Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik weet mijn inloggegevens voor spotify niet meer. Weet overigens niet eens of ik spotify ooit wel heb geactiveerd. Zo niet dan wil ik dat wel doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Tiny R. Dank je voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat je al enige tijd een Internet en tv-abonnement hebt, sinds maart vorig jaar. Bij deze abonnementsvariant bieden we geen gratis Spotify Premium aan. Je hebt dan ook enige tijd de betaalde variant van Spotify Premium gehad. Deze is nu uitgeschakeld, maar deze kun je vanzelfsprekend opnieuw aanvragen.

Voor maart 2018 had je het inderdaad gratis. Toentertijd had je een Alles in Eén Standaard-abonnement. Dit was één van de abonnementen waar we het destijds gratis bij konden aanbieden. Dat is nu dus niet meer mogelijk.
Reputatie 7
Badge +20
@Bontebok en @BVZ1973, @belleter01. Ik kijk graag even met jullie mee. Voor jullie allen het verzoek om je KPN Forum profiel aan te vullen met de naam contractant, postcode, huisnummer, mobiele nummers en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
@Bontebok en @BVZ1973, @belleter01. Ik kijk graag even met jullie mee. Voor jullie allen het verzoek om je KPN Forum profiel aan te vullen met de naam contractant, postcode, huisnummer, mobiele nummers en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb het ingevuld.
Done
@Bontebok en @BVZ1973, @belleter01. Ik kijk graag even met jullie mee. Voor jullie allen het verzoek om je KPN Forum profiel aan te vullen met de naam contractant, postcode, huisnummer, mobiele nummers en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Done
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb het ingevuld.
Ik heb zojuist een nieuwe code voor je aangevraagd.

Done
En ook voor jou is er een code onderweg!
Ik heb het ingevuld.
Ik heb zojuist een nieuwe code voor je aangevraagd.

Done
En ook voor jou is er een code onderweg!


Thx, opgelost!
Hallo , mijn spotify premium account is op eens een free account geworden . Wat kan ik hier aan doen ? Ik heb premium nog steeds aan gevinkt staan bij de bundel.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Mijn spotify email adres is niet meer in gebruik dus kan ik geen mails ontvangen om dit aan te passen.
waar moet ik inloggen om deze gegevens te wijzigen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb per ongeluk de verkeerde (oud) spotify account geactiveerd voor mijn nieuwe KPN abonnement. Ik wil hem graag overzetten naar de huidige, is hier een oplossing voor?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Badge
@Kishan, goedemorgen! Wanneer je nu Spotify Premium bij ons hebt, kun je jouw abonnement ook omzetten naar Spotify Family voor €13,99 per maand. Hierin ben je dus verkeerd geadviseerd. Uiteraard kunnen we jouw Spotify Premium abonnement ook omzetten naar Spotify Free, zodat je niets meer betaalt voor Spotify Premium. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het stopzetten voor je. Als je alsnog gebruik wilt maken van Spotify Family, dan kun je dit aanvragen via MijnKPN. Spotify Premium wordt dan automatisch omgezet naar Spotify Family.

Gedaan! Kan je het aub omzetten naar Free? Dan kan ik zelf een Premium aanvragen. Alvast bedankt!
Ik heb een alles in 1 pakket van KPN en daar hoort volgens mij Spotify bij, maar ik heb geen activatiecode meer. Hoe kom ik daar aan?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hi,

Spotify premium behoort tot mijn KPN compleet abonnement maar heb mijn activatiecode niet meer. Kunt u mij van een activatiecode voorzien?
Gr. Hanneke

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Hanneke028
Vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +21
@mapi Op deze pagina van Spotify krijg je uitleg hoe je het e-mail adres kan wijzigen. Mocht dit niet werken dan kan je er altijd voor kiezen om een nieuwe Spotify Premium account aan te maken en te koppelen aan een andere e-mail adres. Je afpeellijsten worden dan helaas niet meegenomen en zal je opnieuw moeten aanmaken. Als je hier gebruik van wilt maken zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Laat je ons weten of het gelukt is?

@Heidie383 Wat vervelend dat je het verkeerde Spotify account hebt omgezet naar Spotify Premium. We hebben de mogelijkheid om dit voor jou los te koppelen en een nieuwe activatiecode toe te sturen. Hiervoor hebben we wel eerst wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?

@Kishan Ik heb zojuist het Spotify Premium account omgezet naar een Spotify Free account 😉

@bubba1964 @Hanneke028 Wij hebben de mogelijkheid om je een nieuwe activatiecode toe te sturen als Spotify in het abonnement zit dat je afneemt bij KPN. Voordat we dit kunnen doen hebben we eerst een aantal gegevens van jullie nodig. Zouden jullie ook het KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s). Laat je ons weten als je het hebt aangevuld zodat we een activatiecode kunnen versturen naar jullie?☺️
Hoi Vikash

Bedankt voor reageren, gegevens ingevuld ??
Reputatie 7
Badge +21
@Heidie383 Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Je ontvangt binnen 3 uur de activeringscode per sms. 😉
Klopt het dat ik bij mijn abonnement van kpn gratis spotify krijg !
zo ja wat heb ik hier voor nodig
Klopt het dat ik bij mijn abonnement van kpn gratis spotify krijg ! ik heb alles in 1 abonnement
zo ja wat heb ik hier voor nodig
@Heidie383 Wat vervelend dat je het verkeerde Spotify account hebt omgezet naar Spotify Premium. We hebben de mogelijkheid om dit voor jou los te koppelen en een nieuwe activatiecode toe te sturen. Hiervoor hebben we wel eerst wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?

Dank je wel is gelukt
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @swieber, welkom! Als jij een Alles-in-1 Standaard of Premium pakket hebt, dan zit Spotify daar nog bij inbegrepen. Je kunt dit controleren in je MijnKPN. Als je het inderdaad in je abonnement hebt zitten, dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen. Vul dan je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt.

Heb je Alles-in-1 Instap, of een pakket uit de huidige serie, dan kun je via de MijnKPN Spotify toevoegen voor €8,99 per maand. Je krijgt de activatiecode dan per mail toegestuurd.
Beste kpn,

Ik ben op vakantie en mijn sporify doet het ineens niet meer. Nu ben ik sindskort over van mobiel abonnement met toestel op sim Only. Maar sinds een aantal dagen op vakantie doet mijn spotify premium het niet meer. Ik las iets over activatiecode opvragen, geprobeerd gisterenmorgen maar vandaag nog steeds geen code.

Kunnen jullie asap een nieuwe activatiecode toesturen? Zou ik heel blij mee zijn. Kan nu niet relaxed muziek luisteren op vakantie!

Bedankt alvast!
Groeten,
Deniece
Hallo ik heb hetzelfde probleem.. Omdat ik niet mijn eerste premium account had aangemaakt maar mijn ex vriend wist ik het wachtwoord niet en heb dan een nieuw aangemaakt. Dus heb nu op mijn nieuwe telefoon de free versie maar betaal voor de premium. Help aub

Admin: Bericht samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +21
@Deniece, het kan heel goed zijn dat vanwege jouw verlenging (mits je Spotify ook bij je nieuwe Sim Only abonnement afneemt) roet in het eten gooit en jouw Premium account (onterecht) omzet naar Free. Wil je jouw Forum profiel aanvullen en een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan helpen we je zo snel mogelijk verder! Het gaat dan voornamelijk om je naam, postcode + huisnummer en klantnummer (evt. 06-nummer bij persoonlijke opmerkingen).

@Coquito, ook voor jou kijken we graag of we een nieuwe code kunnen opsturen. Mits het abonnement waar Spotify Premium onder valt natuurlijk op jouw naam staat. Ik wil ook jou vragen om het Forum profiel aan te vullen met de gegevens!