Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Ik zie dat de code vandaag (net?) is gekoppeld aan een gebruikersnaam. Met die gebruikersnaam kan je inloggen bij Spotify en dan heb je Premium. Is dat gelukt?
Ja het is gelukt maar ik wil het ontkoppelen en dan koppelen aan een ander account.
Hallo, ik wil graag de gebruikersnaam van mijn betaalde premium Spotify abonnement wijzigen. Ik heb gelezen dat ik dan een nieuw account moet aanmaken. Hoe zorg ik ervoor dat mijn muziek overgezet wordt en ik niet een tweede betaald account afsluit?
Reputatie 7
Badge +20
Dan is het zaak dat ik je account opnieuw loskoppel en je een nieuwe code toestuur. Daarmee kun je 'm dus opnieuw koppelen aan het juiste account. Wil je dat ik dat doe?
Hoe moet ik mijn account ontkoppelen ?
Reputatie 7
Badge +20
Dat doe ik dus voor je, als je dat wilt. Je krijgt dan -net als van collega Paul- een nieuwe code. Die kun je gebruiken om het juiste account naar Premium te zetten. Zal ik dat voor je doen?
Ja zou fijn zijn als je dat voor me zou willen doen ! Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Dat heb ik nu gedaan. Je krijgt dus een nieuwe code. Die kun je gebruiken om het juiste account te activeren.
Sorry ik heb perongeluk op een verkeerde knop geklikt waardoor ik weer ingelogd was met het verkeerde account. Is het mogelijk dat je de code opnieuw stuurt en het huidige account ontkoppelt ?
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb het wederom gedaan! Nu gaat het vast goed, toch?
Ja klopt maar er is iets fout gegaan, mijn schuld!
Zou je nogmaals de code voor mij kunnen activeren en het account dat er nu staat gekoppeld, willen ontkoppelen ?

Bedankt !
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Xoxxo, ik zie door de activatiecodes het bos niet meer 😛 Bart heeft om 15:12 een nieuwe code verstuurd, die zou je inmiddels moeten hebben ontvangen. Is Spotify nu aan het goede account gekoppeld of nog steeds niet?
Hi,

Ik heb een eigen spotify premium account. Deze heb ik opgezegd om zo een nieuw abonnement af te kunnen sluiten met de activatiecode van KPN. Helaas geeft de site de melding, bij de nieuwe aanmelding, dat de activatiecode is gedeactiveerd. Maar ik heb de code nog nooit gebruikt.

Kunnen jullie de code (her) activeren?

Dankjewel alvast!

Groetjes,

Carola

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Dag Carola! Ik kijk graag even voor je na hoe het zit. Je hebt Spotify dus via ons aangevraagd, maar de activatiecode die je kreeg werkt niet goed? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hi Marina,

Heb mijn mobiele abonnement en het Spotify Premium bij KPN verlengt.
Bij Spotify is echter mijn huidige account weer naar 'Free' geplaatst en is 'Premium' onder een ander account gevallen. Kan dit teruggedraaid/omgezet worden?

Hoor heel graag van je.

Greets,
Bastiaan

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Dag Bastiaan. Marina geniet van haar vakantie, dus je moet het met mijn antwoord doen. Ik kijk het graag voor je na, maar dan heb ik iets meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
LS
Ik heb een KPN abt met Spotify Premium maar hoor toch reclame en inloggen lukt niet. Hoe los ik dit op, of kan KPN mij een nieuwe activatiecode sturen? Dank voor een reactie
Hi Bart,

Mijn instellingen zijn ge-update zoals gevraagd.
Hoor graag hoe nu verder :-)

Greets,
Bastiaan
Reputatie 7
Badge +21
@Elfje28, dank voor je bericht! Ik kan een nieuwe code aanvragen, hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Dus wil ik je vragen om jouw Forum profiel aan te vullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s).

@btcvds, ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd zodat je het account dat je Premium wil maken met die code kan koppelen!
Hi Susan,

Dank je wel. Wanneer denk je dat ik deze code kan ontvangen en gebruiken voor koppelen?

greets, B
Reputatie 7
Badge +21
Ik ga uit van later vandaag, maximaal 3 uur kan het duren 😉 Koppelen kan dan via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer
Hi Susan

Het is gelukt! Ontzettend bedankt voor de snelle hulp!

Fijn weekend,
Bastiaan
Reputatie 7
Badge +21
Geen enkel probleem, graag gedaan! Nog een fijne zondag verder! 😄
Helemaal te vreden maar elke keer bij het verlengen elke keer het zelfde gezeik spotify doet het niet meer en me en niet het zelfde contract
Waar kan ik de installatielink vinden om Spotify Premium opnieuw te installeren op de laptop?
Kan ik dan met mijn abonneenummer en mijn code inloggen?