Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@Fabulousfyanne en @nicole-niels, welkom op het forum!

Voorwaarden zijn niet veranderd. Heb je wellicht je mobiele abonnement verlengd, Fyanne? Daarbij komt het soms voor dat Spotify terugvalt naar Free. Dat kunnen we dan echter herstellen.

BIj het aanvragen van de code via de website moet je een 06-nummer invullen als je Spotify bij een mobiel abonnement hebt. Heb je het bij een vast abonnement, gebruik dan het bij ons bekende contact e-mailadres. Mocht het nog steeds niet lukken, dan help ik je verder.

Vullen jullie beide je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt :)


Beste Erik,

Ons profiel is aangepast.
Echter het invullen van het mailadres of mobiel nummer voor het activeren / aanmelden werkt niet. kunt u ons hiermee verder helpen.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Niels ter Hove
Hallo,
mijn zoon heeft via kpn een spotify premium account. Hiervan is hij helaas zijn inloggegevens kwijt, omdat zijn mobiel toestel in het water was beland.
Dus is er geen kans meer om aan de gegevens te komen. Wat kan ik hieraan doen. Zijn mobiele nummer eindigt op 935.
Alvast bedankt!
Groetjes, Lars
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Hoi @nicole-niels, dat klopt! Je hebt al een actief Spotify Premium account van KPN. Vandaar dat je niet nogmaals een (nieuw) account kunt 'activeren'. Waar loop je tegen aan? Je kunt op Spotify Inloggen met je bestaande account. Ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Gebruik dan de optie; Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Ik hoor graag of je daarmee geholpen bent 🙂

Hallo @Lars242, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier om raad vraagt. Dat wel enorm balen zeg! Ik kan er wel achter komen welk gebruikersnaam je hebt geactiveerd met een Spotify Premium account. Je kunt ook meteen deze gegevens aanvragen met: Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? hiervoor heb je dan het e-mailadres nodig waarmee je het account hebt geregistreerd. Laat je het hier even weten als het wel/niet is gelukt?
@Nadia. Het is gelukt! Dank je wel!
Groetjes Lars242
Hoi,
Vorig jaar heb ik een glasvezel abbonement afgesloten naast dat ik een een mobiele telefoon abbonement heb. Gisteravond gesproken over spotify waarbij wat ik mij herinner toen ik mij voor glasvezel aanmelde je ook een gratis spotify account erbij kreeg. Nu wil ik hem activeren maar ik weet niet hoe dit moet. Waar kan ik de code vinden?
Ik hoor het graag van jullie
@GeertVrvrt en @200kippen: Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken we het uit.


Gegevens zijn ingevuld. Geert Vervoort ****@kpnmail.nl GeertVrvt

*Admin: mailadres verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
@GeertVrvrt, bedankt voor de gegevens! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd per e-mail. Deze ontvang je normaliter binnen 3 uur. De code kan je invoeren op deze website om te activeren en te koppelen aan jouw Spotify (Free) account!

@Lieve-betty, een activatiecode krijg je meestal in het begin bij jouw abonnement. Nu kan ik begrijpen dat je die niet meer hebt. Om een nieuwe aan te vragen hebben we enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer(s)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Dan gaan we kijken of we een nieuwe code kunnen toesturen!
Op 5/9 is mijn nieuwe mobiele abonnement ingegaan incl spotify premium. Ik heb geen activeringscode ontvangen en als ik deze probeer aan te vragen via m’n mobiele nr wordt deze niet herkend. Op mijn KPN m’n gegevens gecheckt maar alles klopt ( spotify is geactiveerd en m’n mobiele nr klopt). Wat nu?!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Moi83 Wat vervelend dat je geen activatiecode hebt ontvangen. Zou je je gegevens willen aanvullen in je KPN Forum profiel. Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik het voor je nakijken en alsnog versturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
@Moi83 Wat vervelend dat je geen activatiecode hebt ontvangen. Zou je je gegevens willen aanvullen in je KPN Forum profiel. Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik het voor je nakijken en alsnog versturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
@Moi83 Wat vervelend dat je geen activatiecode hebt ontvangen. Zou je je gegevens willen aanvullen in je KPN Forum profiel. Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik het voor je nakijken en alsnog versturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?

Ik heb m’n profiel aangepast! Hopelijk kun je mij nu helpen ?@Vikash
Al jarenlang een KPN abonnement, incl. Gratis spotify premium. Spotify nooit eerder gebruikt, echter wil dit nu gaan doen. Probleem is dat ik de activeringscode nodig heb. Opvragen via de link werkt niet. Graag de code doen toekomen naar mijn mailadres.
Reputatie 7
Badge +21
hallo @Kruijver
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen,

@Moi83, ik heb je alsnog een activatiecode gestuurd. De code ontvang je als het goed is vanochtend nog per sms. Laat je aan ons weten of je de code nu wel ontvangen hebt?

@Kruijver, zodra je jouw gegevens hebt ingevuld gaan we ook voor jou aan de slag. Stuur je ons dan een bericht?

😄
@moi83 Ik heb mijn profielgegevens ingevuld!
Telkens als ik op spotify inlog krijg ik niet de premium versie maar de gratis versie...enig idee hoe ik dit op kan lossen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
@Kruijver, ik heb de activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze code binnen 3 uur op jouw e-mailadres.

@staaf1984 Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan vragen we een nieuwe activatiecode voor je aan, waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium.
Ik heb de activatiecode gebruikt en kom dan bij Spotify. Maar niet bij Spotify Premium...
Heb zojuist Spotify opnieuw geinstalleerd. Via mijn KPN abonnement heb ik recht op Spotify premium.
Helaas wordt mijn code niet geaccepteerd. Wat nu? Hoe kom ik in Premium.

Carolus01

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemiddag,

Ik heb spotify via KPN. Nu heb ik 3 maanden geleden een betaling terug gehaald omdat ik het niet eens was met de factuur.

Spotify premium stopte toen, maar ik zag dat ik nog steeds betaal voor premium.

Alle facturen zijn inmiddels betaald, maar spotify werkt nog niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Graag hoor ik van u!

Vriendelijke groet,

Robbie

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Kruijver Ik zie dat je nog geen Spotify Premium account hebt kunnen aanmaken, vreemd dat het niet gelukt is. Heb je de activatiecode op deze pagina ingevuld?

@carolus01, @Robbie92 We hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Met deze activatiecode kan je een Spotify Premium account aanmaken. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen
Goedemiddag,

Al sinds lange tijd heb ik een abonnement voor mobiele telefonie via KPN, maar desondanks betaal ik al vele maanden gewoon 9,99 p/maand voor Spotify. Ik zie in MijnKPN dat ik gratis Spotify Premium zou moeten hebben, maar ik heb hier nooit een activatiecode voor ontvangen.

Als ik deze probeer op te vragen via de website van KPN krijg ik de melding dat mijn nummer niet wordt herkend. Hoe nu verder?

Vriendelijke groet,
D. van der Palm

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ben door Spotify teruggezet naar free....lukt mij niet om Premium terug te krijgen
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mysterie, welkom op het forum. Ik kijk voor je na wat er aan de hand is. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en het laten weten als dat is gebeurd?
Hallo ik heb begin dit jaar een code gekregen om op spotify te kunnen maar nu ben ik die kwijt kunnen jullie een nieuwe opsturen