Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Het kan even duren, inderdaad. Wacht het nog even af, het komt zeker in orde!
Wij hebben KPN compleet, maar hebben nooit de activeringscode voor Spotify ontvangen. Ik heb gezien dat Spotify Premium gratis in ons abonnement zit, kunt u mij die nog toesturen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb een gratis spotify abonnement, nu ben ik het wachtwoord en oud mailadres kwijt.
Hoe log ik nou in op mijn spotify,?

?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 5
Badge +6
Oei, dat is niet fijn! Heb je wel nog toegang tot dat oude email-adres? Zoja, probeer je wachtwoord te resetten. Als je niet meer weet op welk email-adres je je account hebt aangemaakt, kan je het ook proberen via je gebruikersnaam.
- https://www.spotify.com/nl/password-reset/
Reputatie 7
Badge +21
@Mollies. We zullen de activatiecode opnieuw naar jou versturen. Voordat we dit kunnen doen hebben we eerst wel wat gegevens van jou nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan helpen we jou zo snel mogelijk verder!

@Rotwifi Is het inmiddels gelukt om weer in te loggen in Spotify Premium? Mocht het nog niet gelukt zijn dan hebben we de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Zou je dan ook jouw KPN Forum profiel willen aanvullen met naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer(s)? Laat je ons of je een nieuwe activatiecode wil ontvangen?
Hallo,
Sinds enige tijd kan ik niet meer van Spotify Premium gebruik maken. Volgens mijn gegevens betaal ik wel bij in het abonnement. Hoe kan ik terug gaan van Free naar Premium?

hartelijk dank,

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Bolslaan, wij kunnen je een nieuwe activatiecode sturen voor Spotify Premium. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Naar mijn grote teleurstelling is mijn spotify premium account weer naar free account omzet.
Ik heb pas nieuwe abonnement afgesloten ook met spotify. In mijn KPN zie ik dat er wel spotify aan staat, hoe kan ik dat in spotify aangeven dat ik premium heb?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @natapie, ik begrijp dat dat teleurstellend is! Bij een verlenging kan het helaas gebeuren dat dit tijdelijk omgezet wordt. Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd, deze ontvang je binnen 3 uur. Via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer kan je deze code activeren en jouw account opnieuw koppelen aan Premium! Wil je laten weten wanneer dit gelukt is?
In mijn glasvezel-abonnement zit ook Spotify Premium. Nu kan ik sinds enige tijd niet meer op Premium, vanwege inlogproblemen. Hoe los ik dit op?

mvg

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Waarom speelt Spotify niet meer af zonder wifi of 3G-verbinding?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hallo,

Ik heb alles in 1 premium en wil graag spotify premium op mijn telefoon maar ik ontvang geen code.. wat doe ik verkeerd?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Groetjes
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Cdzwaan
Nu weet ik niet of Spotify bij het Premium abonnement zat, maar daar kan webcare wel antwoord opgeven en je eventueel verder mee helpen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken
Reputatie 7
Badge +10
@HwK, speelde je hiervoor je muziek 'Offline' af? Met die instelling kun je (alleen) de muziek luisteren die je op het apparaat hebt opgeslagen.
Reputatie 7
Badge +21
@geertvanhecke Wat vervelend dat je niet meer kunt inloggen in Spotify Premium. Als je het gebruikersnaam nog weet kan je op deze pagina het wachtwoord opnieuw instellen. Mocht je het gebruikersnaam ook niet meer weten dan kan ik je een nieuwe activatiecode toesturen. Met deze activatiecode kan je een nieuw Spotify Premium accoutn aanmaken. Hierdoor zullen jouw afspeellijsten wel komen te vervallen. Als je een nieuwe activatiecode wil zou ik je willen vragen om het KPN Forum profiel te voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s). Laat je ons weten of het gelukt is?

@Cdzwaan We zullen voor jou uitzoeken waarom je geen code hebt ontvangen. Zou je de vraag van huistijger willen beantwoorden en jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we deze gegevens hebben kunnen we het verder voor je uitzoeken.

@HwK Om afspeellijsten offline te kunnen beluisteren klik als je wel een internet hebt op ‘afspeellijst offline beschikbaar maken’, je ziet vervolgens een groene pijl verschijnen. Deze video legt uit hoe je dit kunt doen
Hoe krijg ik spotify premium op mijn handy? Code?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
wil graag bij een ander account het premium account toevoegen?

Hoe kan dit

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Sinds Spotify niet meer gratis is voor KPN abbonnementen is de mijne terug gezet naar free dus heb ik in de KPN app Premium aangezet voor 8,99 maar ik kan niet terug inloggen!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Kees spapens en @IvovanSummeren Zouden jullie je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Sturen jullie een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kunnen we jullie verder helpen 😉

@Jannekedey Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevult. Het Spotify Premium abonnement bij KPN inderdaad is inderdaad omgezet naar Spotify Free. Ik heb zojuist een nieuwe activatie code voor jou aangevraagd. Deze code ontvang je binnen 3 uur per sms. Je kan op deze pagina de code invullen het het bestaande account weer upgraden naar Spotify Premium. Laat je ons weten of het gelukt is?
Het is gelukt bedankt!!
Ik wil een ander Spotify account Premium maken. kunnen jullie mij helpen? gr Ivo
aangepast
Reputatie 7
Badge +20
Dank je wel IvovanSummeren. Ik heb je account zojuist teruggezet naar Free en een nieuwe activatiecode is onderweg!
Dank je wel IvovanSummeren. Ik heb je account zojuist teruggezet naar Free en een nieuwe activatiecode is onderweg! Hoelang duurt dit en waar wordt het naar toegestuurd?
Ik wil zelf ook Spotify gaan gebruiken. Maar mijn dochter beheert het account via haar facebook. Als ik haar de inlogcode vraagt zegt zij dat dat niet gaat omdat zij haar facebook wachtwoord niet vrijgeeft. Iemand een idee hoe ik zelf ook gebruik kan maken van mijn "eigen" Spotify?