Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Na de verlenging van mijn abbonoment heb ik geen premium meer voor spotify maar dit heb ik wel gekozen bij het verlengen van het abbonoment en in de kpn app staat deze optie ook aan. Wat nu?

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic hierover
Ik heb Spotify premium aangezet maar ik ontvang geen activeringscode. Kunnen jullie me aub helpen ?

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic hierover
Hallo Marina,

Momenteel kan ik geen gebruik meer maken van spotify ondanks dat ik KPN compleet heb.
Mijn activatiecode heb ik niet meer, mijn e-mail adres en telefoonnummer worden ook niet herkend.
Hoe kan ik dit weer werkbaar maken?

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic hierover
Ik ben helaas mijn gratis spotify code kwijt. Is het mogelijk om een nieuwe aan te vragen?

Ik ben al 4 weken bezig maar het schiet niet echt op. 3 op bezoek geweest in een winkel maar wordt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd.

Kunnen jullie mij helpen

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic hierover
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Robbedoez, dat is vreemd! Als je je forumprofiel wil aanvullen met je gegevens (Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen), dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

Ha @druidhord, @De rat en Michiel1978 welkom! Voor jullie geldt bovenstaande ook: wil je je gegevens in je profiel invullen en het laten weten? Dan help ik je verder.
Hi
I've subscribed for spotify premium service via KPN, but my spotify app is not picking up my membership. How can I fix this? Thanks!

Admin: moved to existing topic
Reputatie 7
Badge +30
Hi @megan lee, welcome! Can you put your house adress, customer number and mobile phone number (if the subscription is registered on your phone number) in your forum profile? If you let me know when you did that, than I will help you out!
Badge
Een week geleden merkte ik opeens dat mijn Spotify raar reageerde, opeens stopte de muziek die ik luisterde en ik zag een paar keer dat er werd geluisterd via een iphone. Ik heb toen diverse keren geprobeerd mijn wachtwoord te wisselen, maar de "reset" mail kwam niet bij mij aan omdat de hacker mijn emailadres had aangepast. Hierop heb ik verschillende keren een vraag gesteld via de contactoptie van Spotify. Gisteren was het opeens niet meer mogelijk om via Facebook (dat was gekoppeld) in te loggen. Ik heb nu dus geen Spotify meer.... Inmiddels heb ik overal mijn wachtwoord aangepast zodat de hacker me niet nog meer kan lastigvallen. Maar wat nu? Ik heb geen Spotify meer!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Ad_Beekenkamp Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik een nieuwe activatiecode toesturen. Met deze code kan je een nieuw account aanmaken of een bestaand account upgraden naar Premium. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?

@Sedat Gunay Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Je ontvangt deze activatiecode per mail binnen 24 uur.
afgelopen zaterdag schreef Susan_:
Susan_ Moderator 4063 reacties 3 dagen geleden
@harryvantland , top dankjewel! Een nieuwe code komt jouw kant op!

Hoe lang kan dit duren? Ik heb namelijk nog geen code gehad/gezien

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
een tijd geleden was ik gestopt met het gebruiken van spotify.
vandaag heb ik het weer op mijn telefoon gezet, maar had ik geen premium meer op mijn account.
volgens de kpn app heb ik nog wel spotify premium als onderdeel van mijn abbonement, maar de website waarmee een activatiecode aangevraagd kan worden accepteert mijn telefoonnummer en e-mailadres niet.

ik heb ook al gekeken of ik niet toevallig op een verkeerde account zat, maar er is maar 1 e-mailadres en geen facebook account van mij bekend bij spotify.

kan ik een nieuwe code krijgen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hoi, zou ik ook een code mogen ontvangen om te wisselen van Spotifyprofiel? Alvast bedankt!

*afgesplitst en samengevoegd met juiste topic
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Neven.Kno, zeker mag dat! Als je je forumprofiel update met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. mobiel nummer, dan zorg ik ervoor dat je hem toegestuurd krijgt. Laat je het me even weten wanneer je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +30
@harryvantland je e-mailadres stond niet helemaal goed, dus dat heb ik aangepast en een nieuwe code gestuurd!

@Marvin-R welkom! Jou heb ik ook een nieuwe code toegestuurd.

Jullie krijgen beiden binnen 3 uur een nieuwe code 🙂
Spotify in ene op Free ingesteld? Hoezo, ben al mijn voorkeuren en playlists kwijt?
Tevens ben ik de 1500 MB die je via je Premium abonnement krijgt ook spontaan verloren.

Jammer!

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
@harryvantland je e-mailadres stond niet helemaal goed, dus dat heb ik aangepast en een nieuwe code gestuurd!

@Marvin-R welkom! Jou heb ik ook een nieuwe code toegestuurd.

Jullie krijgen beiden binnen 3 uur een nieuwe code :-)

activatie link is ontvangen en spotify Premium is weer geactiveerd, bedankt.
Dag Carolien. Ik kan je account resetten. Daarmee wordt het naar 'Free' gezet. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode, om alles weer aan te melden. Zullen we dat proberen?

Dag Bart, dankjewel voor je reactie. Als je mijn account reset, wat betekent dat dan voor mijn account met name omdat op mijn mobiele telefoon en mijn tablet al mijn afspeellijsten en albums ed wel nog staan. Met andere woorden: stel dat je die reset op mijn account doet, ben ik dan alles kwijt?
Ik heb in die 5 jaar tijd namelijk wel een hele leuke bibliotheek opgebouwd en moet er niet aan denken dat die dan ook ineens "weg" zijn omdat mijn account toevallig op de desktop leeg is.

Hoor graag.

met vriendelijke groet, Carolien
Reputatie 7
Badge +30
@JulesVetter heb je je mobiele abonnement verlengd? Dan gebeurt dat inderdaad! Je had daar wel over geïnformeerd moeten worden. Ik kan het even voor je checken: vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, mobiel nummer en evt. klantnummer(s)? Dan duik ik in je gegevens!

@Carolien3101 een reset betekent alleen dat je Premium account omgezet wordt naar Free. Er verandert niets aan de inhoud van je account gelukkig! Ik voer het nog niet door, maar wacht nog even op je bevestiging.
Goede dag,
De app van Spotify is opeens overgegaan naar de gratis variant terwijl ik betalend premiummember ben. De app opnieuw installeren, opnieuw inloggen en dergelijke haalt helaas niks uit
Is dit een storing of is er iets anders aan de hand?

Groeten, maarten
Ik heb een oude mail met activatiecode maar nooit geactiveerd, dit wil ik nu doen.
Wij hebben een internet/tv/bellen abonnement. Op de nota staat vermeld "gratis spotify premium". Tot op heden heb ik daar geen gebruik van gemaakt. Graag zou ik de activeringscode ontvangen om van deze optie gebruik te gaan maken.
Reputatie 7
Badge +28
@Maarten Prins: Dat kijk ik voor je na. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten? Laat het even weten als dat is gebeurd, dan zoek ik het direct uit.

@RuudRobroeks @IBoe: Welkom! Ik zorg dat jullie een nieuwe activatiecode ontvangen. Kunnen jullie je adresgeevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie plaatsen als dat is gebeurd?
Reputatie 1
Beste,

Recent heb ik mijn Spotify weer geactiveerd via KPN. Eerder kreeg ik dit gratis bij mijn all in one abbonement maar vanwege verhuizing moest ik het opzeggen. Ik heb destijds mijn spotify via facebook gekoppeld en dacht bij het heractiveren laat ik mijn oude account gewoon weer koppelen.
Kan ik dit ook nog weer ongedaan maken en een andere inlog methode kiezen? ik wil namelijk wat minder facebook invloed hebben of wel helemaal niet.

Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn.

Groet R

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
Hoi RVANT, we kunnen dit oplossen door een nieuwe activatiecode te sturen. Die kun je koppelen aan een Spotify account naar keuze (nu dus één zonder Facebook). Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zorg ik dat je een nieuwe activatiecode ontvangt.
Reputatie 1
Hoi RVANT, we kunnen dit oplossen door een nieuwe activatiecode te sturen. Die kun je koppelen aan een Spotify account naar keuze (nu dus één zonder Facebook). Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zorg ik dat je een nieuwe activatiecode ontvangt.

Blijkbaar kon ik toch nog met mijn e-mail inloggen, eerder moest ik met facebook inloggen naar mijn idee.
het probleem is dus geen probleem meer en ik kan inloggen zonder facebook met de premium functies.
Dank voor jullie reactie!