Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Wij hebben sinds 1 maand nu KPN compleet en zouden graag gebruik maken van gratis spotify. Hoe kan ik dit regelen? Ik zie namelijk als ik spotify activeer, dat ik €8,99 moet betalen en dat lijkt me niet gratis 😒 Wie kan me er meer overtellen? Alvast bedankt.
m.v.g.,
Johan

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @QuQuan. Welkom op het forum! Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld op het forumprofiel. Ik heb gelijk bekeken of Spotify Premium gratis in één van jouw abonnementen zit. Helaas is dat niet het geval. Bij het Internet en TV en bij het mobiel Budget abonnement zit Spotify niet gratis. Als je toch gebruik wil maken van Spotify Premium dan kan je het voor een bedrag van €8,99 toevoegen aan één van de abonnementen in Mijn KPN. Op deze pagina kan je de KPN Compleet kortingen bekijken
Sinds twee dagen kan ik geen gebruik meer maken van mijn Spotify Premium account, terwijl deze nog wel gewoon actief zou moeten zijn. Op mijnKpn is ook te zien dat het premium pakket nog in mijn abonnement zit.. hoe kan dit opgelost worden?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb een nieuwe telefoon en nu heb ik me spotyfi er op gezet naar ik krijg nu met reclame terwijl ik abonnement hen op Spotify

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Mijn abonnement is verlengd. Ik heb Spotify Premium maar als ik Spotify open heb ik de gratis versie. In MIJNKPN staat gewoon nog dat ik wel Premium heb. Ik wil graag weer mijn Premium versie in,zeker ik op vakantie ga.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemorgen,

Ik heb ook een bestaande spotify premium account die ik graag over wil zetten naar een ander spotify account. Kunnen jullie me helpen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Beste KPN,

Bij het opvragen van de activatiecode voor Spotify krijg ik de volgende melding:
Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.

Weten jullie hoe dit kan? Ik heb een KPN ID aangemaakt en het e-mailadres en telefoonnummer geprobeerd die hieraan zijn gekoppeld.

Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi!

Hoe lang geleden heb je de code aangevraagd? Het duurt namelijk tot maximaal 3 uur voordat je de code krijgt. Als je aanmelding dan nog niet is verwerkt, herkent het systeem (denk ik) ook je telefoonnummer of emailadres nog niet. Je krijgt de code binnen die 3 uur automatisch toegestuurd.

Groetjes,
Sabine
Reputatie 7
Badge +20
Sinds twee dagen kan ik geen gebruik meer maken van mijn Spotify Premium account, terwijl deze nog wel gewoon actief zou moeten zijn. Op mijnKpn is ook te zien dat het premium pakket nog in mijn abonnement zit.. hoe kan dit opgelost worden?

Dag Louise. Dat is gek en kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ik heb een nieuwe telefoon en nu heb ik me spotyfi er op gezet naar ik krijg nu met reclame terwijl ik abonnement hen op Spotify

Hi Darryll. Ook voor jou geldt dat ik het graag voor je nakijk, maar dat ik hiervoor je gegevens nodig heb. Vul je je KPN Forum profiel ook aan met de naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)?


Mijn abonnement is verlengd. Ik heb Spotify Premium maar als ik Spotify open heb ik de gratis versie. In MIJNKPN staat gewoon nog dat ik wel Premium heb. Ik wil graag weer mijn Premium versie in,zeker ik op vakantie ga.

Dag Judyflantasy. Voor jou dezelfde vraag als hierboven. Vul je je KPN Forum profiel ook aan met de naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee.


Goedemorgen,Ik heb ook een bestaande spotify premium account die ik graag over wil zetten naar een ander spotify account. Kunnen jullie me helpen?

Dag Ninie88. Daar kan ik je mee helpen, door je account los te koppelen. Je krijgt dan een code waarmee je een ander account kunt koppelen. Ik heb hiervoor wel je gegevens nodig. Ook aan jou de vraag om KPN Forum profiel aan te vullen met de naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)?


Beste KPN, Bij het opvragen van de activatiecode voor Spotify krijg ik de volgende melding: Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.
Weten jullie hoe dit kan? Ik heb een KPN ID aangemaakt en het e-mailadres en telefoonnummer geprobeerd die hieraan zijn gekoppeld.Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!


Dag EmilyKane. Ook jou help ik graag, maar ook jouw gegevens heb ik nog niet. Als je je KPN Forum profiel aanvult met de naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s) ga ik aan de slag!
Hallo, ook ik zou mijn account willen omzetten naar een bestaand free account. Is dat mogelijk?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ik ben op zoek naar het wachtwoord van ons Spotify premium account. Ik log in met mijn Facebook, maar wil ook graag op een ander apparaat inloggen. Ik weet niet meer welk herstel emailadres is gebruikt.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi,

Ik wil graag mijn spotify premium account willen ontkoppelen van Facebook? Willen jullie mij aub een nieuwe code sturen?

Alvast bedankt.
Gr. Linda
Reputatie 7
Badge +19
@JarnoLat, Wij kunnen je Spotify Premium omzetten naar Spotify Free. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kunnen we dit voor je in orde maken.

@dvijsma, Zou jij je gegevens ook willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kunnen wij bekijken aan welk e-mailadres jouw Spotify Premium is gekoppeld. Het e-mailadres kan ik je verstrekken via een privébericht. Vervolgens kun je en nieuw wachtwoord aanvragen via deze link.
Mijn nieuwe abbonnent is begin deze maand in gegaan, de eerste week nergens last van gehad, maar nu doet mijn spotify premium het niet meer. het zit bij mijn abbo in begrepen en ik betaal er gewoon voor, is mijne gedeactiveerd misschien ? Ik snap er niks van, ik gebruik spotify elke dag en door dat ik geen premium heb meer zit ik met die stomme adds, is niet leuk luisteren zo

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ik heb bij jullie een alles ij 1 abonnement met gratis Spotify.
Nu kan ik mijn activicatie code niet weer vinden.
Zouden jullie mij kunnen helpen.
Heb al een activatiecode proberen op te vragen via de website.. maar dit lukte mij niet.

Alvast bedankt!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Ashley van der Have Wat vreemd dat Spotify Premium niet meer werkt. Waarschijnlijk is het account terug gezet naar een free account. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken

@Jk2510Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld op het forum profiel. De activatiecode is al gebruikt en gekoppeld aan een Facebook account. Als je een nieuw Spotify Premium account wil aanmaken kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je ons weten of je een nieuwe account wil aanmaken?
Ik wil graag een nieuw account aanmaken.

Bedankt voor de snelle reactie👌
Reputatie 7
Badge +21
@Jk2510 Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Je ontvangt deze code per mail binnen 24 uur. Op deze pagina kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken
Al sinds 1998 klant bij KPN. Sinds 2013 mn gratis Spotify Premium abonnement geactiveerd. Lange tijd had ik op zowel mijn telefoon als mijn tablet als mijn desktop dezelfde Spotify playlists ook staan. Ideaal.
Nu valt het me al gedurende enige tijd op dat als ik inlog op de desktop ik ineens geen Spotify premium meer heb en al mijn playlists zijn ook weg.

Hoe kan dit?
Ik ben nog steeds klant met een KPN Compleet pakket en ook op mijn telefoon en tablet staan nog steeds al mijn playlists. Waarom niet meer op de desktop?

HELP!!!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Badge
Hallo,

Ik heb bij jullie een abbonement lopen met optie Spotify Premium. Vandaag opende ik spotify en was mijn account opeens op Spotify Free gezet. Ik heb mijn activeringscode opnieuw opgevraagt voor KPN Spotfy en nu is mijn account wel weer Premium alleen mijn vraag is gebeurt dit nu elke maand? Het zit bij mij extra opties inbegrepen en daarom snap ik niet dat mijn account opeens geen premium meer was. Nu moet ik ook alle nummers opnieuw downloaden die ik offline kon luisteren.


Mvg. Rowan Hasenbalg

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Carolien3101 en welkom op het forum. Wat vreemd dat je geen gebruik kan maken Spotify Premium op de desktop. Ben je wel ingelogd met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord? Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik voor je nakijken of wat het gebruikersnaam is van Spotify Premium.

@rowan0416 Ik kan je niet precies vertellen wat ervoor heeft gezorgd dat Spotify Premium is omgezet naar Spotify Free maar dit is niet iets wat je maandelijks hoeft te doen.
Voor Vikash, ik hebmn profiel aangevuld metbeide klantnrs

Binnen mijnkpn staat ook nog steds dat ik spotify premium heb.
En vlgs mij welgoede ww ja op de desktop maar durf dat nuniet met zekerheid te garanderen :-(

Vr.gr. Carolien3101
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Carolien3101! Ik heb gelijk even voor je gekeken en ik zie dat dat je wel gewoon Premium hebt. Zou je eens uit willen loggen en daarna weer inloggen met dezelfde naam als jouw forumnaam. 😉 Ik ben benieuwd wat het resultaat is.
goeden avond.

ik had mijn Spotify account verbonden met Facebook en mijn code werkt niet en nu is het verlopen.
zou ik misschien een nieuwe mogen hebben alstublieft?

alvast bedankt voor uw reactie
@kare1100 en @BEHAPPY : wij kunnen jullie een nieuwe code sturen! Willen jullie de gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan regelen we dat.

Dag Paul,

Dit is gedaan!

mvg