Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Oke, dankjewel voor je reactie. Ik houd het even in de gaten op het eerstvolgende factuur. Hij stond inderdaad na activeren direct weer op premium. Bedankt zo ver!

 ik heb een  abonnement op Spotify en nu wil ik dit samenvoegen in mijn kpn abonnement met entertainment korting

als ik mijn huidige abonnement opzeggen en een nieuwe aanmaak via kpn ben ik al mijn muziek kwijt die ik in mijn playlist heb staan

is dit ook om te zetten via kpn ?


Admin: bericht verplaatst naar Spotify Premium verzameltopic

Reputatie 7
Badge +24

Eerst je abonnement bij Spotify stop zetten. Het word dan omgezet naar FREE. Wat inhoud dat je reclames krijgt. Dat gebeurt niet altijd meteen heb ik onlangs in een ander topic begrepen. Heeft misschien met opzegtermijn te maken?

Als het omgezet is naar FREE, dan bellen naar KPN om het bij KPN te nemen. Het huidige Spotify FREE account word dan bij KPN aangekoppeld. En dan is het niet meer FREE.

Je moet wel een Hussel abonnement hebben bij KPN. Heeft u dat?


Admin: meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @willem j r, jouw bericht is verplaatst naar het Algemene Spotify topic. Hierboven staat de uitleg en instructie zoals die gevolgd dient te worden als je jouw speellijsten wil behouden. 

Beste lezer,

Sinds gisteren heb ik een nieuw toestel, Samsung S21. Het inloggen met mijn bestaande premium account wat ik bij mijn thuis abonnement heb werkt niet meer, ik zie alleen een free abonnement. Playlist lijkt nog wel te bestaan, maar niet zonder eclame en in de juiste volgorde te gebruiken. Hoe krijg ik mijn premium account weer actief? Op verschillende manieren proberen in te loggen.

Gr.


Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic over Spotify Premium

Reputatie 7
Badge +10

Hi @Keespeet, ik heb jouw bericht verplaatst naar ons algemene topic over Spotify Premium. Lees het startbericht eens door, kom je dan verder? Gebruik je wel de juiste inloggegevens? Krijg je ook een (fout)melding wanneer je probeert in te loggen?

Hallo José, Ik  heb al jaren via mijn thuis abonnement een spotify premium, nu met een nieuw mobiel toestel kan ik niet inloggen met mijn KPN inlog mailadres met het daarbij horende wachtwoord. Kan wel inloggen met mijn facebook, maar ook via die weg kom ik een free abonnement, waarbij ik (ook) wel mijn playlist zie.

Reputatie 7
Badge +19

Wat voor melding krijg je dan als je met e-mailadres wil inloggen? Als Spotify aangeeft dat het wachtwoord niet klopt, kun je dit resetten. 

Wat ik ook probeer, ik blijf offline met een free abonnement, nieuw ww ook geprobeerd. Geen premium te bekennen.

Reputatie 7
Badge +20

@Keespeet Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Je krijgt dezelfde afspeellijsten te zien die je altijd al had begrijp ik? 

Hoi Thomas, gegevens ingevuld. Ik krijg mijn favoriete nummers te zien (gelikete nummer), ik kan er alleen niks meer mee, reclame staat ertussendoor en niet meer op mijn ‘oude volgorde. kan uitsluitend fragmenten afspelen.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Keespeet, inhoudelijk kunnen wij helaas niets bij spotify inzien maar wat ik je in deze situatie aan wil raden is dat je via je MijnKPN Spotify opzegt en daarna weer opnieuw bestelt. Vervolgens kun je via www.kpn.com/spotifyactiveren je juiste account weer op premium zetten!

Hier het zelfde geen Facebook meer maar kan er ook niet meer op terwijl ik hem al met plezier jaren heb. Nu van de hak op tak en niemand heeft oplossing pfff

Badge

Hallo,

 

Ik heb ondertussen geen account meer bij KPN, maar als ik wil inloggen bij Spotify heeft hij aan dat mijn emailadres gekoppeld is aan kpn.

 

Kunnen jullie dit loskoppelen of verwijderen zodat ik om mijn emailadres een Spotify account kan openen ?

 

Groeten Fred

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Fred Meijvogel, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit centrale topic over Spotify. 

We kunnen jouw verzoek neerleggen bij een achterliggende afdeling: wil jij in jouw Forum profiel jouw gegevens invullen (graag postcode en huisnummer en het klantnummer waar Spotify aan gekoppeld was) en een seintje hier geven als je dat gedaan hebt? Op basis hiervan gaan we dan voor jou aan de slag: houdt wel rekening met een aantal werkdagen.

 

Badge

Gegevens ingevuld

Reputatie 7
Badge +15

@Fred Meijvogel Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb het verzoek bij mijn collega's gedaan. Zoals @Shyrin_ zegt kan het een aantal werkdagen duren maar er wordt aan gewerkt! :)

Ik heb een Spotify Premium abonnement. Dit abonnement werkt niet meer op mijn nieuwe telefoon. Op Mijn KPN staat dat het abonnement al geactiveerd is. is er een mogelijkheid om dit te her-activeren?

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jos1968, welkom op ons forum!
Je KPN abonnement is gekoppeld aan een spotify account en niet aan een apparaat. Als je op je nieuwe telefoon inlogt met hetzelfde account als op je oude telefoon moet hij gewoon premium zijn!

Mocht je account toch niet meer premium zijn of weet je de inloggegevens niet meer kun je via je MijnKPN spotify opzeggen en opnieuw bestellen. Vervolgens kun je via www.kpn.com/spotifyactiveren opnieuw een spotify account koppelen en premium maken!

Wij kunnen niet inzien welk account je gekoppeld hebt en ze helaas ook niet ontkoppelen.

Voor de 4e maand op rij wordt ten onrechte Spotify Premium door KPN gefactureerd. Op 23 augustus via Mijn KPN Spotify uitgezet en hiervan een bevestiging per e-mail ontvangen van KPN, maar spotify wordt nog steeds als online aankoop gefactureerd. Spotify geeft aan dat KPN beheerder is van dit abonnement en alleen KPN premium kan uitzetten. Wanneer wordt dit eindelijk eens opgelost?

Reputatie 7
Badge +17

Voor de 4e maand op rij wordt ten onrechte Spotify Premium door KPN gefactureerd. Op 23 augustus via Mijn KPN Spotify uitgezet en hiervan een bevestiging per e-mail ontvangen van KPN, maar spotify wordt nog steeds als online aankoop gefactureerd. Spotify geeft aan dat KPN beheerder is van dit abonnement en alleen KPN premium kan uitzetten. Wanneer wordt dit eindelijk eens opgelost?

Dit is een bekend probleem en wordt als het goed is deze maand opgelost! We zijn begonnen met een opschoning van Spotify abonnementen, maar dit duurt langer dan we hadden verwacht. We verwachten deze maand nog nodig te hebben. Daarna zou Spotify weer als extra optie in jouw abonnement moeten zitten en zou je deze weer moeten kunnen verwijderen.

Hoi @Jos1968, welkom op ons forum!
Je KPN abonnement is gekoppeld aan een spotify account en niet aan een apparaat. Als je op je nieuwe telefoon inlogt met hetzelfde account als op je oude telefoon moet hij gewoon premium zijn!

Mocht je account toch niet meer premium zijn of weet je de inloggegevens niet meer kun je via je MijnKPN spotify opzeggen en opnieuw bestellen. Vervolgens kun je via www.kpn.com/spotifyactiveren opnieuw een spotify account koppelen en premium maken!

Wij kunnen niet inzien welk account je gekoppeld hebt en ze helaas ook niet ontkoppelen.

 

Dankjewel voor je reactie Thomas. Ik heb gisteren Spotify opgezegd en weer opnieuw aangevraagd. Daarvan heb ik een bevestiging ontvangen met de volgende melding:

Wanneer kunt u uw extra dienst(en) of apparatuur gebruiken?
U ontvangt nog een aparte e-mail met extra informatie over uw bestelling. 

Deze tweede mail, met naar ik aanneem mijn inloggegevens, heb ik nog niet ontvangen. 

Even geduld hebben of had ik de mail al moeten ontvangen?

 

Gr, Jos

 

Reputatie 7
Badge +19

Je mag anders wel eens proberen of het activeren al lukt via: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm @Jos1968 

Op mijn spotify account op mijn telefoon staat dat ik een free abonnement heb, terwijl ik een premium account heb via KPN die ook geactiveerd is. Hoe krijg ik weer het premium account op mijn telefoon? Ik weet ook niet hoe ik bij KPN kan zien welk spotify account gekoppeld is. 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Ik heb precies dit probleem en zou ook graag willen loskoppelen. Inmiddels ook iemand van Spotify gesproken en die geeft aan dat het KPN Forum de beste route naar een oplossing is.

Ben benieuwd en hopelijk kan iemand ook mijn Spotify account loskoppelen.