Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +25
@BEHAPPY: je hebt binnen 24 uur een e-mail met een nieuwe activatiecode. :)

@Annerocks: Kun je je gegevens invullen in je profiel en het mij laten weten zodra dat is gebeurd? Dan stuur ik je een nieuwe code.
Ik heb mijn kpn abonnement recent aangepast waardoor mijn gratis spotify premium account een betaalde zou worden. Deze heb ik dus toegevoegd bij mijn abonnement echter nu blijkt dat mijn spotify account ineens omgezet is naar een free account. Hoe werkt dit? Krijg ik ook nieuwe inlog gegevens van KPN voor de spotify account?

mvg,

Joost Kettmann

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Badge
Zoals vele andere klanten van KPN, heb ik ook ooit code voor Spotify premium gekregen maar niet gebruikt. Ik heb alles in 1 en zou erg op prijs stellen als deze activerings code alsnog naar mij kan gestuurd worden.
Alvast bedankt,
Mustafa Sehic

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ik heb mijn gegevens ingevuld sommige dingen wist ik niet of wil ik privé houden.
Beste KPN,
Ik heb in september gratis Spotify premium gedownload omdat wij alles-in-1 hebben. Ik heb toen premium gedownload via een code die ik van jullie heb gekregen. Dus ik dacht dat Spotify gratis zou zijn omdat we alles-in-1 hebben. Op de factuur staat €8,99.
Hoe kan dit?

Vriendelijke groeten,
Anneline Hietbrink

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
@Jaymannetje, Wanneer je om bent gezet naar free maar je hebt Spotify Premium wel weer bij je abonnement in, dan kunnen we je een nieuwe activatiecode sturen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je in orde maken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

@Mustafa Sehic Zou jij je gegevens ook willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan regelen we ook voor jou een activatiecode.

@Annerocks Voor jou is er een nieuwe activatiecode onderweg.

@Mini14Ik zoek graag voor je uit hoe het zit. Vul jij je gegevens ook in het forumprofiel?
Hallo,

Wij gebruiken hier thuis het kpn alles in 1 pakket. Ik hoorde dat je daar gratis spotify premium bij in hebt zitten?
Helaas hebben wij de activatiecode niet meer maar willen we wel spotify premium gaan gebruiken.

Kunt u mij helpen?

Mvg, lieke

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ik heb m’n klantnummer ingevuld.
Ik heb via de KPN app spotify premium aangezet, er staat €0,00 achter. Toch staat er wel €8,99 op mijn factuur? Hoe kan dit?
Ik heb een KPN thuis abbonement alleen ik wist niet dat je hierbij ook gratis een spotify premium abbonement kan krijgen. Dit zag ik wel staan in mijn gegevens en ik heb gelezen dat je een activeringscode via de post na 2 weken hebt gekregen, alleen die code heb ik niet meer. Zou ik een nieuwe activeringscode kunnen krijgen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hallo,

In de gegevens van mijn abbonement van KPN thuis zie ik staan dat wij spotify premium tot onze beschikking hebben, nu heb ik ook gelezen dat je via de post of mail tijdens het afsluiten van je abbonement hiervoor een activeringscode moet hebben gekregen alleen deze code hebben wij dus niet meer. Kan ik een nieuwe code krijgen?

Groetjes Eva

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Liekeex.n, Ik kan voor je uitzoeken of Spotify Premium gratis bij jouw pakket in zit. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Als je gratis Spotify Premium hebt bij jouw alles in 1 pakket stuur ik je een activatiecode.

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Mini14. Het staat er inderdaad een beetje gek. Met jouw mobiele abonnement kom je niet in aanmerking voor gratis Spotify Premium, ik verwacht dat de melding van je printscreen daarbij hoort. Met je alles in 1 pakket kom je wel in aanmerking voor Spotify Premium. Je gratis Spotify Premium is al gekoppeld aan een account. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam.

@Evavanvelzen1996, Zou jij ook je gegevens willen aanvullen in je forumprofiel. Dan sturen we je een nieuwe activatiecode per sms of e-mail.
Beste KPN, Bij het opvragen van de activatiecode voor Spotify krijg ik de volgende melding: Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.
Weten jullie hoe dit kan? Ik heb een KPN ID aangemaakt en het e-mailadres en telefoonnummer geprobeerd die hieraan zijn gekoppeld.Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!


Dag EmilyKane. Ook jou help ik graag, maar ook jouw gegevens heb ik nog niet. Als je je KPN Forum profiel aanvult met de naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s) ga ik aan de slag![/quote]

@Bart_ het is al opgelost!
Badge
Hi Marina, ik heb mijn forum profiel ge-update met de gegevens waar je om vroeg.
Mvg
Mustafa

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hoi Paul !

Ik heb mijn gegevens ingevuld,
Beste KPN,

Graag wil ik mijn spotify overzetten naar een ander account. Kunnen jullie mij opnieuw een activatiecode toesturen per mail?

Groeten,

Wendy

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
@Mustafa Sehic Ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd. Je ontvangt deze vandaag nog per e-mail.

@Annerocks Ik had je gister al een nieuwe activatiecode opgestuurd. Heb je deze nog niet ontvangen? Je ontvangt de code op je e-mailadres.

@ninie88 Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan stuur ik je een nieuwe activatiecode. Je oude account wordt dan omgezet naar Spotify Free.
@Marina_ heb ik gedaan
Nee ik heb mijn code nog niet ontvangen.
hallo,

hoe krijg ik een activerings code voor spotify premium?
volgens de computer herkend hij het email of telefoon nr niet....

groeten Manon

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic
Reputatie 7
Badge +30
@ninie88 jij krijgt binnen 24 uur een nieuwe activatiecode per mail!

@Annerocks ik zie mogelijk dat we een verkeerd e-mailadres hebben. Je krijgt een privébericht van me, wil je daarop reageren?

@moukes vul jij in je forumprofiel je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantunmmer in? Dan controleer ik wat er aan de hand is.
Hallo Marcia,

Heb mijn forum profiel ge update..

hoop dat je mij kunt helpen..

groeten
i have spotify premium subscription, but my app says i have basic. how can i update this? Thanks!

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt!, @moukes. Ik zag dat we een ander e-mailadres geregistreerd hadden staan. Deze heb ik aangepast naar het e-mailadres wat je gebruikt voor je KPN ID en je facturen. Binnen 24 uur krijg je een nieuwe activatiecode en daarmee moet het lukken.
Reputatie 7
Badge +20
i have spotify premium subscription, but my app says i have basic. how can i update this? Thanks! Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hi Megan Lee. I can help you with that. Could you update your KPN Forum profiel with your name, zippcode and house number and your customer number? I can have look when you did this.