Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Dit is mij vorig jaar ook overkomen. Ik ben hier niet blij mee.

Admin: bericht samengevoegd met dit verzameltopic. Originele topic ging over Spotify plotseling weer free
Reputatie 6
Badge +9
Goedenavond @ambervandenoort!
Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, klantnummer en eventueel mobiel nummer in de velden gemarkeerd privé?
Dan gaan mijn forum collega's, de moderators, er voor zorgen dat je een nieuwe activatiecode toegestuurd krijgt :D

Admin: samengevoegd met centraal topic
Goeie dag,
Ik heb volgens mijn extra lijst ook premium op mijn abonnement zitten (dit is ook op aan gezet)
Maar hoe krijg ik mij ingelogd hiermee op spotify?
Want die blijft aangeven dat ik premium lid moet worden.

Mvg Ron Oudsen

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden


Hallo ik heb hetzelfde probleem, zou u mij verder kunnen helpen?
Mvg,
Kpn contract verlengd oude contract Spotify premium nu nieuwe contract Spotify premium extra genomes maar geen activerings code als ik email of telefoon nummer intik niet bekend.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @iPB, welkom op het forum! Vervelend te horen dat je account plotseling Free is, en dat dit eerder gebeurd is. Vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit na!

Welkom, @Steeetjeee! In de meeste gevallen betekent dit dat je met de verkeerde gegevens inlogt. Je hebt Premium via ons. WIj geven dan een activatiecode. Met die activatiecode zet je een Spotify account van Free naar Premium. Dat Spotify account heeft een eigen gebruikersnaam en wachtwoord die je beiden zelf kiest. Vervolgens log je dan ook altijd in op Spotify met die gegevens.

Als je niet meer zeker weet wat die gegevens zijn, vul je profiel in(alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik het voor je.

Hey @Olbie, welkom hier! We zie bij dergelijke wisselingen nog wel eens gebeuren dat Spotify in de tussentijd stopt. Dit komt omdat de inbegrepen variant is beëindigd, en dat signaal gaat naar Spotify. Vervolgens wordt de losse variant bij je abonnement actief, maar dat signaal bereikt Spotify dan niet voor het je Premium al gestopt heeft. Ik kan je voorzien van een nieuwe code. Vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan komt de code zo snel mogelijk jouw kant op.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @ambervandenoort! Ik hoop dat je met Cornelis tip verder bent gekomen? Als dat niet zo is kan ik een nieuwe activatiecode opsturen. Die kun je gebruiken om een Spotify account om te zetten naar Premium. Kun je daarvoor jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een seintje geven als dit is gebeurd? Dan maak ik dat in orde.

@iPB, dank voor het invullen! Nieuwe code is onderweg, die krijg je per sms.
Reputatie 7
Badge +9
Goede middag ik had Spotify Premium maar door nieuwe mobiele telefoon doet hij het niet .wij hebben als in een Premium. Ik zou graag een nieuwe code willen om weer op Spotify te komen hij heeft het even gedaan maar met reclame dat is vervelend ik ben even geholpen door Paul. Maar hij is toch naar gewoon gegaan Spotify met reclame. Met vriendelijke groet cor?
Opnieuw opvragen lukt niet; ik krijg de (onterechte) foutmelding
"Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"
Op het ingevoerde emailadres ontvang ik de facturen.
Mijn abo loopt al circa 5 jaar.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hi Erik,

I heb de gegevens aangevuld laat me weten of je nog iets mist.

Patrick
Hi Erik,
Code ontvangen Spotify premium weer actief.
Dank je wel.

Patrick
Spotify activatie code opvragen werkt niet. Melding dat mijn telefoonnummer of email niet overeen komt.
Gister contact gehad met kpn voor het opvragen van een activatie code. Deze zou binnen 24 naar me toen worden gezonden. Echter nog niks ontvangen.
Kunt u mij hiein helpen?

Hoor het graag.

Groet,

M

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Badge
Ik denk dat er iets is misgegaan. Je kunt het beste nog even bellen met de klantenservice. 24/7😁
Reputatie 7
Badge +21
@venner @Mvgerwen Ik zal voor jullie uitzoeken of ik een nieuwe activatiecode kan versturen per mail. Zouden julie het forumprofiel willen aanvullen met julie gegevens. Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan zullen we het verder voor jullie uitzoeken. Stuur je een berichtje zodra je je gegevens hebt aangevuld?

@cornelis48 Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd. Je ontvangt deze code binnen 24 uur per mail
Ik ben al ruim een jaar een (gelukkige) gebruiker van Spotify premium via ons KPN alles in 1 abbonement. Sinds een paar maanden ben ik ineens alles kwijt, playlists, favorieten etc.
Hoe kan ik mijn Spotify Premium opnieuw activeren? Ik zit nu zomaar weer in de Free versie en het lukt mij niet om weer premium te verkrijgen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Ad W. Wat vervelend dat jouw Spotify account is omgezet naar Free. Ik zal voor je uitzoeken of ik je een nieuwe activatiecode kan toesturen. Zou je forumprofiel willen aanvullen met jouw postcode , huisnummer, klantnummer(s). Stuur je een berichtje zodra je je gegevens hebt aangevuld?
ivm het gebruik van een ander account wil ik mijn kpn spotify premium van kpn overzetten naar een ander account. graag een nieuwe spotify code op te sturen.

mvg
Reputatie 7
Badge +9
Goede avond ik heb een code gehad voor Spotify maar die werkt niet. Hij zegt u kan nu naar betaalt Premium ?ik weet niet hoe ik dat moet doen ? en de code die ik heb gehad is nu weg gŕrr. Ik hoop dat het weer goed komt. Een hele fijne avond en ik zie wel ik ben een beetje terleur gesteld in mijn zelf ?
Goede avond ik heb een code gehad voor Spotify maar die werkt niet. Hij zegt u kan nu naar betaalt Premium ?ik weet niet hoe ik dat moet doen ? en de code die ik heb gehad is nu weg gŕrr. Ik hoop dat het weer goed komt. Een hele fijne avond en ik zie wel ik ben een beetje terleur gesteld in mijn zelf ?
Dat lijkt me nergens voor nodig, Cornelis. Ik wil met alle plezier een nieuwe code sturen. Dat heb ik hierbij dan ook gedaan. Jij zou vervolgens een mailtje hiervan moeten krijgen en daar staat ook een linkje in.
Het is belangrijk om het juiste account te kiezen. Als ik jou goed begrijp had jij op de andere telefoon een werkend spotify premium account. Nu met de komst van de nieuwe telefoon lijkt er iets mis te gaan. Weet jij de inlog gegevens nog wel van je spotify?
Zo ja. Is het belangrijk dat je diezelfde inlog gegevens gaat gebruiken nadat je de code hebt gekregen. Als jij nu inlogt zou dat account dus 'free' moeten zijn. Omdat dat vanaf hier is losgekoppeld. Aan jou om er vervolgens weer premium van te maken door die code te gebruiken.
Als dit niet lukt stel ik voor om het via ene privéconversatie op een andere manier te proberen 🙂
ivm het gebruik van een ander account wil ik mijn kpn spotify premium van kpn overzetten naar een ander account. graag een nieuwe spotify code op te sturen.

mvg

Hoi aaabaaa. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je adresgegevens? Ik duik er dan onmiddellijk voor je in!
Heb een maand geleden mijn abonnement verlengd, ook meteen Spotify premium aan laten zetten maar nooit een code ontvangen om te activeren, via de site herkende die m'n mail en telefoon nummer niet
Reputatie 7
Badge +16
Ai, vervelend om te horen dat het nog niet werkt.

Heb je al je klantgegevens in je profiel ingevuld? Dan kan een KPN medewerker je net iets sneller helpen wanneer ze dit topic aantreffen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@venner Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd en verstuurt per mail. Deze mail ontvang je binnen 24 uur.

@Mvgerwen @aaabaaa Ik zie dat jullie het KPN Forum profiel nog niet hebt aangevuld met jullie gegevens. Zouden jullie dit alsnog willen doen? Dan kunnen we alsnog een nieuwe activatiecode toesturen

@Ad W. Ik heb ook een nieuwe activatiecode naar jou verstuurt. Met deze code kan je het 'Free' account weer upgraden naar Premium.

@Stijnvdboom Wat vreemd dat je geen activatiecode hebt ontvangen. Ik zal voor je uitzoeken of ik deze activatiecode alsnog naar jou kan versturen. Zou je je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken

De activatiecode kan ingevoerd worden op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +21
@Stijnvdboom Ik heb het voor jou nagekeken en helaas zal je nog even moeten wachten voordat de activatiecode naar jou wordt verstuurt.
Nieuw wachtwoord aangemaakt voor Spotify. Nu geen premium account meer. Lees in de topics dat dit meer voorkomt ? Graag een nieuwe activeringscode ??
Hoi Rakkers. Als je wilt: vul even je privégegevens in, in je profiel. Dan zorg ik dat het in orde komt 🙂