mail. Deze kan je gebruiken om Spotify te activeren. Mocht je deze niet hebben ontvangen, wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Beste KPN,

Aantal jaar geleden had ik via jullie een mobiel abonnement met spotify premium. Ik ben toen overgestapt naar een ander mobiel provider. Nu wil ik mijn spotify abonnement stoppen, echter tot mijn verbazing loopt deze volgens spotify nog steeds via KPN. Kunnen jullie dit nog nakijken en het abonnement stopzetten? Graag hoor ik welke aanvullende gegevens jullie van mij nodig hebben.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Onlangs een hussel abonnement afgesloten. Ik had zelf een abonnement bij spotify, deze heb ik moeten opzeggen en dan zou kpn het verder regelen. Zo had ik het begrepen, maar ik heb nu een free account en nog geen premium account. Moet ik hiervoor nog iets activeren?

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +24

Beste KPN,

Aantal jaar geleden had ik via jullie een mobiel abonnement met spotify premium. Ik ben toen overgestapt naar een ander mobiel provider. Nu wil ik mijn spotify abonnement stoppen, echter tot mijn verbazing loopt deze volgens spotify nog steeds via KPN. Kunnen jullie dit nog nakijken en het abonnement stopzetten? Graag hoor ik welke aanvullende gegevens jullie van mij nodig hebben.

Heeft u ook een thuis abonnement bij KPN?

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Claudia van Goch - Valkenburg, ik heb je reactie verplaatst naar dit topic over Spotify Premium. Klopt, je ontvangt een activatiecode waarmee je jouw Spotify Free account weer kan omzetten naar Premium. Zo te lezen heb je deze (nog) niet ontvangen. Kan je je forumprofiel volledig invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan helpen we je verder :)

Goedemorgen @Claudia van Goch - Valkenburg, ik heb je reactie verplaatst naar dit topic over Spotify Premium. Klopt, je ontvangt een activatiecode waarmee je jouw Spotify Free account weer kan omzetten naar Premium. Zo te lezen heb je deze (nog) niet ontvangen. Kan je je forumprofiel volledig invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan helpen we je verder :)

Forumprofiel zojuist aangevuld!

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @Claudia van Goch - Valkenburg, daarmee ben ik voor je gaan kijken en zo te zien is Spotify Premium geactiveerd op 6 januari. Daarbij was het e-mailadres gebruikt waar je de berichten van het forum ook op ontvangt. Als je met die account inlogt om Spotify, zou je moeten zien dat je Premium gebruikt.

Bedankt voor de gegevens @Claudia van Goch - Valkenburg, daarmee ben ik voor je gaan kijken en zo te zien is Spotify Premium geactiveerd op 6 januari. Daarbij was het e-mailadres gebruikt waar je de berichten van het forum ook op ontvangt. Als je met die account inlogt om Spotify, zou je moeten zien dat je Premium gebruikt.

Dat is juist het probleem. Als ik met dat e-mailadres inlog zie ik een free abonnement. 

Reputatie 7

Dat is gek inderdaad @Claudia van Goch - Valkenburg , het zou actief moeten zijn. Ik heb je nu een nieuwe activatiecode gestuurd, binnen enkele uren zal je die per mail ontvangen. Als je de account daarmee opnieuw activeert, gaat het dan wel goed?

Dat is gek inderdaad @Claudia van Goch - Valkenburg , het zou actief moeten zijn. Ik heb je nu een nieuwe activatiecode gestuurd, binnen enkele uren zal je die per mail ontvangen. Als je de account daarmee opnieuw activeert, gaat het dan wel goed?

Gelukt! Dankjewel!

Nooit een activeringscode ontvangen en opnieuw aanvragen via de site werkt niet.

admin: reactie verplaatst naar lopend topic 

Reputatie 7
Badge +15

@Lawalata Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Deze ontvang je uiterlijk binnen 3 uren per sms! 

Graag zou ik mijn Spotify Premium account willen overzetten naar een ander account. Zouden jullie mij een nieuwe activatiecode willen sturen?


Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Jahingir, ik heb je een nieuwe code toe laten sturen! Deze moet er binnen 3 uur zijn!

Ik krijg sinds kort Spotify reclame. Dat wil ik niet. hoe los ik dat op?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb sinds vandaag geen mobiel abonnement meer bij KPN, maar had wel Spotify via mijn abbo. Wanneer wordt het weer teruggezet naar Free??

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Ik krijg sinds kort Spotify reclame. Dat wil ik niet. hoe los ik dat op?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @LevendEcht. Heb je Spotify Premium in je abonnement? Toevallig iets gewijzigd aan je abonnement? Dan kan het zijn dat Spotify Premium opnieuw geactiveerd moet worden. Dit kun je doen op de activatiepagina. Mocht je er niet uitkomen, vul dan je gegevens in in je profiel en laat het dan hier even weten. 

Ik heb sinds vandaag geen mobiel abonnement meer bij KPN, maar had wel Spotify via mijn abbo. Wanneer wordt het weer teruggezet naar Free??

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Joantje Spotify ziet deze maand dat het account geen Premium rechten meer heeft. Zodra dit gebeurd, wordt jouw account teruggezet naar Free (mét reclame). Wanneer dit precies gebeurd, kunnen we niet zeggen. 

Ik krijg sinds kort Spotify reclame. Dat wil ik niet. hoe los ik dat op?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @LevendEcht. Heb je Spotify Premium in je abonnement? Toevallig iets gewijzigd aan je abonnement? Dan kan het zijn dat Spotify Premium opnieuw geactiveerd moet worden. Dit kun je doen op de activatiepagina. Mocht je er niet uitkomen, vul dan je gegevens in in je profiel en laat het dan hier even weten. 

Ik heb sinds vandaag geen mobiel abonnement meer bij KPN, maar had wel Spotify via mijn abbo. Wanneer wordt het weer teruggezet naar Free??

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Joantje Spotify ziet deze maand dat het account geen Premium rechten meer heeft. Zodra dit gebeurd, wordt jouw account teruggezet naar Free (mét reclame). Wanneer dit precies gebeurd, kunnen we niet zeggen. 

 

Sinds deze maand werkt mijn Spotify Premium niet meer en staat mijn Spotify op free.

Ik heb Spotify Premium gekoppeld aan mijn mobiele telefoonabonnement. 

Activering geeft ook aan, dat mijn mail adres en telefoonnummer niet wordt herkend. 

Kan dit worden opgelost?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd @pn1979, je hoort hem later vandaag per sms te ontvangen zodat je jouw account weer Premium kunt maken :slight_smile:

Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd @pn1979, je hoort hem later vandaag per sms te ontvangen zodat je jouw account weer Premium kunt maken :slight_smile:

Top, ontvangen en hij werkt weer! Merci voor de service.