Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb nu precies het zelfde probleem kan er iemand mij ook helpen
Hallo , wij hebben thuis Kpn compleet alles in 1 en nu wil ik graag gebruik maken van sporify premium alleen ik ben mijn activeringsvode kwijt zou ik een nieuwe kunnen krijgen ?


Mvg
Reputatie 7
Badge +21
@RK16, geen Erik maar ik heb wel voor je gekeken! Het pakket dat je nu afneemt is al sinds 2015 actief, en er is eigenlijk nauwelijks tot niets gewijzigd afgelopen jaren. Ik kan ook niet vinden dat Spotify erbij zat, en bij Alles-in-1 Instap zou je hiervoor sowieso betaald moeten hebben.. Wel zie ik dat een van de 06-nummers verlengd is in 2018, met Zorgeloos Premium. Voorheen zat hier Spotify Premium bij inbegrepen, maar sinds een tijdje bieden we Spotify alleen nog betaald aan. Dus op het moment van wijzigen, is Spotify eraf gegaan. Dit had destijds, bij de verlenging, wel genoemd of zichtbaar moeten zijn. Helaas kan ik hier achteraf niet zoveel meer aan doen, ook omdat de verlenging al een tijdje is ingegaan..

@Johan1810, dank voor je bericht! Ik zou je graag verder willen helpen, maar hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer(s)? Dan zoeken we het voor je uit!

@benthe.1, zeker kan dat! Zou ook jij je Forum profiel dan kunnen aanvullen? 😉
Beste KPN,

Graag zou ik weer de spotify premium die ik via jullie alles-in-1 pakket heb willen overzetten naar een ander account. Zouden jullie deze voor mij kunnen ontkoppelen en mij een nieuwe activatiecode kunnen sturen?

Bij voorbaat dank,
Robert

*afgesplitst en topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Robertforum. Wij hebben de mogelijkheid om het bestaande Spotify Premium account los te koppelen en een nieuwe activatiecode toe te sturen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik een nieuwe activatiecode toesturen.
Ik zou graag mijn spotify premium aan een ander spotify account willen koppelen. Zouden jullie mij een nieuwe activatiecode kunnen sturen?
Reputatie 7
Badge +21
@Vincentvg Zou je je KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw gegevens? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kunnen wij een nieuwe activatiecode toesturen.
Goedemiddag,

ik zou ook graag het gekoppelde spotify family account aan mijn Internet en Tv pakket willen ontkoppelen om te wijzigen naar een nieuw account. Kunnen jullie hierbij helpen met een nieuwe activatiecode? Alvast bedankf!

Groet,
Samir
@JulesVetter heb je je mobiele abonnement verlengd? Dan gebeurt dat inderdaad! Je had daar wel over geïnformeerd moeten worden. Ik kan het even voor je checken: vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, mobiel nummer en evt. klantnummer(s)? Dan duik ik in je gegevens!

@Carolien3101 een reset betekent alleen dat je Premium account omgezet wordt naar Free. Er verandert niets aan de inhoud van je account gelukkig! Ik voer het nog niet door, maar wacht nog even op je bevestiging.

@Marcia_ het heeft even geduurd voordat ik kon reageren ivm trieste familieomstandigheden. Maar als zeker is dat de inhoud van mijn account ongewijzigd blijft dan wil ik wel een nieuwe activatiecode ontvangen. EN hopelijk is het niet al te ingewikkeld om deze code in te voeren 😞 ik ben niet zo'n whizzkid
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Samir, welkom op het forum! Dat kan en wordt bij dezen geregeld. Je ontvangt binnen 3 uur een activatiecode per e-mail.

@Carolien3101 Ik heb je een privébericht gestuurd!
Goedemiddag,

Ik heb vorig jaar (of eerder al) een activatiecode ontvangen. Na een crash van mijn PC ben ik nu bezig met de installatie van een nieuwe PC.
De activatiecode heb ik niet meer, (zou ook niet meer werken wellicht want al gebruikt?)
Graag ontvang ik een nieuwe code.

Met vriendelijke groet
Rien
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rien, de activatiecode heb je eenmalig nodig om een Spotify Free account om te zetten naar Premium. Als dat is gebeurd hou je Spotify Premium zo lang je abonnement loopt. Je kunt dus gewoon Spotify installeren en inloggen met je inloggegevens, activeren is niet meer nodig. Als je jouw wachtwoord bent vergeten kun je die hier opvragen: Wachtwoord opnieuw instellen - Spotify
Na een crash kan ik bij de installatie op mijn nieuwe PC, Spotify Premium niet activeren.
Graag advies
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Riko, bedankt voor je bericht!

Begrijp ik uit je reactie dat je Spotify Premium niet geïnstalleerd krijgt op je nieuwe computer? In principe zijn dat 2 of 3 drukken op de knop, de installatie kan vanaf hier beginnen. Verder gebruik je nog dezelfde inloggegevens als voorheen, bij de crash van je computer lijkt het me sterk dat ook Premium is omgezet naar Free.

Mocht je de gebruikersnaam niet meer weten, maar het gekoppelde e-mailadres wel, kan je via deze website van Spotify je wachtwoord resetten. Lukt dat niet, kunnen wij alleen jouw gebruikersnaam achterhalen óf je een nieuwe activatiecode opsturen waarmee je opnieuw het account (of een ander account) kan koppelen aan Premium via KPN. Vul in dat geval jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) en geef ons een seintje! 😉
Ik heb KPN Compleet inclusief gratis Spotify Premium en ineens is de Premium optie uitgeschakeld. Opnieuw inloggen helpt ook niet. In mijn overzicht staat nog steeds Premium en er is ook verder niks veranderd. Hoe activeer ik dat weer?
Reputatie 7
Badge +25
@Coach : Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we uitzoeken wat er aan de hand is.
Badge
Wanneer heb je recht op gratis of korting op spotify premium bij een alles in 1 abbo?
het is mij niet duidelijk

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hallo,
Kunnen jullie mijn premium omzetten naar mijn andere email adres omdat daar de afspeellijsten in staan.
Dit gaat namelijk met mijn emailadres van mijn kpn account steeds fout en kom ik op een ander account
waar geen lijsten in staan.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hoi , ik wil met een ander email adres mijn Spotify koppelen. Kunnen jullie me daarmee helpen?
Hiervoor was ik met mijn Facebook gekoppeld maar dat heb ondertussen ongedaan weten te maken. Ook heb ik Spotify al uit het abonnement gegooid. Nu wil ik koppelen met nieuw mailadres.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
@Henk van der Sman welkom! Je hebt recht op gratis Spotify Premium bij onze oude Alles-in-1 Standaard en Alles-in-1 Premium abonnementen. Mocht je willen dat ik nakijk of jij er recht op hebt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer. Dan duik ik er voor je in.

@sindy dat kan ik zeker! Vul jij ook je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Dan krijg je een nieuwe activatiecode om een nieuw account te koppelen.

Wil jij dat ook doen @Bar456?
Badge
@Henk van der Sman welkom! Je hebt recht op gratis Spotify Premium bij onze oude Alles-in-1 Standaard en Alles-in-1 Premium abonnementen. Mocht je willen dat ik nakijk of jij er recht op hebt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer. Dan duik ik er voor je in.

@sindy dat kan ik zeker! Vul jij ook je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Dan krijg je een nieuwe activatiecode om een nieuw account te koppelen.

Wil jij dat ook doen @Bar456?

Klantnummer kan ik zo 1,2,3 niet vinden
Done! ik hoor graag wat mogelijk is.
Begin juli is mijn verlenging ingegaan inclusief spotify premium. Echter heb ik sindsdien geen activatie code ontvangen. Ik had al een spotify premium in mijn vorige abo via KPN - hoe kan het dat dit niet doorloopt? En hoe krijg ik het dus weer aan de praat? Hoor graag!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Gegevens ingevuld. Sindy
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen allemaal,

@Henk van der Sman, Zou je in dit geval nog wel je huisnummer willen vermelden in je forumprofiel? Helaas is je postcode niet genoeg en heb je met je mobiele nummer geen abonnement bij ons. Hierdoor kan ik je gegevens nog niet achterhalen.

@Bar456, Omdat je jouw Spotify Premium uit je abonnement hebt gegooid kunnen we je niet zomaar een nieuwe activatiecode sturen waarmee je Spotify Premium kunt koppelen. We kunnen Spotify Premium toevoegen aan één van je abonnementen voor €8,99 per maand. Dit kunnen we voor je in orde maken als je dat wilt.

@sindy, Ik lees dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Je gebruikersnaam zou zijn ontkoppeld en er zou een aanvraag zijn gedaan voor een nieuwe activatiecode. Vreemd genoeg zie ik geen Spotify Premium bij één van je abonnementen. Ik vermoed dat je daarom nog geen activatiecode hebt ontvangen. We kunnen Spotify Premium toevoegen aan één van je abonnement voor €8,99 per maand.

@Rvandenberge, Je krijgt alleen een nieuwe activatiecode wanneer je Spotify Premium opnieuw aanvraagt bij je vernieuwing. Bij onze nieuwe mobiele abonnementen bieden we Spotify Premium niet meer gratis aan. Je betaalt hiervoor €8,99 per maand. We kunnen Spotify Premium alsnog koppelen aan je abonnement. Je krijgt dan binnen 3 uur een sms met een activatiecode. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)