Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@Susan_ Hoi,

Ik had het account via Facebook gemaakt en moest dus overal uitloggen en een nieuw account maken. Dat heb ik inmiddels gedaan en nu moet ik dus hem weer koppelen aan mijn kpn account als dat mogelijk is.

Groetjes Ronny
Hoe kom ik aan men Spotify activerings code?
Heb alles in 1 van KPN.
En der word mij over gezegd dat ik het der gratis bij heb.
hallo,
Hoe kan ik inloggen op mijn gratis spotify? heb geen codes meer
Reputatie 7
Badge +30
@FandralRS, ik heb bij dezen een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, Die krijg je binnen 24 uur op het mailadres dat je ook op het forum gebruikt. Je kunt vervolgens hier je nieuwe account Premium maken.

@Jeffrey1411, je kunt in je MijnKPN controleren of je inderdaad Spotify in je abonnement hebt zitten voor vast of mobiel. Als dat inderdaad zo is, dan kun je via deze pagina je code opvragen. Vul je 06-nummer in als je Spotify bij je mobiele abonnement hebt en je contactmailadres als je het bij je vaste abonnement hebt.

@sanlado, voor het inloggen op Spotify heb je de code niet nodig. Ik heb je bericht samengevoegd met het verzameltopic over Spotify. In het startbericht zie je terug:

De activatiecode is maar één keer te gebruiken. Nadat je account eenmaal Premium is gemaakt, blijft dit ook zo en heb je de activatiecode niet meer nodig. Je kunt daarna met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

Je Spotify account staat namelijk los van ons. Die heb je, en die blijft ook bestaan als je geen Premium (meer) zou hebben. Je gebruikernsaam heb jezelf gekozen. Mocht je die niet meer weten, je kunt ook met je e-mailadres inloggen. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je die hier resetten.
Ik wilde vanavond muziek gaan luisteren, werd ik opeens overvallen door reclames. Wat blijkt, mijn Spotify account is veranderd van premium naar free, maar vanmiddag deed premium het nog. Op Mijn KPN staat Spotify premium nog aangegeven als actief, hoe krijg ik dit ook weer daadwerkelijk actief?
Hallo,

Mijn Spotify is opeens over gesprongen naar een Free account. Terwijl ik al een hele tijd voor premium betaal. Ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld met mijn gegevens, maar ik ben nog steeds niet geholpen. Ik gebruik Spotify voor mijn werk als docent muziek, het is erg lastig werken zo. Ik zou graag zsm geholpen worden.
Vr gr. Jelmer
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @hannahnieux, bedankt voor je bericht! Wat raar dat het zo opeens gewijzigd is. Wil je jouw klantnummer van het product dat je afneemt bij KPN (waarbij Spotify zit) invullen in jouw Forum profiel? Dan kan ik ernaar kijken! Wanneer je het hebt ingevuld geef dit even door in een reactie!

@Jelmerpy, ik begrijp dat bij jou hetzelfde voorgekomen is. Bij jouw 06-nummer zie ik dat er op 08-08 een nieuwe activatiecode is verstuurd. Heb je die ontvangen? Zo niet, wil je dan een seintje geven dan vragen we er nogmaals een voor je aan zodat je snel weer gebruik kan maken van Premium!
Bij mijn zoon zijn abonnement heb ik spotify aangeschaft. Nu werkt het opeens niet meer maar staat er op mijnKPN dat het nog steeds actief is. Mijn zoon luistert dagelijks naar muziek en dan ook heel lang dus hij zou dit zo snel mogelijk weer willen hebben.
, groet Sacha De Vries
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Hi Sacha, welkom op het KPN forum. Wat werkt er precies niet meer? Krijg je een foutmelding bij het inloggen op Spotify? We horen het hier graag 🙂
Hi Sacha, welkom op het KPN forum. Wat werkt er precies niet meer? Krijg je een foutmelding bij het inloggen op Spotify? We horen het hier graag :) Mijn zoon kan op zijn account inloggen maar zijn Spotify staat op Spotify free, niet op Spotify premium. Hier heb ik deze maand als het goed is voor betaald en op mijnKPN staat dat het actief is.
, groet Sacha
Reputatie 7
Ah, bedankt voor de aanvulling Sacha. Spotify werkt wel maar het account is naar Free overgezet. Dat is wel erg zuur! Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hoi!

Ik geloof via KPN compleet ook recht te hebben op Spotify Premium en had ook een activatiecode gekregen. Die was heel lang vergeten, en nu werkt het niet meer. Kan ik een nieuwe krijgen AUB?

Alvast bedankt! :)

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ik hoorde dat je een gratis Spotify account krijgt bij een KPN compleet. Ik ben mijn code kwijt zouden jullie die kunnen sturen?
Groet jasper

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Mute999 en @Jasper00, gratis Spotify Premium is geen KPN Compleet voordeel. Ik kan aan de hand van jullie gegevens wel uitzoeken of je er voor in aanmerking komt. Zouden jullie je 06- nummer, je Postcode + huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel ? Als je je gegevens hebt aangevuld hoor ik graag weer van jullie 🙂
Ah, bedankt voor de aanvulling Sacha. Spotify werkt wel maar het account is naar Free overgezet. Dat is wel erg zuur! Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :) Ik heb het nu ingevuld.
Ben terug gezet van een premium naar free account
Ik heb geen activeringscode gekregen en als ik vervolgens oo activeringscode opvragen klik en mijn telefoonnummer invul doet ie het niet. Wat moet ik doen?
Reputatie 7
Badge +21
@Sassie57 Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Deze activatiecode ontvang je binnen 24 uur per e-mail. Op deze pagina kan je deze code invoeren en jouw Spotify Free account weer upgraden naar Spotify Premium.

@Albert SchoemanWat vervelend dat je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Ik zal voor je uitzoeken wat daar de reden van is. Zou je je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.

@Bas Wijdemans, ik kijk graag of ik je een nieuwe code kan opsturen! Zou jij ook je Forum profiel willen updaten? En een seintje geven op het moment dat je dit gedaan hebt?
@Sassie57 Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Deze activatiecode ontvang je binnen 24 uur per e-mail. Op deze pagina kan je deze code invoeren en jouw Spotify Free account weer upgraden naar Spotify Premium.

@Albert SchoemanWat vervelend dat je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Ik zal voor je uitzoeken wat daar de reden van is. Zou je je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Kan ik mijn account die ik altijd heb gebruikt voor Spotify, naar premium overzetten met deze activatiecode, of moet ik dan een nieuw account aanmaken?
Reputatie 7
Badge +21
@Sassie57Je kan het beste proberen om het account dat je altijd al gebruikte voor Spotify weer over te zetten naar Spotify Premium met deze code. Op deze manier zullen jouw afspeellijsten behouden blijven. Mocht dit niet lukken dan kan je altijd nog een nieuw account aanmaken:D
@Sassie57Je kan het beste proberen om het account dat je altijd al gebruikte voor Spotify weer over te zetten naar Spotify Premium met deze code. Op deze manier zullen jouw afspeellijsten behouden blijven. Mocht dit niet lukken dan kan je altijd nog een nieuw account aanmaken:D Het is gelukt met mijn zoon zijn account, maar nu is mijn eigen account naar free gezet. Ik vind dit inmiddels wel irritant worden.
,groet Sacha
Goeiedag,
Heb net spotify aangevraagd maar hoelang duurt het voor je een activeringscode krijgt. ( het is zondag dus misschien pas op maandag?)

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Sassie57 Dat is vreemd, ik begrijp dat dit vervelend is. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zag dat 1 Spotify Premium account inderdaad teruggezet is naar Spotify Free. Ik heb zojuist opnieuw een activatiecode voor jou aangevraagd. Deze zal je ontvangen per sms. Laat je ons weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Zoraida,
Binnen 24 uur krijg je een activatiecode per email of SMS (net hoe je het hebt aangevraagd)
Als je na die tijd nog geen code hebt gekregen, dan kan een medewerker van KPN je helpen.
Gelukt!!