Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@Marina_ dat is goed, Voeg maar toe maar kan ik me dan aanmelden met een ander emailadres bij Spotify? Daar is het me eigenlijk om te doen.
Wel jammer ik had eerst iets meer korting per maand (volgens mij €1,30 per maand) maar heb iets te ongeduldig op de deleteknop gedrukt.
Reputatie 7
Badge +19
@Bar456, Ik heb Spotify Premium toegevoegd aan je mobiele abonnement. Je krijgt binnen 3 uur een activatiecode per sms. Je kunt deze code gebruiken voor een andere gebruikersnaam/e-mailadres. Ik heb geen extra korting ontdekt op Spotify Premium. Misschien kreeg je deze korting ergens anders op?
Begin juli is mijn verlenging ingegaan inclusief spotify premium. Echter heb ik sindsdien geen activatie code ontvangen. Ik had al een spotify premium in mijn vorige abo via KPN - hoe kan het dat dit niet doorloopt? En hoe krijg ik het dus weer aan de praat? Hoor graag!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

snap ik - alleen staat spotify premium aan in mijn extra opties - hoe kan het werkt dat dan? Ik heb dit bij mijn verlenging aangevinkt
Reputatie 7
Badge +20
@Rvandenberge Dank voor het invullen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat Spotify actief is op je abonnement. Ik heb je zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd.
Goedendag. Vandaag eens de moeite genomen om wat met het gratis spotify te gaan doen. App geinstaleerd en premium aangeklikt. Daar krijg ik eerst een proefmaand aangeboden en dan mag ik gaan betalen enz enz terwijl premoum gratis in mijn producten zit. Hoe los ik dit op?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @FredenreneeRoosengarten. Welkom op het forum! Als je gebruik wil maken van Spotify Premium via KPN zal je met een activatiecode een Spotify account moeten aanmaken of het bestaande Spotify account moeten upgraden naar 'Premium'. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik voor je uitzoeken of Spotify Premium in het abonnement zit dat je bij ons afneemt en een nieuwe activatiecode toesturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
Gegevens bijgewerkt..
Reputatie 7
Badge +21
@FredenreneeRoosengarten Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Activeer je account of upgrade een bestaand account via deze link.
Hallo,

Ik wil graag een activatie code voor spotify ontvangen. Ik heb het contract van mijn vriend overgenomen dus nu kan ik een eigen account aanmaken.

Groet Irene

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
@IreneVisser Ik kijk graag even met je mee. Gaat het hier om een contract voor mobiele telefonie? En is dat het nummer dat je in je profiel hebt vermeldt? Want bij dat nummer is nog geen Spotify actief. Je zou het in dat geval ook heel makkelijk zelf kunnen aanvragen. Je krijgt dan automatisch een activatiecode.
k zit met hetzelfde probleem.
Probeer een code aan te vragen ma hij zegt dat hij me e-mail en 06 niet kent.

kunnen jullie mij helpen
gr leandro

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic
Hallo,

Na ingangsdatum verlengd contract, is mijn Spotify premium account niet meegegaan in de verlenging.
Wel voor betaald.
Premium is sinds ingangsdatum verandert in gratis account.
Is er een oplossing?

Mvg Rubén Carretero Seinhorst

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Rubencs, Als je je abonnement verlengd, moet je Spotify Premium ook opnieuw toevoegen aan je abonnement. Bij onze nieuwe mobiele abonnementen bieden we Spotify Premium niet meer gratis aan. Je betaalt hiervoor €8,99 per maand. We kunnen Spotify Premium alsnog koppelen aan je abonnement. Je krijgt dan binnen 3 uur een sms met een activatiecode. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan het forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
hoe installeer en activeer ik spotify weer op een nieuwe laptop
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Gerard135! Op de laptop kan je gebruik maken van de website van Spotify (web player) of Spotify installeren via deze link.

Wanneer je al een Spotify account hebt, kan je gewoon met dezelfde gegevens inloggen. Je behoudt dan dezelfde afspeellijsten en favorieten, dat is wel zo handig! Je kan uiteraard ook een nieuw account aanmaken 😉
Goedendag,

Ik wil graag mijn huidige Spotify Premium account van bij het KPN account veranderen in een ander Spotify account, maar ik kan deze optie nergens vinden.

Ik hoor graag verder
Ik wil graag mijn huidige Spotify premium account overzetten naar een ander account.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Gert! Dat wordt bij dezen geregeld. Je ontvangt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per mail.
Reputatie 7
Badge +21
@Jns Wat vervelend dat het niet lukt om een activatiecode aan te vragen. Ik zal voor jou uitzoeken of Spotify is toegevoegd aan het abonnement dat je bij KPN afneemt en een nieuwe activatiecode toesturen. Zou je je gegevens willen aanvullen op het KPN Forum profiel? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Spotify premium
KPN Compleet

zelfde vraag als vele anderen: veel pogingen gedaanom spotify premium (zit in het pakket) te activeren. Het lukt niet. E-mailadres en telefoonnummer worden niet herkend bij het opvragen van een activatiecode.
Ik heb het zelfde half om half als jeanjean2!!!

Heb sinds kort mijn abonnement verlengd + nieuwe telefoon en hiervoor had ik ook al spotify premium via KPN en de 1e week met mijn nieuwe telefoon werkte het ook normaal

Maar vanaf de start van de nieuwe maand (november) en dus de start van mijn verlenging is spotify niet meer premium terwijl ik het nog steeds wel aan heb staan ( & ervoor betaal...)
Dat laatste nog dubbel gecheckt op mijnKPN...

- spotify premium staat aan op mijn abonnement
- spotify de app op mijn telefoon vertikt het om premium te worden/ te zijn...
- behalve dan dat de verlenging van mijn abbonement is ingegaan is er eigenlijk niks veranderd (hiervoor werkte het ook normaal met mijn nieuwe telefoon)
- heb al gekeken of ik het juiste account gebruikte

Hoe nu verder? Ik mis mijn muziekjes!!!
Reputatie 7
Badge +30
@Mariadehaan, welkom terug! Wil jij je gegevens invullen op je profiel, en hier in het topic laten weten als je dit gedaan hebt? Dan pak ik dit met je op om je aan een code te helpen :)

@mrTWelve, welkom! Heb je verlengd met ook in je nieuwe abonnement Spotify? Want dan heb je inderdaad nog wel gewoon recht erop. Het gebeurt alleen vaak bij een verlenging van een abonnement met inbegrepen Spotify naar een abonnement uit de huidige serie waar Spotify dan los toegevoegd wordt, dat er toch een geautomatiseerd signaal naar Spotify gaat om het te stoppen. Ik kan je dan voorzien van een nieuwe code. Vul ook je profiel in 🙂
Beste KPN,

Ik heb mijn Spotify Premium ge-heractiveerd,
Maar ik krijg helaas geen code aan?
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Alvast bedankt.

Mvg,
Brandon
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Hallo @Brandon.Verheyen welkom op het KPN forum. Uiteraard, hier kunnen we veel oplossen 😉 Neem je Spotify Premium van KPN af voor € 8,99 p/mnd. Heb je de activatiecode daarvoor nog niet ontvangen? Wil je alvast je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kunnen we, wanneer nodig, voor je aan de slag. We horen graag van je 🙂
Hi KPN,

Ik wil een ander Spotify account Premium maken, zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

Mvg,

Rafat