Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +24

ik wil spotify opzeggen, maar krijg het op geen enkele manier voor elkaar

hoe kan ik dit oplossen?

Welk abonnement heeft u bij KPN?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Stefantonnie en @m br Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kijk graag even mee!

Reputatie 1

Ik heb al heel lang spotify premium bij mijn complete kpn contract. Nu krijg ik alleen nog de basisversie met reclame en zonder mijn geschiedenis en voorkeuren. Op de factuur staat spotify wel met aanduiding gratis. Hoe kom ik terug naar mijn echte spotify?

 

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb al heel lang spotify premium bij mijn complete kpn contract. Nu krijg ik alleen nog de basisversie met reclame en zonder mijn geschiedenis en voorkeuren. Op de factuur staat spotify wel met aanduiding gratis. Hoe kom ik terug naar mijn echte spotify?

​​​​Hoi @Lotsy2. Log je wel in met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord? Ik zal zo een privebericht sturen met daarin het gebruikersnaam dat bij ons bekend is.  Het wachtwoord kan je zelf opnieuw aanmaken op deze pagina, als je het wachtwoord kwijt bent. Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan even een reactie achter in dit topic. Dan sturen wij een nieuwe activatiecode toe. We horen graag van je of het is gelukt! 

Ik heb per ongeluk KPN Spotify Premium aangezet, ik zie niet hoe ik het weer kan stopzetten.  Er is geen mogelijkheid, staat op grijs:

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

beste lezer,

 

Ik heb spotify permium, maar ik krijg steeds reclame tussendoor. Hoe is dit mogelijk?

k hoor het graag. mvg NK

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nkamperman, als je nog reclame tussendoor krijgt, zal je account niet goed omgezet zijn naar Premium :thinking:  Zou je het startbericht van dit topic door willen lezen om te kijken of je alle stappen om je account te koppelen, goed doorlopen hebt? 

Reputatie 1

Ik krijg geen activatiecode in de mail. Log wel in met de juiste gebruikersnaam. En m’n mail werkt verder goed dus daar ligt het niet aan. Misschien wordt een oud e-mail adres gebruikt? Overigens is eerdere correspondentie niet meer te lezen. 

Reputatie 7
Badge +10

@Lotsy2 Een activatiecode is ook niet nodig, jouw Premium account is namelijk via ons wel gekoppeld met de gebruikersnaam die mijn collega Vikash aan jou heeft doorgegeven. Heb je al gekeken bij jouw Spotify account zelf? Staat Premium daar actief in je accountoverzicht?

Reputatie 1

Bij mijn account staat ‘spotify Free ‘en ook niet mijn afspeellijsten enzo. 

Reputatie 7
Badge +15

@Lotsy2 Het zou natuurlijk kunnen dat je nu een ander mailadres gebruikt dan bij ons bekend. 

Zou je het juiste e-mailadres willen invullen in je forumprofiel onder het kopje "persoonlijke opmerkingen", dan kan ik controleren of we wel de juiste hebben! 

Reputatie 1

Oké dat heb ik gedaan 

Reputatie 7
Badge +15

@Lotsy2 Ik zie voor Spotify inderdaad een ander e-mailadres terugkomen. 

Ik kan wel een nieuwe activatiecode versturen naar het ingevulde e-mailadres, alleen verklaart dat nog niet waarom de playlists ook verdwenen zijn. 

Deze blijven namelijk ook bij een free account gewoon behouden. Op het moment dat een free account omgezet wordt naar een premium account komen daarmee geen afspeellijsten terug helaas. 

Reputatie 1

Laten we beginnen met een activatie, zien we later wel verder

Reputatie 1

En de playlists enzovoort zie ik op geen van mijn apparaten,imac, iPad, iPhone

Reputatie 7
Badge +15

@Lotsy2 Ik heb een nieuwe activatiecode verstuurd, deze ontvang je binnen uiterlijk 3 uren op het doorgegeven e-mailadres. 

Reputatie 1

Is gelukt, maar de oude afspeellijsten en voorkeuren zijn kennelijk definitief verdwenen . Vraag me af hoe dit soort situaties kunnen ontstaan. Met de hulp op het forum ben ik overigens best tevreden.

Reputatie 7
Badge +15

@Lotsy2 Dat is een uitstekende vraag waar ik ben ik bang het antwoord op schuldig moet blijven. 

Ik durf niet te zeggen hoe de systemen van Spotify werken. Erg vervelend natuurlijk, als je al een paar mooie afspeellijsten hebt opgebouwd! 

Wel fijn om te horen dat je tevreden bent met de hulp op het forum! :)

Ik krijg geen activatie code voor spotify want hij herkend mijn e mail adres niet 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb per ongeluk KPN Spotify Premium aangezet, ik zie niet hoe ik het weer kan stopzetten.  Er is geen mogelijkheid, staat op grijs:

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@Kenannetje welkom! Je kunt Spotify maandelijks aan- en uitzetten. Dus dat betekent dat je nog even geduld moet hebben! Hopelijk heb je er deze maand alsnog plezier van :-).

 

Ik krijg geen activatie code voor spotify want hij herkend mijn e mail adres niet 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@Pietje 64 wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er met je naar. 

Ik heb nog steeds geen goed antwoord gekregen om Spotify premium weer aan te zetten, mijn e-mailadres wordt niet herkend en mijn gsm nummer niet.Kan dus ook geen nieuwe activeringscode aanvragen. Als ik inlog krijg ik wel Spotify, maar Spotify Free.

@Campinggast : Ik heb een nieuwe code naar het e-mail adres gestuurd dat in jouw forumprofiel staat. Binnen 3 uren heb je die binnen. Controleer voor de zekerheid ook even je spammap.

Ik zou graag een ander Spotify account aan mijn KPN abonnement willen koppelen. Wat is daar voor nodig?

Reputatie 7
Badge +17

@H.Wassink Als je een nieuwe activatiecode aanvraagt, kun je die gebruiken om het andere account mee te activeren. Het eerste account wordt vanzelf omgezet naar ‘Free’.  

Mijn emailadres wordt niet herkend, terwijl ik daar wel de facturen op binnenkrijg.