Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@Cwhulleman Dank! Als ik het goed zie heb je ondertussen ook al contact gehad met de telefonische klantenservice. Volgens mij moet het inmiddels werken. Is dat ook zo, of zie ik het verkeerd?

Hoi Bart, het klopt dat ik contact heb gehad alleen blijft mijn spotify op de gratis versie staan. Activatiecode opvragen lukt ook niet
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk! Ik heb zojuist een nieuwe code voor je aangevraagd. Daarmee moet je de premium-versie mee kunnen activeren. Je krijgt via SMS. Laat je weten of het is gelukt?
Ik heb altijd spotify premium gehad bij m’n abonnementen, van de week het nieuwe abonnement ingegaan maar vanaf vandaag opeens spotify Free. Hoe kan dit weer terug naar premium? In mijn KPN staat ook spotify premium aan.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
@Nmeij, Wanneer je een nieuw abonnement afsluit en je wilt Spotify Premium blijven gebruiken, kun je deze optie toevoegen voor €8,99 per maand. Ik kan dit voor je in orde maken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Ik heb de gegevens aangevuld;) In de KPN app staat kon premium ook gewoon nog aan.
@Vikash Vikash, je bent een held. Met deze nieuwe activatiecode heb ik een nieuw account aangemaakt met een ander e-mailadres. Dankzij al je tips en geduld is het gelukt en kan ik met Spotify Premium van KPN op mijn nieuwe account van muziek genieten. Dankjewel en een heel fijn weekend toegewenst.!
Goedenavond,
Mijn spotify premium werkt niet meer terwijl deze nog wel in mn abonnement zit!
Als ik inlog zie ik wel.mn afspeellijst gewoon, maar kan niet alles afspelen omdat ik geen premium meer heb.......
Reputatie 7
@Nmeij Yes, ik heb je een nieuwe code verzonden. Binnen 3 uren heb je die per SMS/mail binnen! :)

Dag @Dennisaw, ik zie dat jouw contractvernieuwing op 18 september is ingegaan. Je hebt daarvoor ook weer een nieuwe overeenkomst op de extra dienst Spotify Premium van KPN. We hebben je de nieuwe activatiecode op eerder genoemde datum verstuurd. Dit doen we middels een SMS of mail. Wil je controleren of je die hebt ontvangen?
Hallo,
Ik heb al jaren alles in 1 van KPN.
Met gratis spotify heb ik nooit iets gedaan, maar nu vraagt mijn dochter erom.
Heb ik hier nog recht op?
Vriendelijke groet,
Fer

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Fer2011
Mocht je niet verlengd hebben na juli 2017 dan kan het, tenzij je het basisabonnement hebt.
Dit kan webcare voor je nazien en je verder helpen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Dit onderwerp is al vele malen naar voren gekomen maar ook ik heb nu het probleem.
Ik was altijd via kpn een premium spotify-lid maar nu is het “ineens” een spotify-free account geworden. Is mijn lidmaatschap komen te vervallen? Of is er ergens iets mis gegaan?.

Groetjes,

Sjoerd
Badge
Beste heer/mevrouw,

Ik heb een soortgelijke probleem als Samuel. Mijn abbo heb ik al enige tijd geleden opgezegd, maar mijn Spotify Premium blijft actief. Ik kon overigens geen deelnemen aan een familie abbo toen ik dat wilde. Na telefonisch contact te hebben met Spotify werd mij verteld dat de betalingen via jullie is gegaan.. Dit heb ik bijna twee maanden geleden bij jullie aangegeven, maar mijn Spotify Premium is nog steeds actief. Net als Samuel vind ik het niet erg, maar ook ik zit natuurlijk niet te wachten op een hoge rekening en wil het graag stop zetten. Zouden jullie mij verder kunnen helpen?!

Alvast bedankt!

*Admin: reactie afgesplitst, verplaatst naar juiste boardt
Heb ik recht op een spotify code? Wij hebben toch ook alles via de KPN lopen (zie pakket hieronder).
En zo ja? Kan ik die nog krijgen?

Met vriendelijke groet,

G.F. Mackay

Producten

Pakket
Internet+Bellen Thuis Instap
Tv opties
Digitenne Ontvanger
Digitenne Basis Ontvanger - gratis
Digitenne Ontvanger
Digitenne abonnement
Overig
Extra telefoonnummer
Digitenne Ontvanger
Digitenne Basis Ontvanger - gratis
Digitenne Ontvanger
Digitenne abonnement
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
Reputatie 7
Badge +30
@Fer2011, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik voor je of je recht hebt op Spotify en stuur je een code op als dat zo is.

@Sjoerdsjoerdsma, als jij Spotify bij je mobiele abonnement hebt, en je hebt onlangs verlengd, dan kan het zijn dat Spotify vervalt. Dan wel omdat het niet meer in je abonnement zit, of omdat het administratief dan even niet lekker loopt bij de overgang van oude naar nieuwe abonnement. Vul ook je gegevens in, dan kijk ik hoe het zit.

Hoi @Jeepke, dank voor het noemen van je pakket. Het gaat hier om een Alles-in-1 Instap Pakket. Daar zit Spotify niet bij inbegrepen. Je kunt wel gebruik gaan maken van Spotify als je wilt. Je kunt het dan in je MijnKPN aanzetten voor €8,99 per maand. Je krijgt dan een code thuisgestuurd per e-mail.
[quote=Nadia]@Nmeij Yes, ik heb je een nieuwe code verzonden. Binnen 3 uren heb je die per SMS/mail binnen! :)

Dag @Dennisaw, ik zie dat jouw contractvernieuwing op 18 september is ingegaan. Je hebt daarvoor ook weer een nieuwe overeenkomst op de extra dienst Spotify Premium van KPN. We hebben je de nieuwe activatiecode op eerder genoemde datum verstuurd. Dit doen we middels een SMS of mail. Wil je controleren of je die hebt ontvangen?[/quote
Helaas heb ik deze niet ontvangen, kan m iig niet terug vinden.
V.g.
Helaas heb ik deze niet ontvangen, in zoverre ik kan de code nergens terug vinden. Kunnen jullie deze opnieuw versturen bvd@200kippen
@Nmeij Yes, ik heb je een nieuwe code verzonden. Binnen 3 uren heb je die per SMS/mail binnen! :)

Dag @Dennisaw, ik zie dat jouw contractvernieuwing op 18 september is ingegaan. Je hebt daarvoor ook weer een nieuwe overeenkomst op de extra dienst Spotify Premium van KPN. We hebben je de nieuwe activatiecode op eerder genoemde datum verstuurd. Dit doen we middels een SMS of mail. Wil je controleren of je die hebt ontvangen?
@Nmeij
Ik heb de code niet ontvangen, in zoverre ik kan m niet terug vinden. Zou je m op nieuw kunnen versturen bvd
Ik heb KPN compleet inclusief. Spotify premium.
Mijn dochter heeft dit destijds geactiveerd met haar Facebook account maar wil van Facebook af.
Kan ik een nieuwe activatiecode ontvangen zodat ik kan activeren zonder Facebook?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Altijd Gratis premium Spotify gehad bij ons alles in 1 pakket. Nu alleen nog free. Kan ook geen nieuwe code aanvragen via de site... hoe kan dit

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
@Kishan, goedemorgen! Wanneer je nu Spotify Premium bij ons hebt, kun je jouw abonnement ook omzetten naar Spotify Family voor €13,99 per maand. Hierin ben je dus verkeerd geadviseerd. Uiteraard kunnen we jouw Spotify Premium abonnement ook omzetten naar Spotify Free, zodat je niets meer betaalt voor Spotify Premium. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het stopzetten voor je. Als je alsnog gebruik wilt maken van Spotify Family, dan kun je dit aanvragen via MijnKPN. Spotify Premium wordt dan automatisch omgezet naar Spotify Family.

@Dennisaw, ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Deze ontvang je vanochtend nog per sms.

@pfaro, ik zie dat je jouw gegevens al hebt ingevuld! Geweldig 😃 Ik heb het account wat nu actief is omgezet naar Free. Je krijgt per e-mail een nieuwe activatiecode. Met deze code kun je weer upgraden met een ander account naar Spotify Premium.

@Tiny R, Ik kan voor je uitzoeken of je nog steeds Spotify Premium gratis in jouw pakket hebt. Als dit het geval is kan ik je een nieuwe activatiecode mailen waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium. Zou je daarvoor jouw gegevens willen invullen in je forumprofiel?
Na wijziging van mijn mobiele abonnement zou ik een activeringscode ontvangen voor Spotify premium. Ik ontvang deze echter niet. Hoe kan ik deze code aanvragen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
gegevens zijn ingevuld Marina
Vervolgens krijg ik een linkje per sms, maar als ik mijn e-mail adres en/of mobiel nummer invoer en ik klik op activatiecode aanvragen - dan gebeurt er niets? Heb mijn mobiel ook al even opnieuw opgestart
Ik probeer al een paar dagen een activatiecode op te vragen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer maar geen resultaat! Kan iemand van KPN mij een activatiecode opsturen? Mvg, Bart

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic