Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Met de installatie van KPN op 12 september 2018 is voor mij ook spotify geactiveerd. Tot gisteren had ik dan ook spotify premium en ineens pats boem krijg ik weer reclame. De reactiveringscode werkt niet. Iemand spreken van de klantenservice kan evenmin. Eerlijk gezegd best vervelend dit. Is hier een moderator die mij helpt spotify premium weer aan de praat te krijgen? Alvast dank!
Zover ik kan zien zou ik gebruik kunnen maken van Spotify met mijn KPN compleet account. Helaas heb ik nooit een code gezien en wil er graag gebruik van maken. Kunt u mij laten weten hoe het zit?
Groeten, José
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @tria1953 en @Jose19! Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken we uit wat er aan de hand is.
Hallo @Hanneke028
Vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Zojuist de gevraagde gegevens gevuld.. kunt u me verder helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Zojuist de gevraagde gegevens gevuld.. kunt u me verder helpen?

Dat kan ik zeker! Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd! Hij komt via de mail naar je toe!
Heb de gegevens die ik weet ingevuld.
Groeten, José

Hoi @tria1953 en @Jose19! Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken we uit wat er aan de hand is.
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een KPN-compleet pakket, maar ben de Spotify premium code kwijt, hier hoefde ik hiervoor nooit gebruik van te maken (had al een ander account, spotify familier). Nu dit account is opgeheven zou ik toch graag van de gratis spotify premium gebruik maken die hoort bij KPN compleet, heeft u wellicht een nieuwe code voor mij?

Met vriendelijke groet,

Vincent van der Weij
Hallo,
ik heb begrepen dat je bij een verlening van een mobiel contract je je spotify opnieuw moet activeren.
Dit zou doormiddel van een code moeten die automatisch toegezonden wordt, dit is niet gebeurt.
Ook het opnieuw versturen via email en 06 nummer via jullie site wil niet.
Zijn er nog andere mogelijkheden??

b.v.d. mvdwal
Reputatie 7
Badge +21
@Jose19, bedankt voor de gegevens. Als ik in onze systemen kijk, zie ik geen abonnement inclusief Spotify Premium. Het Internet en TV pakket biedt dit niet inclusief aan en ook bij het mobiele abonnement zie ik geen Spotify staan. Je kan het aanvragen bij een van beide abonnementen, voor € 8,99 per maand.

@Vincentvdw, @mvdwal, we voorzien jullie beide graag van een nieuwe code! Daarvoor hebben we wel wat gegevens nodig. Vul je Forum profiel aan met postcode + huisnummer, naam en klantnummer. Op het moment dat je dat gedaan hebt, geef ons een seintje dan helpen we je verder 😉
Wij hebben spotify premium behorende bij ons KPN account. Nu heb ik en nieuwe I phone en bij het terug zetten van alle appjes etc is Spotify Free terug gezet maar niet de bestaande account behorende bij ons premium account.
Ik kom er maar niet achter hoe ik weer mijn sub account van spotify op mijn I phone krijg. Ik weet niet meer wie in huis de beheerder is en hoe ik weer een nieuwe account kan toevoegen. Het lijkt me geen moeilijke vraag en iets wat vaker voorkomt maar bij de KPN sturen ze je naar Spotify en bij spotify word je weer verwezen naar je KPN abonnement.

Wie kan deze simpele vraag beantwoorden voor mij.
Beste spotify,

Sinds gisteren werkt mijn spotify premium niet meer, hoewel het wel bij mijn kpn abbonement in zit. Hoe kan dit?

Groet,
@Consequence, welkom! Wil jij je gegevens invullen in je profiel? Dan controleer ik voor je hoe het zit met Spotify. Als je er dan inderdaad recht op hebt stuur ik je een code :)


Beste Erik,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt 🙂 Ik hoop dat het nu gaat lukken!

Alvast dank voor je moeite!

Groeten,
Daniël
Hallo,

Vandaag ging ik met een app inloggen op spotify en toen was mijn Spotify premium ineens weg en zit ik ineens op een free account? Bij mijn abbonnement in de KPN app staat hij gewoon op Spotify Premium 8,99 per maand extra.

Hoe kan dit?

Wil graag mijn premium weer terug. Als het goed is betaal ik er ook voor.

Groeten,

Ruben
Sinsdkort ontvang ik op mijn iPad een gratis spotify met reclame, waar is mijn abonnement gebleven?
Badge
Goedemorgen,
Vandaag kwam ik erachter dat mijn Spotify premium uit staat sinds ik mijn abonnement heb verlengd. Deze heb ik wel weer in mijn abonnement genomen. Ik wil deze graag weer activeren, maar bij jullie op de site doet het het niet. Ik heb twee activitatiewebsites geprobeerd, maar de ene doet helemaal niks en de andere zegt dat mijn telefoonnummer / emailadres niet klopt. Hoe krijg ik Spotify premium terug op mijn telefoon en geactiveerd?

https://campagne.kpn.com/spotify/activeer (doet helemaal niets)
https://spotify.actiesite-kpn.nl/spotify/activeer/enter-code (keurt mijn email/06 af)

Ik heb mijn klantnummer opgeslagen in mijn profiel
Reputatie 7
Badge +21
@Jep, welkom op het Forum! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Echter is het voor mij nog niet helemaal helder of je Spotify Premium of Spotify Family bij ons afneemt en hoe we hierin kunnen helpen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer(s)? Dan kunnen we hier naar kijken voor je! Stuur even een bericht wanneer je dit gedaan hebt!

@DominikLuk, af en toe worden Spotify Premium accounts omgezet naar Free, vaak onterecht helaas. Wil je ook jouw profiel aanvullen met gegevens en ons een seintje geven wanneer je dat gedaan hebt? Dan zetten we het zo snel mogelijk recht!

@Consequence, @Silène, ik heb zojuist een nieuwe code voor jullie (apart) aangevraagd. Deze kan je binnen 3 uur per sms verwachten! :)

@rubenstolp, @Esto, dat is niet de bedoeling! Voor jullie dezelfde vraag, willen jullie de gegevens aanvullen in het Forum profiel?
Ik ga mijn account omzetten van Spotify Premium naar Family, maar ik wil daarvoor wel een andere account gebruiken. Zouden jullie Spotify voor mijn kunnen ontkoppelen van KPN?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@mvgijssel88 Dat is mogelijk. We gaan het Spotify Premium account ontkoppelen. Hiervoor hebben we wel eerst wat gegevens van jou nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je ontkoppelen.
Hallo,

graag zou ik mijn Spotify activeringscode omzetten naar een ander Spotify account, net zoals is gedaan in dit topic:
https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/spotify-premium-overzetten-naar-ander-spotify-account-435173

Dank alvast !
Als ik een nieuwe activeringscode wil aanvragen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer krijg ik de melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"
E-mail adres is hetzelfde als waarmee ik inlog op www.mijnkpn.com

wie kan mij helpen?
Reputatie 7
Badge +25
@kare1100 en @BEHAPPY : wij kunnen jullie een nieuwe code sturen! Willen jullie de gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan regelen we dat.
Dag KPN,

Ik heb via MijnKPN al gezien dat ik over spotify premium beschik, echter staat mijn spotify op dit moment zelf op free, terwijl ik al 2 jaar premium heb gehad. Nu heb ik geprobeerd die activatiecode opnieuw te sturen, maar dat doet ie steeds niet.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen??

Met vriendelijke groet,

Julian
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Sjuultjuh! Ik kan je hier zeker bij helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Kunnen jullie mijn spotify account ontkoppelen zodat ik een nieuw account kan koppelen aan mijn abbonnement svp?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic