Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Goedendag,

Ook ik zou graag mijn spotify account willen veranderen.
Ik hoor graag of dit mogelijk is.

mvg

Mark


Ik heb spotify premium gehad via mijn kpn abonnement maar nu wil ik hem opnieuw gebruiken krijg ik alleen de free versie,hij was toen gekoppeld aan mijn ziggo,hoe krijg ik hem nu weer werkend.hij zou het nog wel nog moeten doen spotify staat ook tussen mijn producten.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Gisteren heb ik spotify premium geactiveerd in mijn KPN app. Tot nu toe heb ik nog geen activatiecode ontvangen en ik kan hem ook niet aanvragen, omdat hij mijn e-mail en 06nummer niet herkent. Hoe moet ik dit nu aanpakken?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +25
Hi @markstend! Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we je een nieuwe code sturen om een ander account mee te activeren.

Goedemorgen @Chiara_84, zou jij je gegevens ook willen invullen in je profiel? Dan kan ik voor je uitzoeken waarom je geen activeringscode krijgt.
Als ik een nieuwe activeringscode wil aanvragen voor het nieuwe kpn mobiel abonnement van mijn zoon via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer krijg ik de melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"
We hebben spotify premium voor hem afgesloten als onderdeel van zijn abonnement, zou dus moeten werken met zijn nieuwe 06 als input.
Wie kan ons helpen?
Dank

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Beste KPN.

Ik heb mijn spotify aan Facebook gekoppeld. Maar nu werkt mijn Premium van de een op de andere dag niet meer. Hoe kan dat. Ik wil ook graag mijn Spotify loskoppelen van Facebook en dan gewoon inloggen. Ik hoop spoedig van jullie te horen. Alvast bedankt.
Gr. J. Klijnsma

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +25
Welkom @J.Klijnsma, goed dat je het hier meldt. Ik zoek dit graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
Wij hebben een Alles-in-1 Premium abonnement waarbij Spotify Premium gratis inbegrepen is. Hoe kunnen we Spotify Premium activeren?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
@Rene1971, als Spotify Premium tussen jouw producten staat kan het zijn dat je de gratis versie kan gebruiken, maar het kan ook zijn dat de betaalde versie inmiddels gekoppeld is. Ik kan dit voor je uitzoeken. Zou je hiervoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Wanneer je dit gedaan hebt hoor ik graag weer iets van je en laten we je zo snel mogelijk weten hoe het precies zit.

@Pjer010, Ik kan je helpen. Zou jij ook je gegevens willen invullen in je forum profiel? Dan gaan we er voor zorgen dat je z.s.m. een activatiecode krijgt waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium.

@Evv123, Ik kan je ook een activatiecode sturen wanneer je in aanmerking komt voor Spotify Premium. Zet je jouw gegevens ook in je forum profiel?

@Greenie73, je kunt een activatiecode aanvragen via deze link. Wanneer dit bij jou ook niet werkt., zou ik jou ook willen vragen om je gegevens in te vullen in jouw forum profiel.
Mijn gegevens staan in mijn forum profiel.
Op mijn oude computer en smartfone werkte spotify lekker en kon zelfs in de auto alles afspelen. nu heb ik inmiddels een nieuwe mobiel en sinds kort een andere pc, maar helaas geen spotify meer, kunt u met (via mijn mail account van jullie) de gegevens even opsturen a.u.b.

Met vriendelijke groet,
Sjef van Kuijk

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Telkens wanneer ik mijn computer opstart wordt Spotify opnieuw geïnstalleerd, dit verstoort het opstarten van andere programma's. Hierdoor duurt het allemaal erg lang voordat ik aan de slag kan gaan.
Ik heb Spotify ook geïnstalleerd op mijn smartphone. Op mijn smartphone is Spotify altijd direct gebruiksklaar (het hoeft dus niet steeds opnieuw te worden geïnstalleerd).
Waarom moet Spotify wel op mijn PC opnieuw worden geïnstalleerd bij het opstarten en is het op mijn smartphone altijd direct gebruiksklaar? Hoe krijg is Spotify direct gebruiksklaar werkend op mijn PC?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedemorgen,

Ik heb namelijk net Spotify premium aangevraagd via mijnKPN, de status is inmiddels verwerkt en staat AAN, alleen als ik in de Spotify-app kijk, zie ik dat dit nog een GRATIS account is!

Graag hoor ik een reactie tegemoet!

Groet,
Sefa

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Rene1971. Jouw abonnement is al gekoppeld aan een Spotify Premium met een gebruikersnaam. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam. Je kunt aan de hand van deze gegevens een nieuwe wachtwoord aanvragen via deze link.
Reputatie 7
Badge +9
Goede morgen @jvankuijk_1952 als U de gebruiks naam nog weet en wachtwoord. Moet hij het weer doen. Zo niet dan zal iemand van de wecar medewerker U een nieuwe code aan U door sturen voor Spotify succes en straks veel luister plezier ?

*Admin: reactie verplaatst tijdens samengevoegen naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +9
Goede morgen @Josk misschien moet U Spotify familie aan vragen. ?

*Admin: reactie verplaatst tijdens samengevoegen naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
@jvankuijk_1952, je kunt via deze link je gebruikersnaam en/of en nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt dit niet. Zou je dan jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forum profiel? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@Josk, wat gek dat je iedere keer Spotify opnieuw moet downloaden op jouw PC. Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik hiervoor geen oplossing paraat heb. Misschien kan Spotify Support. je hiermee wel helpen.

@Sefa Zou jij ook je gegevens willen invullen in jouw Forum profiel? Dan ga ik eens kijken hoe het er voor staat met jouw activatie van Spotify Premium
Bedankt @Rene1971. Jouw abonnement is al gekoppeld aan een Spotify Premium met een gebruikersnaam. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam. Je kunt aan de hand van deze gegevens een nieuwe wachtwoord aanvragen via deze link. is opgelost??
Marina_@ , Pjer010, Ik kan je helpen. Zou jij ook je gegevens willen invullen in je forum profiel? Dan gaan we er voor zorgen dat je z.s.m. een activatiecode krijgt waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium.


Geregeld, inclusief het telnr van mijn zoon in privebericht regel. Dankjewel!
Vorige week is mijn verlengde KPN mobiel abbo ingegaan en net als bij mijn vorige abbo heb ik spotify premium erbij genomen. Mijn account werkt niet meer nu, sinds de verlengdatum. Staat nu op FREE i.p.v. PREMIUM... Erg vervelend!

Wat moet ik nu doen?

Groetjes ☀️
Reputatie 7
Badge +21
@Pjer010, ik heb een code aangevraagd! Deze kan je vanavond nog verwachten op het 06-nummer van je zoon 😉 Wil je een seintje geven als het gelukt is?

@Assilem1990, ik zie dat Spotify Premium per 22-07 weer is toegevoegd, en op 29-07 er een gebruikersnaam gekoppeld is middels een activatiecode. Klopt dit en heb je dan op dit moment weer Spotify Premium? Zo niet, stuur dan even een privébericht zodat ik je de gebruikersnaam kan melden en eventueel een nieuwe code kan opsturen! Zo ja, wil je dan alsnog een berichtje sturen dat het gelukt is? 🙂
Goedendag,

Ik heb ruim 10u geleden Spotify premium aangezet in de mijn KPN app, echter heb ik nog activeringscode ontvangen. Kan ik deze alsnog toegestuurd krijgen?

Mvg, Eline
ik vraag me nu toch af hoe het zit met dat spotify premium. Zat altijd gratis in het pakket en vorig jaar werd ons verteld dat het eruit ging en dat er voor moest worden betaald.
nu zie ik echter op het forum dat er klanten zijn die al een alles in 1 standaard abonnement hadden bij kpn
het gratis account van spotify premium mochten behouden ,
bij ons is het er dus uitgegooid en betalen we er 8.99 per maand voor lijkt me niet echt eerlijk aangezien wij ook al jaren trouwe klant zijn .kpn hoe zit dat ?

admin: topic verplaatst naar verzameltopic
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Evdb7, welkom op het Forum!

Het kan tot 24 uur duren, dus inmiddels zou je het eigenlijk wel hebben moeten ontvangen. Ik zie echter geen gegevens ingevuld, zou je het klantnummer van jouw KPN product willen toevoegen aan je Forum profiel? Geef dan ook even een seintje dat je dit gedaan hebt, dan kunnen we het controleren!
@Marina_ Helaas werkt de link niet (Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in). Ik heb mijn forum profiel inmiddels verder ingevuld. Wat dient er nu te gebeuren?