Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@Ronald L :als het goed is, is er vandaag een code verstuurd naar jouw xmsnet.nl.  adres. Kun je daar eens kijken?(vergeet de spam map niet)

Hallo Erwin,

 

Dat mailadres bestaat niet meer! Alhoewel het mijn gebruikersnaam is geweest heeft jouw organisatie besloten oude mailadressen niet meer te ondersteunen. Het mailadres wissen, alhoewel het gekoppeld is aan een gebruiker, is een ding, maar de gegevens dan niet vervangen door mijn kpnmail-adres wordt helaas overgeslagen. Dat blijft dan staan en ik maar aangeven dat het gewijzigd moet worden…. daar wordt ik moe van…. Helaas heb ik nog niks ontvangen, dus wil je nog een poging doen op het juiste mailadres?

Reputatie 7
Badge +17

Done @Ronald L. Binnen 3 uur ontvang je de activatiecode via de mail. 

Hallo, ik heb een KPN Internet en TV abonnement waarin aangegeven wordt dat ik gratis toegang heb tot spotify premium  echter weet ik niet hoe ik deze kan activeren. Bij aanvragen activatie code wordt mijn email en mobiel nummer niet herkent. Graag wil ik spotify gebruiken op mijn mobiel zodat ik deze kan koppelen met andriod auto.

 

Ik hoop dat u mij verder kan helpen.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo,

 

ik krijg 2 aparte facturen van kpn, op mijn mobiel factuur staat dat ik 9,99 betaal voor spotify premium. Op mijn internet & tv staat dat spotify premium gratis is.

Heb ik nu al jaren voor niks 9,99 via mijn mobiel abbonement betaald?

 

gr Martijn

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hans met een vraag. Wij zullen het verder voor je uitzoeken en een activatiecode toesturen als dat mogelijk is. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Hoi, mijn gegevens heb ik achtergelaten in het KPN forum profiel.

 

Graag hoor ik van u.

 

Groet, Hans

Reputatie 7
Badge +17

@Hans met een vraag ik heb je een activeringscode laten sturen. Deze moet binnen 3 uur ontvangen zijn op het bekende mobiele nummer of e-mailadres. 

Ik ben super (snel) en goed geholpen. Thanks!!!!

groet, Hans

Spotify blijft op free staan en kan niet koppelen bij account naar bestelde premium van kpn. Wel activatiecode gebruikt. En nu?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Johnnywes! Zou je aan kunnen geven waar je op vastloopt? Zou je daarnaast je profiel in kunnen vullen zodat we een nieuwe activatiecode kunnen sturen als dit nodig mocht zijn?

Reputatie 7
Badge +24

Hallo,

 

ik krijg 2 aparte facturen van kpn, op mijn mobiel factuur staat dat ik 9,99 betaal voor spotify premium. Op mijn internet & tv staat dat spotify premium gratis is.

Heb ik nu al jaren voor niks 9,99 via mijn mobiel abbonement betaald?

 

gr Martijn

Hi @Campion, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 

Hallo,

 

ik krijg 2 aparte facturen van kpn, op mijn mobiel factuur staat dat ik 9,99 betaal voor spotify premium. Op mijn internet & tv staat dat spotify premium gratis is.

Heb ik nu al jaren voor niks 9,99 via mijn mobiel abbonement betaald?

 

gr Martijn

Hi @Campion, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Campion, bedankt! Ik zie inderdaad zowel Spotify gratis via je Alles-in-1 pakket als ook betaald Spotify via je mobiele abonnement. Ik begrijp uit je verhaal dat je maar één account gebruikt? In dat geval zou ik Premium via mobiel opzeggen. Dat kan via MijnKPN, wij kunnen dit ook voor je doen. We doen geen check op hoeveel Premium accounts een klant afneemt: het is namelijk goed mogelijk dat je in één huishouden twee accounts gebruikt. 

Beste @Campion, bedankt! Ik zie inderdaad zowel Spotify gratis via je Alles-in-1 pakket als ook betaald Spotify via je mobiele abonnement. Ik begrijp uit je verhaal dat je maar één account gebruikt? In dat geval zou ik Premium via mobiel opzeggen. Dat kan via MijnKPN, wij kunnen dit ook voor je doen. We doen geen check op hoeveel Premium accounts een klant afneemt: het is namelijk goed mogelijk dat je in één huishouden twee accounts gebruikt. 

Ok bedankt, ik heb hem uitgezet op mijn mobiel.

 

Goedemiddag, ik heb al heel lang geen KPN abonnement meer (meer dan een jaar) en mijn Spotify abonnement blijft gekoppeld. Ik wil deze echter wijzigen, maar kan dat niet via Spotify doen zolang deze nog aan het KPN abonnement is gekoppeld. Ik heb hier al eerder over gebeld, maar hoop toch echt dat jullie het nu stop kunnen zetten.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hoi Lisa zou jij mij ook een activatiecode kunnen sturen zodat ik mijn kpn spotify kan ontkoppelen?

Het forum staat vol met stappen en dingen hoe ik het zou moeten doen maar ik krijg het niet voor elkaar, vandaar even zo.

Volgens mij zou jij al mijn gegeven al moeten hebben maar het mag naar het telefoonnummer of mailadres 06********  & *******@gmail.com.

*admin: samengevoegd met het centrale topic en gegevens helemaal verwijderd i.v.m. privacy

Wat ook handig is om te weten:

Ik heb de studentenkorting geactiveerd op 11-01-21, klopt het dat deze automatisch en juist wordt verwerkt door kpn in het eerst volgende factuur?

Ofwel ga ik ipv 10euro nu 5euro per maand betalen bij jullie?

Indien het antwoord op deze laatste vraag ja is, dan is alles in orde en heb ik geen ontkoppelingscode nodig.

*admin: samengevoegd met het centrale topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SheilaB, welkom op het forum! Dat is knap onhandig! Hoewel enerzijds een gratis Spotify abonnement wel handig kan zijn kan ik me ook voorstellen dat je het graag in eigen beheer neemt.
Ik kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je spotify gebruikersnaam kunnen toevoegen onder “persoonlijke opmerkingen”?

Reputatie 7
Badge +20

Kunnen onze activatiecode niet aanvragen. En mail en f telefoonnummer niet bekend?

Wie kan ons verder helpen?

 

We gaan het voor je nakijken, @Wjanssen Wil je je klantnummer ook nog in je Forum Profiel vermelden? De rest staat er al, zag ik. 

Hoi @SheilaB, welkom op het forum! Dat is knap onhandig! Hoewel enerzijds een gratis Spotify abonnement wel handig kan zijn kan ik me ook voorstellen dat je het graag in eigen beheer neemt.
Ik kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je spotify gebruikersnaam kunnen toevoegen onder “persoonlijke opmerkingen”?

Hoi Thomas, bedankt voor je reactie. Ik heb het ingevuld.

Hi,

Geen onbekend probleem; zojuist Spotify geopend op mijn nieuwe telefoon. Premium verdwenen en ook mijn afspeellijsten. Graag jullie hulp, alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +19

@SheilaB Goedemorgen, dankjewel! Ik heb het verzoek om Spotify Premium te ontkoppelen voor je gedaan. Dat betekent dat wij dit doorgeven aan Spotify. Spotify vernieuwt je Premium echter op maandelijkse basis. Het duurt dan ook, nadat het bij ons is opgezegd, nog maximaal een maand voordat je account weer Free is. 

@J.G.R. Goedemorgen, ik vermoed dat je met een ander Spotify account ingelogd hebt, waardoor je zowel Premium als je eigen afspeellijsten niet ziet. We helpen je graag op weg. Kan je je forumprofiel voor me invullen, inclusief geboortedatum en naam van de contractant? Vul je daarbij ook jouw Spotify gebruikersnaam in bij ‘persoonlijke opmerkingen’? Als je ons hier een seintje geeft, kijken we het voor je na.

Kunnen onze activatiecode niet aanvragen. En mail en f telefoonnummer niet bekend?

Wie kan ons verder helpen?

 

We gaan het voor je nakijken, @Wjanssen Wil je je klantnummer ook nog in je Forum Profiel vermelden? De rest staat er al, zag ik. 

Heb klantnummer ook aangevuld

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Bart.! Ik heb je vraag even naar dit topic gesleept. Hier behandelen we de meeste vragen m.b.t. Spotify. Ik heb je een nieuwe activatiecode toegestuurd. Studentenkorting regel je niet via ons. Spotify Premium kost standaard €9,99 bij ons.