Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Geachte dhr/mevr,

 

Ik kan mijn spotify-account niet activeren. Als ik een activeringscode opvraag via mijn mobiele nummer dan gebeurd er vervolgens niets. Zouden jullie mij hiermee verder kunnen helpen. Alvast bedankt,

 

TIm

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Timmerman1986, geen probleem! Ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hey Thomas,

 

Ik heb mijn gegevens inmiddels ingevuld. Bedankt voor de snelle reactie. 

 

Groetjes,

 

Tim

Reputatie 7
Badge +20

Geen probleem! Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd. Deze moet je binnen 3 uur per sms hebben!

In het overzicht van het all-in contract staat dat ik recht heb op gratis Spotify, hoe kom ik aan een activatie code?

Goedemorgen.

Ik had Spotify premium via KPN. 

Omdat er geen aantrekkelijke deal meer is én ik wil overstappen naar Premium Duo, heb ik eind december mijn Spotify via KPN opgezegd.

Mijn nieuwe contractmaand is ingegaan en ik zie in ‘Mijn KPN’ de koppeling met Spotify niet meer staan.

Desondanks als ik naar Spotify zelf ga, zie ik dat Spotify nog gekoppeld is aan KPN.

Ik heb contact gehad met iemand van Spotify en die meld dat KPN Spotify moet vrijgeven of dat ik moet wachten tot mijn 'Premium tijd’ afgelopen is.

Toen ik vroeg tot wanneer mijn Premium tijd loopt zei hij dat dat informatie is die ik bij KPN moet opvragen.

 

Dus mijn vragen aan iemand van KPN:

-Kunnen jullie mijn Spotify vrijgeven?
-Tot wanneer loopt mijn Premiumtijd en krijg ik van iemand een melding als deze afgelopen is?

 

Dank en groet,

Justus

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Zazzi! Op de activatiepagina kun je een activatiecode aanvragen voor Spotify. Lukt dit niet, dan kunnen wij een code toesturen. Hier hebben wij je abonnementsgegevens voor nodig. Die kun je achterlaten in je profiel. Laat het maar weten of het gelukt is. Zo niet, dan horen wij het hier graag:blush:

Ja hoor het is gelukt

Bij mijn zoon lukt het niet, ik stuurde uitnodiging maar als hij adres ingeeft, hetzelfde als ik, krijgt hij melding dat hij in een ander land woont ?! Dat klopt niet, voor alle duidelijkheid !

 

Ik kan geen activeringscode aanvragen. Mijn code was uit 2014, heb nu een nieuwe iMac en krijg geen spotify premium meer.

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Ik heb een KPN account met spotify premium gratis. Als ik nu spotify open blijkt dat ik de spotify free versie ineens heb. Hoe krijg ik premium weer terug 

gr. P

Reputatie 7
Badge +20

@Peter Korringa, wil je jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe activatiecode. 

Hallo,

 

Ik heb van daag spotify aangevraagd. Ik zou een code krijgen maar die heb ik niet gehad in mijn mail. Hoe kom ik nu aan die code?

Reputatie 7
Badge +20

@inneke De Rooy Die begrijp ik niet helemaal. Heb je daar een screenshot van? Kun je die plaatsen en wil je voor de zekerheid jouw profiel aanvullen met de gegevens? 

 

@Marinahoi Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

ik heb de gegevens zover ik weet ingevuld nu

 

Reputatie 7
Badge +21

ik heb de gegevens zover ik weet ingevuld nu

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens Marina. Je ontvangt binnen 3 uur een activatiecode per e-mail of sms. :blush:

 

@Peter Korringa, wil je jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe activatiecode. 

Ik heb het aangevuld en ben nu in afwachting van de activatiecode 

Reputatie 7
Badge +15

@Peter Korringa Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd, deze ontvang je binnen uiterlijk 3 uren per mail! 

Badge

Hi KPN,

 

Ik heb 16 December een email bevestiging gekregen dat Spotify premium is geactiveerd maar het werkt nog steeds niet.

 

Kunnen jullie het even checken?

 

Thanks,

Carol

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u uw profiel ingevuld? Anders zal een moderator hier eerst om vragen en kan het nog langer duren voor u antwoord krijgt.

Overigens bent u sneller geholpen als u telefonisch contact opneemt met KPN via 0800 0402

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Cqhuanh, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic over Spotify :slight_smile: Zou je het startbericht van dit topic door willen nemen? Hierin wordt uitgelegd hoe je een account kunt koppelen en daarnaast vind je er een link naar de pagina waar je een nieuwe activatiecode aan kunt vragen, mocht het niet lukken met je huidige.

Als je er niet uit komt, zou je me dan willen laten weten wat er precies mis gaat? Hoe ver ben je gekomen met het activeren? Ik kan even met je meekijken als je je naam- en adresgegevens invult in je profiel en daarnaast ook je mobiele nummer, mocht je Spotify account daarbij aan zijn gevraagd!

Badge

Hi @Maja_ ,

 

Ik heb de activatiecode gecheckt en ik krijg een bericht via de page dat ik al een account via KPN heb maar mijn Spotify staat nog steeds op free mode..

 

Verder heb ik mijn profiel aangevuld, zou je even kunnen meekijken?

 

Thanks,

Carol

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Cqhuanh! Ik zag wel een gekoppelde account staan, 1 met alleen maar cijfers als gebruikersnaam. Geen idee of dat ook daadwerkelijk je gebruikersnaam is, maar aangezien het niet helemaal goed lijkt te gaan heb ik hem sowieso maar even ontkoppeld!

Je zou nu opnieuw een activatiecode moeten ontvangen, zou je het daar mee willen proberen?

Badge

@Maja_  helemaal goed, heb hem dit keer wel kunnen koppelen met de nieuwe code, thanks!

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! Graag gedaan en veel plezier er mee :blush: