Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hi @Carolien3101! Ik heb gelijk even voor je gekeken en ik zie dat dat je wel gewoon Premium hebt. Zou je eens uit willen loggen en daarna weer inloggen met dezelfde naam als jouw forumnaam. 😉 Ik ben benieuwd wat het resultaat is.

Hallo Paul,
Het klopt dat ik Premium heb. Al heel lang en ik had het zelf voor de zekerheid ook even opgezocht in mn MijnKPN.

Na het inloggen - uitloggen - en weer inloggen is het resultaat is hetzelfde. Op mijn desktop krijg ik mijn Premium Spotify niet te zien. Het gekke is dat er op mn desktop ook een andere gebruikersnaam staat (nl de naam waarmee ik MijnKPN mee inlog) dan diegene die ik gebruik en die ook zichtbaar is via Spotify op mijn telefoon en tablet.

Hoop op een oplossing.

met vriendelijke groet, Carolien3101
Beste ,

Sinds juli heb ik kpn sim only. Met spotify premium.
Alleen werkt mijn spotify premium niet en heb ik alleen de free versie. Zou graag weer de premium gebruiken maar iedere keer als ik een nieuwe activatie code wil aanvragen krijg ik een foutmelding.
Wat kan ik hieraan doen ?.

Groeten Dennis

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Dag Carolien. Ik kan je account resetten. Daarmee wordt het naar 'Free' gezet. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode, om alles weer aan te melden. Zullen we dat proberen?
Reputatie 7
Badge +20
Beste, Sinds juli heb ik kpn sim only. Met spotify premium. Alleen werkt mijn spotify premium niet en heb ik alleen de free versie. Zou graag weer de premium gebruiken maar iedere keer als ik een nieuwe activatie code wil aanvragen krijg ik een foutmelding. Wat kan ik hieraan doen ? Groeten Dennis

Ik kijk dat graag voor je na, Dennis. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik probeer een activatie code op te vragen voor spotify premium. Maar ik krijg telkens het antwoord: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"
Ik voer hierbij de gegevens in die ik via Mijn KPN dashboard heb overgenomen.
Wat kan ik doen om een nieuwe activatie code te ontvangen?
Mijn klantnummer is: (...) (HJ van 't Land)

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hallo,

Helaas is na de verlenging van mijn abbonoment spotify niet mee verlengt. In de mijnKPN app staat dat deze wel aanstaat en heb dit ook al jaren in mijn abbonoment, wat nu?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Dag Harryvantland. Ik kijk graag even met je mee. Je klantnummer heb ik al (ik heb 'm uit het openbare zicht gezet), maar ik heb nog wat meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hi Bart, Ik heb het profiel aangevuld!
Goedemorgen,
Zag deze in mijn account ( Spotify Premium - gratis). Maar als ik mijn email adres invoer voor een activatiecode aan te vragen, blijft hij aangeven dat dit geen bekend email adres is ?

Hoe kan ik dit oplossen ?
Wil graag spotify op mijn Mobiele Telefoon gebruiken.
Gr Arjan
Goedendag,

Ik ben begin dit jaar overgestapt naar een andere provider (ik zat bij kpn). Nu had ik bij kpn spotify premium maar mijn premium account is tot op heden nogsteeds actief. Dit kan niet kloppen want ik betaal niet voor een premium account. Als ik bij spotify inlog staat er: ‘ je abbonnement is gekoppeld aan onze partner Kpn’
Goededag,

Ik heb een spotify premium account via KPN.
Vanochtend starte ik spotify op en is het account veranderd naar een free account.
Opnieuw inloggen heeft niet geholpen.
Iemand andere tips zodat ik hem weer naar premium krijg?

Bedankt!😀
Reputatie 7
Badge +21
@harryvantland, top dankjewel! Een nieuwe code komt jouw kant op!

@A.vander.pol6, het zou zonde zijn als je hier geen gebruik van maakt! Het kan dan zijn dat je met een ander e-mailadres bij ons geregistreerd staat. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met postcode + huisnummer en klantnummer? Dan helpen we je snel verder (geef ook even een seintje dat je het hebt aangevuld!).

@Stephan1990, dat is al wel een tijd geleden! Als je jouw gegevens ook even aanvult kunnen we voor je kijken hoe dit zit!

@Danielletreur, dat is vreemd! Je hebt dan denk ik een nieuwe activatiecode nodig.. Wil je jouw gegevens ook aanvullen? 😉
Ik wil ook graag mijn code heb alles compleet maar geen spotify premium

*afgesplitst en verplaatst naar bestaand topic
Goedendag,

Ik heb een alles in 1 pakket bij jullie en 2 abonnementen voor mobiel bij jullie lopen, ik kreeg altijd spotify premium gratis. Nu is dat opeens opgezegd en heb ik een Free account met reclames.

Waarom is dit? Zou graag mijn account weer terug willen vind dit niet netjes.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @San78, welkom op het forum! Als Spotify Premium bij één van de abonnementen inbegrepen is kan ik ervoor zorgen dat je een nieuwe activatiecode ontvangt! Vul je je gegevens aan op het KPN Forum profiel? Dan help ik je verder!
We hebben een nieuwe telefoon in de familie en inloggen voor Spotify lukt niet meer. In totaal zijn er 5 apparaten die Spotify premium gaan gebruiken. Heb nu ook uitgelogd op mijn telefoon een geen mogelijkheid meer tot inloggen. Nieuwe activatiecode misschien?
Hoor graag.

Groet Jurgen

Admin: samengevoegd met centraal topic
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum. Ik zou ook graag Spotify loskoppelen van facebook. Hebben jullie voor mij een nieuwe activatiecode?
mvg,
Ernst

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Jurgen, een ingewikkelde situatie zoals je het uitlegt. Begrijp ik nu goed dat één van de accounts nu niet meer kan inloggen, of gebruik je met 5 personen éénzelfde account? En je hebt wel dezelfde inloggegevens gebruikt? Want problemen met inloggen kunnen we helaas niet echt oplossen, we kunnen een activatiecode sturen maar daarmee heb je nog niet je inloggegevens terug en blijf je met hetzelfde probleem zitten op het moment dat je niet een nieuw account gaat aanmaken.. Ik hoor graag wat precies de situatie is, je kan ook altijd terecht met je vragen bij Spotify zelf.
Reputatie 7
Badge +28
Dag @Koemeester, is een van de abonnementen recent verlengd? Bij onze nieuwe abonnementen is Spotify Premium niet meer inbegrepen. Het is wel mogelijk om Spotify tegen korting af te nemen. Als het niet duidelijk is kijk ik dit voor je na. Kun je dan je adresgegevens en klantnummer aanvullen in je profiel en een bericht sturen als dat is gebeurd?

@ErnstV: Welkom op het forum! Dat ga ik voor je regelen. Voor jou ook het verzoek om jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel te zetten (en even een bericht te sturen zodra dat is gebeurd). Ik zorg dat je een nieuwe activatiecode krijgt.
Bedankt! Gegevens abonnement en adres toegevoegd aan mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +28
Top! Je ontvangt binnen 3 uur een nieuwe code per sms. Die code kun je invullen op Activeer jouw Spotify Premium account en koppelen aan een nieuw account naar keuze!
Ik log na lange tijd in bij mijn KPN en zie dat ik spotify premium heb gekregen. Ik heb geprobeerd om een actievatiecode op te vragen, maar de site herkend mijn kpnmail en mobiele nummer niet. Waardoor ik geen code kan ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Sedat Gunay. Welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om de activatiecode op te vragen. Als Spotify in het abonnement zit kan ik je verder helpen. Zou je je KPN Forum profielwillen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik de activatiecode toesturen.
Hallo

Ik heb sinds kort ook spotify via KPN.
Maar krijg ook steeds de melding upgraden naar free.
Hoe kan ik dit oplossen

Grt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Parijsj. Zou je je vraag verder willen toelichten? Heb je op dit moment al een Spotify Premium account en krijg je de melding upgraden naar free? Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?