Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb spotify premium gratis bij het abonnement, maar ik krijg geen activatiecode

 

Admin: verplaatst naar centrale Spotift topic

Reputatie 7
Badge +17

@HansHO Heb je al geprobeerd om een nieuwe activatiecode aan te vragen?  Als dit niet werkt, laat het dan even weten.
Vul dan ook alvast je gegevens in in je profiel, zodat wij je kunnen helpen. Postcode, huisnummer, klantnummer em e-mailadres is voldoende. 

Hallo Lisa,

 

ik heb al geprobeerd om een nieuwe code aan te vragen, maar mijn e-mailadres of telefoonnummer wordt niet herkend

Reputatie 7
Badge +17

@HansHO Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maken wij het voor je in orde!

Mijn e-mailadres is niet meer werkzaam nu kan ik niet meer inloggen op spotify ; wat te doen?

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Cees34! Daarover kun je het beste contact met Spotify zelf over opnemen. Zij kunnen jou hier vast over adviseren! 

Hallo KPN,

Ik zie (en misschien heb ik dit al heel lang) dat ik spotify premium gratis heb bij jullie, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan activeren…
Mijn vraag is dus, hoe kan ik dat activeren bij mijn abonnement?
 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie (en misschien heb ik dit al heel lang) dat ik spotify premium gratis heb bij jullie, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan activeren…
Mijn vraag is dus, hoe kan ik dat activeren bij mijn abonnement?

​​​​@Andy 020 Wij zullen voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een activatiecode per mail/sms te versturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

 

Ik heb ( als het goed is) het KPN profiel bijgewerkt.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Andy 020 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt de activeringscode binnen 3 uur op het ingevoerde e-mail adres. Op deze pagina kan je deze activatiecode invullen en een account aanmaken

@Andy 020 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt de activeringscode binnen 3 uur op het ingevoerde e-mail adres. Op deze pagina kan je deze activatiecode invullen en een account aanmaken

Alvast bedankt voor de snelle service!

Hoe kan ik een activeringscode voor gratis Spotify (bij alles in een) ontvangen, systeem herkent mijn email adres (en mobiele nr) niet.

Reputatie 7
Badge +30

Dat kan bij mij, @FamJol! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? En hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Profiel is bijgewerkt, hoor graag! Dank alvast

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb je een nieuwe code gemaild, @FamJol! Binnen drie uren heb je 'm binnen. 

Reputatie 1
Badge

Beste helpdesk,

 

Ik kom er even niet meer uit en mogelijk kunnen jullie het oplossen.

Al jaren lang maak ik gebruik van een ‘Alles-in-1 Thuis Premium’ abonnement, incl. een ‘Spotify Premium account’. Elke dag maak ik gebruik van deze dienst.

Het probleem is dat ik spontaan niet meer kan inloggen bij Spotify, terwijl ik een password manager gebruik. Nu kan ik het Spotify wachtwoord resetten, maar de responsemail wordt naar een gekoppeld e-mailadres gestuurd die ik niet (meer) ontvangt (ook niet in mijn webmail).

Met andere woorden; er is een probleem met mijn e-mailadressen van KPN?

Kunnen jullie me helpen het weer op de rails te krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

Cor

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +19

@shorty Goedenavond Cor, wat gek en lastig dat je ineens niet meer bij je Spotify acount kan, ondanks de password manager. Als het resetten van het wachtwoord niet lukt, kan het te maken hebben met de gebruikersnaam die je daarbij invult. Fijn dat je je forumprofiel al volledig ingevuld hebt. Ik stuur je voor de zekerheid de bij ons gekoppelde Spotify gebruikersnaam toe in een privébericht. Ik raad je aan om dan nogmaals de reset van het wachtwoord te proberen, en daarbij die gebruikersnaam in te vullen. We horen hier in dit topic graag of het is gelukt.

Mijn dochter heeft ons activatiecode lang geleden gebruikt voor spotify.

Nu woont ze sinds kort met haar man samen, en zou ik voor mezelf dat spotify account willen gaan gebruiken.

Nu lees ik op het forum dat er nieuwe codes verstuurd kunnen worden.

 

Kan u mij een nieuwe activatiecode versturen? 

 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn dochter heeft ons activatiecode lang geleden gebruikt voor spotify.

Nu woont ze sinds kort met haar man samen, en zou ik voor mezelf dat spotify account willen gaan gebruiken.

Nu lees ik op het forum dat er nieuwe codes verstuurd kunnen worden.

 

Kan u mij een nieuwe activatiecode versturen? 

 

Zeker, @Spotify omzetten Ik zie dat jij de contractant bent en wat ik dan kan doen is je account terugzetten naar de ‘Free-variant'. Vervolgens komt er een nieuwe activatiecode. Die kun je gebruiken om een account weer naar de ‘Premium-versie’ te zetten. Als ik dat voor dit account doe en je activeert hetzelfde account weer, krijg je de toegang tot het account dat je dochter gebruikt. Dan heb je dus ook je dochters afspeellijsten en voorkeuren. Je kunt wellicht beter zelf een account aanmaken en de activatiecode gebruiken om dát account premium te maken? 

Beste, 

 

Medio januari heb ik op het forum hulp gezocht op het KPN Forum om mijn spotify abonnement via kpn te beëindigen. Dit is ook snel gelukt, uit mijn hoofd iets voor 20 januari. Vervolgens heb ik voor de gehele maand januari betaald wat ik niet erg vind / logisch is.

Alleen nu verschijnt er op mijn factuur opnieuw €9,99 voor de maand februari, terwijl ik niet gebruik maak van de service via kpn.

Zou iemand mij kunnen helpen?

 

Groeten Bart

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Bart.! Ik heb je vraag even naar dit topic gesleept. Hier behandelen we de meeste vragen m.b.t. Spotify. Ik heb je een nieuwe activatiecode toegestuurd. Studentenkorting regel je niet via ons. Spotify Premium kost standaard €9,99 bij ons. 

Ha @Bart., bovenstaande bericht is het enige bericht wat ik van ons terug kan vinden. Daarin staat dat we je een nieuwe code voor Spotify Premium gestuurd hebben, maar niet dat we het opgezegd hebben. Voor zover ik zie, heb je daar ook niet om gevraagd in je eerdere berichten in dit topic. Wellicht hebben we elkaar niet goed begrepen! Je kunt Spotify Premium gemakkelijk zelf opzeggen via MijnKPN. Mocht dat niet lukken, laat het gerust weten. We helpen je graag verder. 

Ik denk dat wij elkaar verkeerd begrepen hebben. Als ik mezelf namelijk gedeeltelijk citeer van een maand gelden vraag ik om een ontkoppeling, namelijk omdat ik overstap op studententarief Spotify wat ik in die post ook vermeld:
“Hoi Lisa zou jij mij ook een activatiecode kunnen sturen zodat ik mijn kpn spotify kan ontkoppelen?”

Antwoord van Lisa:

Lisa Moderator 5721 reacties1 maand geleden

Hoi @Bart.! Ik heb je vraag even naar dit topic gesleept. Hier behandelen we de meeste vragen m.b.t. Spotify. Ik heb je een nieuwe activatiecode toegestuurd. Studentenkorting regel je niet via ons. Spotify Premium kost standaard €9,99 bij ons. “

 

Vervolgens door deze link van Lisa te gebruiken is mijn account per direct omgezet naar een gratis spotify account. Ik vraag om hulp omdat het domme platform mijnkpn totaal niet naar behoren werkt, opzeggen daar is helaas niet mogelijk, in ieder geval met alle hulp van het internet lukt het niet.

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is inderdaad een misverstand geweest! Spotify ontkoppelen betekent dat we je een nieuwe activatiecode sturen zodat je een ander Spotify account kunt koppelen aan je Premium abonnement. Het opzeggen is inderdaad heel iets anders.. Ik zal de opzegging er alsnog inzetten. Je krijgt hier ook een bevestiging van. 

Hoi Marcia,
Ik heb net inderdaad de bevestiging ontvangen, bedankt voor het snel oplossen. Het nu ontvangen bericht is ook anders dan de vorige keer, waar ik dus ook overheen heb gelezen, stom van me.
Verwacht je dat ik de kosten van dit foutje nog terug kan krijgen? 

Groeten Bart

Reputatie 7
Badge +30

Zou mij ook kunnen overkomen :sweat_smile: . Voor wat betreft de kosten: daar ben ik aan regels verbonden. Ik kan je er helaas niet in tegemoet komen! :-(