Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik zou graag mijn emailadres en wachtwoord willen veranderen omdat ik nu via mijn Facebook Spotify zit
Hoe doe.ik.dat?
We hebben sinds twee jaar KPN compleet. Een reden om over te gaan was dat we gratis Spotify Premium in het pakket kregen. Nu onze dochters groter worden en tegelijk willen luisteren willen we dit graag omzetten naar Spotify Familie. Dit blijkt bij zowel Spotify ( je moet bij KPN zijn) als bij KPN ( je moet je abonnement aanpassen, spotify cancellen, en via spotify een nieuw account aanmaken) niet te kunnen.

Best raar dat een service, achteraf niet zo heel goed uitpakt. Het moet toch mogelijk zijn voor KPN om aan Spotify te vragen om ons abonnement uit te breiden ( eventueel met extra kosten)

Kunt U mij wellicht verder helpen ? M.vr.gr. Frank Rutte KPN Compleet nr. *******, mobiel kpn 06-********.

Mijn vrouw heeft e.e.a. inmiddels omgezet, maar mij lijkt het toch een kleine moeite ??

Bedankt alvast.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
ik heb voor mijn hele gezin een all in 1 abonnement en daar zit volgens opgave spotify premium gratis bij in. Maar in de praktijk hebben we alleen de Free versie. Hoe kan ik die premium versie activeren?
ik heb de extra optie "spotify premium" nu aangezet.
maar hoe koppel ik nu mijn kpn met mijn spotify account?😅
Goeiedag,
Kan iemand voor mij ook uitzoeken of ik nog een gratis Spotify account heb? Ik heb kpn compleet en pas een nieuw mobiel abonnement.
hallo, ik worstel nog wel met de vraag hoe ik aan de activatiecode kan komen voor mijn alles in 1 account. Hoe kan ik dat doen?
Goedemidag,

Ik heb onlangs mijn KPN mobiele abonnement verlengd bij KPN. Hierbij ook weer Spotify premium aangezet voor €8,99 per maand. Alleen beschik ik op dit moment niet over Spotify premium.
Ik zou graag zien dat dit weer op premium komt te staan en niet op een gratis account

Groeten,
Nick
Reputatie 7
Badge +28
@Bbikkel: Bedoel je dat je de koppeling met Facebook ongedaan wil maken? Ik kan een nieuwe activatiecode sturen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en het laten weten als dat is gebeurd? Als je alleen je inloggegevens wil aanpassen kun je dat op de Spotify site doen: Inloggen - Spotify

@Spotify omzetten: Spotify Family kun je alleen via KPN afsluiten bij onze nieuwe abonnementen, daarvoor kan een pakketwijziging nodig zijn. Ik begrijp uit het contact met de helpdesk dat jullie hebben besloten het huidige abonnement te behouden en Spotify Family direct bij Spotify af te sluiten. Is alles daarmee in orde?

@CorneM: Bij een Alles-in-1 Standaard en Premium abonnement is Spotify Premium inbegrepen. Je hebt een activatiecode nodig om hier gebruik van te kunnen maken. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur ik een activatiecode op.

@rilanananana: Je krijgt binnen een paar uur een activatiecode per mail (of sms bij mobiel). Als je die nog niet binnen hebt kijk ik dit na. Kun je daarvoor je gegevens in je profiel zetten?

@veuverman, @CorneM, @Nick-KN: Dat ga ik voor jullie uitzoeken. Kunnen jullie ook jullie adresgegevens/klantnummer in je profiel zetten? Laat het even weten als dat is gebeurd, dan kom ik er op terug.
Om direct via Spotify een Family account af te kunnen nemen heb ik mijn abo gewijzigd. Met succes:
"Uw Spotify Premium wordt omgezet in de gratis dienst Spotify Free."

Mijn account bij Spotify is echter nog steeds "Spotify Premium", met de toevoeging:
Je abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN. Benader KPN voor vragen over je abonnement.

Hoe kan ik zorgen dat mijn Spotify account wordt losgekoppeld van KPN en wordt gedowngrade naar een Free account?

Alvast dank voor jullie reactie!
profiel is bijgewerkt
Reputatie 7
Badge +28
@CorneM: Dank! Er is ooit een activatiecode verstuurd voor Spotify maar die is al een paar jaar verlopen. Je krijgt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per e-mail. De code kun je dan invoeren op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium account - Vervolgens koppel je het aan een nieuw of bestaand Spotify account. Veel luisterplezier 🙂
"Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderd worden. Wel kan je account losgekoppeld worden en teruggezet naar Free als je Premium niet meer via KPN wilt gebruiken. Reageer dan hieronder, dan helpen we daarbij."

Willen jullie mij hierbij helpen?
Alvast dank!
Ik heb een abonnement 3 in 1 met inbegrip van Spotifiy Premium. Die ben ik op een of andere manier kwijt geraakt. Hoe kom ik nu bij mijn spotify account?
hallo, ik probeer mijn spotify premium te installeren, maar het systeem herkent mijn e-mail adres niet.
Reputatie 7
Badge +30
@Gruuuhn, je geeft in je eerdere bericht aan dat je het abonnement hebt beëindigd, maar dat het in je account nog als Premium staat. Dit klopt. Het duurt namelijk maximaal een maand voor je account terugspringt op Free. Dit kunnen we helaas niet versnellen.

Hoe kan ik Spotify bij KPN opzeggen?
Als je Premium via ons beëindigt geven wij dit door aan Spotify. Spotify vernieuwt je Premium echter op maandelijkse basis. Het duurt dan ook, nadat het bij ons is opgezegd, nog maximaal een maand voordat je account weer Free is.



@Chris027, je kunt inloggen op Spotify met je gebruikersnaam of, als je die niet meer weet, je e-mailadres. Weet je ook het wachtwoord niet meer, dan kun je via de Spotify website je wachtwoord resetten. Daarvoor hoef je alleen nog maar te weten met welk mailadres je het account hebt aangemaakt. Als je dat ook niet meer weet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we hier wat je gebruikersnaam is :)

@jesinlobi, probeer je in te loggen op een Spotify account en herkent hij dan het mailadres niet? Of probeer je via deze pagina een activatiecode op te vragen? In dat laatste geval, let er op dat je het bij ons bekende contactmailadres gebruikt dat je had op het moment dat je Spotify abonnement actief werd. En gebruik een 06-nummer als je Spotify bij je mobiele abonnement hebt. Als dat ook niet werkt, vul ook je profiel in dan kijken we mee.
@CorneM: Dank! Er is ooit een activatiecode verstuurd voor Spotify maar die is al een paar jaar verlopen. Je krijgt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per e-mail. De code kun je dan invoeren op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium account - Vervolgens koppel je het aan een nieuw of bestaand Spotify account. Veel luisterplezier :)
Het werkt perfect. Dank!!
Wat is de voordeligste optie om Spotify aan ons KPN abonnement toe te voegen op zo'n manier dat mijn vrouw en ik het beide kunnen gebruiken op onze smartphones?
Ik heb gratis spotify premium en wil dit activeren maar mijn emailadres en telefoonummer wordt niet herkend? Op dit moment heb ik wel een account bij spotify maar dit is geen premium.
Ik heb mijn Facebook verwijderd waardoor mijn spotify account niet meer te vinden was door vrienden. Nou is mijn spotify vanzelf uitgelogd en heb ik geen idee hoe ik hem weer inlog aangezien hij gekoppeld was aan mijn Facebook..
Hallo
Ik heb in het verleden spotify premium gebruikt , dit een tijdje links laten liggen maar wil hier nu weer gebruik van maken . Volgens mijn abonnement heb ik wel recht op premium . Nu probeer is de activattiecode op te vragen maar als ik mijn email adres intik krijg ik als antwoord foute invoer
Kunnen jullie hier eens naar kijken
Ik probeer een logincode voor Spotify op te vragen. Dit omdat dit gratis zou zijn bij mijn abonnement. Maar het systeem wil mijn emailadres niet herkennen.
Reputatie 7
Badge +21
@Ed 1961, op het moment dat je beide tegelijkertijd Spotify Premium wil gebruiken kan je het beste kiezen voor Spotify Family (tot 6 accounts). Kan je eventuele familieleden of vrienden nog uitnodigen. Indien je het niet tegelijkertijd gebruikt voldoet één Spotify account ook!

@zwiers, als je jouw Forum profiel aanvult met je postcode + huisnummer, naam en klantnummer(s) ga ik voor je kijken of ik een activatiecode kan aanvragen!

@Ronniebakmeel, wanneer je Facebook verwijderd hebt kan je niet meer op die manier inloggen. je kan een nieuwe activatiecode aanvragen via ons (vul hiervoor je Forum profiel
aan) en een nieuw account aanmaken. Wil je jouw afspeellijsten behouden dien je hiervoor contact op te nemen met Spotify. Dat kan via deze pagina, je selecteert een optie en suboptie in de lijst en kies dan voor 'Ik heb nog steeds hulp nodig'.

@fremas, het kan zijn dat je nog een gebruikersnaam hebt gekoppeld en hierdoor geen activatiecode krijgt. Wil je jouw Forum profiel aanvullen? Dan kan ik het een en ander controleren.

@TdeJ, het kan zijn dat je met een ander e-mailadres geregistreerd staat. Voor jou geldt hetzelfde, vul jouw Forum profiel aan en ik help je verder!
Goedemorgen

Graag wil ik mijn spofity-abonnement aan een ander account koppelen. Ik ben zowel het wachtwoord van mijn account als de inloggegevens van het bijbehorende e-mail adres kwijt. Als ik het goed begrijp moet ik nu een nieuw account aanmaken bij spotify, hoe zorg ik ervoor dat mijn premium daar aan komt te hangen?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Xoxxo, welkom! Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we je een nieuwe code sturen. Met die code kan jij dan jouw nieuwe account Premium maken.
Gegevens ingevuld.