Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb op het moment mijn Spotify premium van KPN op een Spotify Facebook account en wil dit graag wisselen naar een nieuw Spotify account dat los staat van Facebook. Het nieuwe Spotify account heb ik al gemaakt en het enige waar ik graag nog wat hulp bij zou hebben is het verwijderen van de premium op het ene account en een nieuwe activatie code voor de nieuwe.
Onlangs is mijn abonnement verlengt en mijn Spotify Premium werkt nu niet meer

Ik heb mijn profiel bijgewerkt!
Ik wil gebruik gaan maken van de Spotify functie maar als ik mijn e-mail invoer of nummer staat er dat die niet geldig is. Ook kan ik nergens anders de code vinden. Kan iemand mij helpen om de code alsnog te krijgen?
Hi, ik wil ook graag een ander account koppelen aan Spotify Premium? Kan iemand mij daarbij helpen?
Reputatie 7
Badge +21
@Youri85, bedankt voor je bericht! Ik heb je inmiddels een nieuwe code gestuurd, deze kan je binnen 3 uur verwachten per SMS. Activeren en koppelen kan via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer

@Daan75, ik heb je een nieuwe activatiecode toegestuurd! Per e-mail kan je deze ook binnen 3 uur verwachten.

@PaulWilma1, ook voor jou kan een nieuwe code aangevraagd worden. Zou je hiervoor je Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

@A.M.I., ik kan hier zeker bij helpen. Voor jou geldt hetzelfde, vul je gegevens in het Forum profiel aan en we gaan voor je aan de slag!
@Youri85, bedankt voor je bericht! Ik heb je inmiddels een nieuwe code gestuurd, deze kan je binnen 3 uur verwachten per SMS. Activeren en koppelen kan via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer

@Daan75, ik heb je een nieuwe activatiecode toegestuurd! Per e-mail kan je deze ook binnen 3 uur verwachten.

@PaulWilma1, ook voor jou kan een nieuwe code aangevraagd worden. Zou je hiervoor je Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

@A.M.I., ik kan hier zeker bij helpen. Voor jou geldt hetzelfde, vul je gegevens in het Forum profiel aan en we gaan voor je aan de slag!

Zojuist heb ik het gevraagde ingevuld. Kan ik per mail de nieuwe activicatiecode krijgen?
Reputatie 7
Badge +21
@A.M.I.. yes, de nieuwe code is inmiddels aangevraagd! Later vanavond of morgenvroeg kan je deze code verwachten.
Onlangs is mijn abonnement verlengt en mijn Spotify Premium werkt nu niet meer

Ik heb mijn profiel bijgewerkt!


Ik heb helaas geen email met code ontvangen. Mijn account is aan Facebook gekoppeld, is dat een probleem?
Ik heb hetzelfde probleem.
Mijn abonnement verlengt met Spotify er bij maar heb geen code.
mijn spotify premium is ineens afgesloten.
Volgens mij kregen wij dit gratis omdat we kpn alles in 1 hebben thuis. klopt dit en hoe kan ik me opnieuw aanmelden.

mvg jonathan
Reputatie 7
Badge +25
Onlangs is mijn abonnement verlengt en mijn Spotify Premium werkt nu niet meer

Ik heb mijn profiel bijgewerkt!


Ik heb helaas geen email met code ontvangen. Mijn account is aan Facebook gekoppeld, is dat een probleem?

Ik heb nu opdracht gegeven om je een nieuwe code te sturen. Je ontvangt 'm binnen 24 uur per mail!

Ik heb hetzelfde probleem.
Mijn abonnement verlengt met Spotify er bij maar heb geen code.

@Jersey: Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken we het voor je uit en kunnen we een nieuwe code sturen.

mijn spotify premium is ineens afgesloten.
Volgens mij kregen wij dit gratis omdat we kpn alles in 1 hebben thuis. klopt dit en hoe kan ik me opnieuw aanmelden.

mvg jonathan

@Afstandsbediening overleden: Wil jij ook je gegevens invullen bij je profiel? Dan zoeken we het voor je uit.
@Youri85, bedankt voor je bericht! Ik heb je inmiddels een nieuwe code gestuurd, deze kan je binnen 3 uur verwachten per SMS. Activeren en koppelen kan via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer

@Daan75, ik heb je een nieuwe activatiecode toegestuurd! Per e-mail kan je deze ook binnen 3 uur verwachten.

@PaulWilma1, ook voor jou kan een nieuwe code aangevraagd worden. Zou je hiervoor je Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

@A.M.I., ik kan hier zeker bij helpen. Voor jou geldt hetzelfde, vul je gegevens in het Forum profiel aan en we gaan voor je aan de slag!


Ik heb de informatie bijgewerkt op mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +19
@PaulWilma1, je nieuwe activatiecode is onderweg. Laat je nog even weten of alles gelukt is?
Ik zou graag ook een nieuwe code ontvangen, dan kan ik mijn account veranderen.. Kunnen jullie dit regelen !?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
Natuurlijk @Betty_, Zou je hiervoor jouw 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan regel ik of een collega z.s.m. een nieuwe code voor je.
Natuurlijk @Betty_, Zou je hiervoor jouw 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan regel ik of een collega z.s.m. een nieuwe code voor je. ik heb het aangepast @Marina_
Ik heb mijn profiel aangepast
Reputatie 7
Badge +19
Natuurlijk @Betty_, Zou je hiervoor jouw 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan regel ik of een collega z.s.m. een nieuwe code voor je. ik heb het aangepast @Marina_

Bedankt Betty_, Je niet activatiecode is onderweg.

Ik heb mijn profiel aangepast

13-08-2018 is er een sms gestuurd met een nieuwe activatiecode waarmee je kon upgraden naar Spotify Premium. Waarschijnlijk heb je deze niet gehad, daarom heb ik de aanvraag nog eens gedaan.

Laten jullie weten of alles gelukt is het het activeren van Spotify Premium met de code?
@Marina_ het is gelukt super bedankt!!
Hoihoi, Ook ik wil graag m'n gratis spotify premium behouden, maar losgekoppeld van mijn facebook account. Ik begrijp uit antwoorden aan anderen dat ik dan een nieuw registratie- of activatienummer kan krijgen. Ik heb een activatiecode in 2013 gehad, maar uit anderen hun vragen opgemerkt dat dat niet meer zou werken. Dus voordat ik alles kwijt ben, wat moet ik doen voor een voortzetting van gratis spotify premium maar los van facebook?
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Anja57 Dat moet helemaal goed gaan komen. Zoals je op de pagina van Spotify zelf kunt lezen zijn er twee opties. Je kunt proberen om de verbinding met Facebook te verbreken via de instellingen. Als dat niet lukt, zul je je account moeten stoppen en nieuw Free-account moeten aanmaken. Dan kun je van mij een nieuwe activatiecode krijgen, om de Premium-versie te activeren.

In dat laatste geval heb ik nog wel wat extra informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Zojuist gedaan. Klopt het? Of nog meer nodig?
Ik heb op spotify niet de optie om te ontkoppelen,dus zal idd nieuwe moeten aanmaken, volgens site spotify
Reputatie 7
Badge +20
Zo is het in orde, Anja. Ik heb zojuist een nieuwe code naar je toegestuurd. Daarmee moet het je lukken. 🙂
Hm. Zie nog niets verschijnen. Neem aan zelfde emailadres als waar ik deze forumsignalen krijg, toch?
Ik zal nog even geduldig zijn. Anders hoor je het wel weer. Bedankt zover in ieder geval