Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Kunnen wij een nieuwe code ontvangen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Martijn, Ik kan je een nieuwe code opsturen. Zou je jouw 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur je hier weer een berichtje wanneer je jouw gegevens hebt toegevoegd aan je forumprofiel?
Beste,
Sinds enkele weken werkt de premiumversie van Kpn compleet niet meer. Kunnen jullie aangeven hoe dit komt? Mvg
Admin: topic verplaats naar bestaand topic
Beste,
Ik ontvang mijn spotify activatie code maar niet ?

Groet Jos
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Hoi,

Ik wil graag m’n huidige premium account wisselen naar een ander account via kpn.

Kunt u de account resetten en een nieuwe activatie sturen
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
in mijn abonement zit gratis spotify premium.

De code om deze te activeren ben ik kwijt en als ik mijn email of gsm nummer in voer zegt hij deze invoer wordt niet herkend vul een geldig email adres of telefoonnummer in.


Gisteren met kpn gebeld en deze zouden de code door mailen na max 3 uur.
maar ook nu niks ontvangen.

iemand dit ook voorgehad ?
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Hai @77s, welkom op het KPN forum 🙂 Spotify Premium is geen onderdeel van KPN Compleetvoordelen. Mogelijk dat je een account van ons hebt ontvangen voor een Alles-in-1 Standaard / Premium abonnement of Zorgeloos Premium (2016). Als je jouw forumprofiel aanvult met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kunnen we het vo,or je nakijken. Laat je hier een berichtje achter als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Hoi @Josjebattum, dat is erg zuur! We kijken het graag voor je na. Wil ook jij je forumprofiel aanvullen. Dan kunnen we een nieuwe code sturen 🙂

@Amged hussien bedoel je dat je je bestaande (betaalde: 9,99) Premium account wilt wisselen voor een KPN Spotify Premium account? Of heb je al een account via KPN en wil je graag een nieuwe gebruikersnaam etc?

@Helena spits Ook welkom op het KPN forum! Mogelijk dat er door een kleine verstoring in het systeem de code niet is ontvangen(?) We kunnen je gerust weer een nieuwe sturen. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je persoonlijke gegevens? Laat hier een reactie achter als je dat hebt gedaan. Dan kunnen we aan de slag 🙂
Hi,
Zojuist mijn gegevens ingevuld.
Spotify premium account is niet meer actief.
Heb een glasvezel all in one...
Hoor het graag 😉
Ik heb een premiumaccount van spotify en kan niet meer inloggen. Ook als ik mijn e-mailadressen invul om een nieuw WW te sturen kent hij deze niet. Op mijn tablet ben ik nog steeds ingelogd maar kan hier nergens persoonlijke gegevens als email vinden. Kan iemand e helpen aan een nieuw ww zodat ik spotify ook op mijn telefoon kan gebruiken?
Gr,
Lars

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Mijn abonnement is laatst verlengd, alleen nu doet mijn spotify premium het niet meer, terwijl ik er wel voor betaal.
Kan ik een nieuwe activatiecode krijgen?

Admin: Samengevoegd met centraal topic
@Amged hussien bedoel je dat je je bestaande (betaalde: 9,99) Premium account wilt wisselen voor een KPN Spotify Premium account? Of heb je al een account via KPN en wil je graag een nieuwe gebruikersnaam etc?

ik heb al een account maar moet deze omwisselen. Mijn profiel heb ik aangemaakt
ik heb net me extra optie voor de spotify premium via de KPN app aan gedaan, maar hoe kan ik nu inlogge bij spotify met me premium account en waar zijn mijn gegevens?

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Heb alles ingevuld...
Krijg ik zo een nieuwe activeringscode?
Reputatie 7
Badge +28
@Amged hussien @77s: Ik heb jullie beide een nieuwe activatiecode opgestuurd, binnen 3 uur ontvang je die per mail 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@Spotify wachtwoord vergeten: Welkom! Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd? Ik zal eerst achterhalen welke gebruikersnaam is gekoppeld aan de activatiecode. Misschien kun je daarmee het wachtwoord al resetten, zodat je Spotify weer werkend krijgt op alle apparaten. Als dat niet lukt kan ik een nieuwe activatiecode opsturen.

@EllesL: Spotify Premium zit niet meer gratis inbegrepen bij nieuwe abonnementen, heb je nu de betaalde variant afgenomen? Als je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zet kijk ik dit voor je na!

@tlamar: Als je Spotify afneemt bij een Internet/Alles-in-1 abonnement krijg je de activatiecode per mail, bij een mobiel abonnement per sms. Dit kan een paar uur duren. Als je nog niets hebt ontvangen wil ik jou ook vragen je adresgegevens en klantnummer in je profiel te zetten zodat ik dit kan nakijken.
Van 2 klanten van mij hoorde ik dat zij Spotify premium gratis hebben bij KPN. Ik ben al lang klant bij jullie en neem alles af, maar dit is waarschijnlijk langs mij heen gegaan.. Kan ik dat gratis premium abonnement alsnog activeren?

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic
Badge
Hoi,
Mijn spotify premium werkt ineens niet meer.
Mijn abonnement is niet gewijzigd en als ik inlog staat het vinkje bij premium ook nog steeds op aan.

Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo @Neven.Kno, zeker mag dat! Als je je forumprofiel update met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. mobiel nummer, dan zorg ik ervoor dat je hem toegestuurd krijgt. Laat je het me even weten wanneer je dit gedaan hebt?

Gedaan!
Reputatie 7
Badge +21
@miespatries1 Ik zal voor je uitzoeken of Spotify Premium in het abonnement zit. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik het voor je nakijken en een nieuwe activatiecode toesturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?

@essiemaas Ik zie dat een collega vandaag een nieuwe activatiecode heeft toegestuurd. Heb je deze al ontvangen en is het gelukt om een Spotify Premium account aan te maken?

@Neven.Kno Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. We zullen ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een activatiecode ontvangt per mail.
Ik had een abonnement bij jullie met Spotify premium inbegrepen. Nu is mijn abonnement bij jullie verlopen, maar loopt mijn Spotify nog door.. Hoe kan ik deze opzeggen ?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha Paul, welkom! Wat bedoel je met verlopen? Abonnementen lopen in principe gewoon door, tenzij je deze zelf opzegt. Als je deze daadwerkelijk zelf opgezegd heeft, behoud je nog maximaal een maand Spotify Premium. Dat wordt binnen die maand vanzelf omgezet naar free.

Mocht je willen dat ik iets voor je nakijk, vul je dan je adresgegevens en evt. mobiele nummer in je forumprofiel in? Dan duik ik in je gegevens!
Goedemiddag,

Ik wil graag gebruik maken van spotify, en ben benieuwd of dit bij mijn alles-in-een pakket in zit. Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Reputatie 7
Hoi @Dev, welkom hier! Als je nog een Alles-in-1 Standaard of Alles-in-1 Premium abonnement hebt, dan zit Spotify daar bij inbegrepen. Heb je een Alles-in-1 Instap, of een van de nieuwere Internet + TV abonnementen, dan zit Spotify niet inbegrepen.

Je kunt dit ook controleren in je MijnKPN.

Heb je Standaard of Premium, maar geen code (meer), dan kan ik je een nieuwe toesturen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat in dit topic weten als je dit gedaan hebt. Dan helpen we je daarbij.

Heb je Instap of een van de nieuwere abonnementen, dan kun je Spotify in je MijnKPN toevoegen als betaalde optie. Je krijgt dan een code gemaild.
Beste,


Is het mogelijk om nogmaals een activeringscode voor spotify te krijgen?
Ik ben de mijne helaas kwijt.
Admin: verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Hallo @Johandollee, dat is mogelijk. Heb je een Alles-in-1 Standaard/Premium pakket of een Zorgeloos Premium mobiel abonnement waarbij je een gratis Premium van ons ontvangt? Als je jouw forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en klantnummer(s). Dan kunnen we het voor je nakijken en toesturen. Laat je hier een post achter als je je gegevens hebt ingevuld? 🙂