Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

vraagje: Ik wil een ander Spotify account Premium maken.
Reputatie 7
Badge +25
Hi Pieter, dat kan! Ik zorg dat je binnen 24 uur een nieuwe code per SMS ontvangt. 🙂
Ik heb een premium account van Spotify via KPN en deze heb ik gekoppeld aan mijn Facebook.
Nu wil ik van mijn Facebook account af. maar dat zou betekenen dat ik ook geen Spotify meer heb.

Ik heb gekeken onder instellingen - social - en daar los te koppelen maar dat is geen optie .
Ik heb een vermoeden dat mijn facebook is gehackt. vandaar dat ik mijn Facebook wil verwijderen

Kunnen jullie mij hier bij helpen?

Grt,

Ruben H
Reputatie 7
Badge +25
@Frosy Grim: we kunnen je een nieuwe code sturen zodat jij een ander account Premium kan maken. Dan kan je Facebook gerust verwijderen. Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en ons een seintje geven als dat is gebeurd?
Beste mevrouw, meneer,

Ik heb via KPN spotify. Dit kan ik ook gebruiken op mijn sport gear. Allen kan ik de gebruikersnaam niet invullen omdat er een streepje in staat en mijn horloge dit niet kent. Ik wil dus graag mijn gebruikersnaam wijzigen. Spotify verwijst mij naar kpn.

Hoe kan ik dit aanpassen?

Groet

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
@JulesVetter bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik zie dat je gisteren je account weer omgezet hebt naar Premium, heel goed. Ook zie ik dat je inderdaad had verlengd met een abonnement waarbij Spotify Premium niet meer inbegrepen was. Daarom moest je het opnieuw activeren. Wel vind ik het bijzonder dat je al je playlists weg zijn. Het zou daarvoor niet uit moeten maken of je een Premium of Free account hebt. Wellicht kan je via Spotify de playlist nog herstellen.

@LCLoes handig dat je Spotify ook op je sport gear kunt gebruiken. Lijkt me ideaal! Dat je geen streepje in kunt vullen, is dan minder ideaal 😉. Je krijgt binnen 3 uur een nieuwe code per mail, zodat je een nieuw Spotify account kunt koppelen aan je Spotify Premium. Je moet dus wel eerst een nieuw Free account aanmaken via Spotify zelf. Kom je er zo uit?
@Maarten Prins: Dat kijk ik voor je na. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten? Laat het even weten als dat is gebeurd, dan zoek ik het direct uit.

@RuudRobroeks @IBoe: Welkom! Ik zorg dat jullie een nieuwe activatiecode ontvangen. Kunnen jullie je adresgeevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie plaatsen als dat is gebeurd?


Heb gegevens aangevuld
Wij hebben een internet/tv/bellen abonnement. Op de nota staat vermeld "gratis spotify premium". Tot op heden heb ik daar geen gebruik van gemaakt. Graag zou ik de activeringscode ontvangen om van deze optie gebruik te gaan maken.
@Joran: gegevens toegevoegd in profiel IBoe
Ik ben mijn user name en passowrd kwijt voor Spotify. waar kan ik het vinden/resetten?
Kan iemand mij A,U,B, helpen met mijn probleem?
alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +3
Aan cballarin,

https://www.spotify.com/nl/password-reset/
Reputatie 7
Badge +30
@RuudRobroeks en @IBoe jullie krijgen binnen drie uur een nieuwe code toegemaild!

@cballarin is het gelukt met de link die Real1ty stuurde?
Hallo,

Ik heb KPN alles in 1. Ik zit al een jaar op mijn vriend zijn spotify account, maar hoorde dat ik gewoon gratis mijn eigen spotify account kan aanmaken als je KPN alles in 1 hebt. Klopt dit? Zo ja, hoe moet ik dit regelen?

Groet Irene

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
@RuudRobroeks en @IBoe jullie krijgen binnen drie uur een nieuwe code toegemaild!

@cballarin is het gelukt met de link die Real1ty stuurde?


@Marcia_ Ja dank je wel. 😀 Nu heb ik de vlgende vraag. Hoe kan ik gratis mij premium activeren?
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +25
@IreneVisser: Ik heb gekeken en ik zie dat Spotify wel is geactiveerd voor een account. Wellicht het account van je vriend? Ik stuur je de gebruikersnaam zodat het kan checken.

@cballarin: Jij hebt dus Spotify in je abonnement en je hebt op dit moment geen Premium? Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan check ik het voor je.
@Paul_ gedaan
Als ik naar mijn kpn alles-in-1 pakket kijk zie ik dat ik spotify premium heb echter als ik de activeringscode wil aanvragen wordt mijn E-mail adres niet herkend.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb gekeken @cballarin. Je hebt sinds 2016 al Premium zie ik. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam.
Ik heb gekeken @cballarin. Je hebt sinds 2016 al Premium zie ik. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam.

Dank je wel
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Muslimovic. Welkom op het forum! Wat vreemd dat het e-mail adres niet herkent wordt. Wij hebben ook de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Als je je gegevens en e-mailadres achterlaat op het KPN Forum profiel sturen we een nieuwe activatiecode per e-mail. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb een ander toestel maar mis nu de premium versie. De oude activatiecode heb ik niet. Hoe krijg ik een nieuwe?
Hoe activeer ik Spotify premium? Ik heb momenteel de gewone Spofify en zie geen manier om dit te veranderen, terwijl ik via KPN wel het gratis Premium moet hebben
Badge
Ik probeer sinds gisteren via MijnKPN Spotify aan te vragen en ook via SMS naar 1266, maar ik krijg het niet voor elkaar: Op dit moment niet mogelijk uw aanvaag in behandeling te nemen.
hallo, ik ben al jaren klant met een all-in-one abonnement. Nu wil ik, en mijn familie, graag van spotify gebruik gaan maken maar ik kan de activeringscode niet meer vinden. Groet, Linda
Reputatie 7
Badge +21
@Thiemen50, hmm oke! In principe zou je met hetzelfde account kunnen inloggen en indien dat nog Premium is zou je daar gebruik van kunnen maken. Lukt dat niet helpen we je graag verder. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer(s)?

@Snoekie1, dan heb je denk ik een nieuwe activeringscode nodig. Vul jouw Forum profiel aan en we helpen je snel verder!

@tanja123, wat raar dat dit niet lukt! Probeer je dit van de app of website? Lukt het via beide niet, dan kunnen wij het ook voor je aanvragen (vul dan jouw Forum profiel aan!) of kan je het aanvragen via 0800-0105 / LiveChat.

@Linda63, ik snap dat je na een aantal jaar de activeringscode niet meer hebt! Je kan een nieuwe aanvragen via deze website! Lukt dat niet of krijg je een foutmelding, vul dan net als de rest jouw Forum profiel aan en dan zorgen wij voor een nieuwe code! Let op, je kan maar één Spotify account koppelen aan Premium via KPN. Of je moet kiezen voor Spotify Family 😉