Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Badge
Volgens de KPN-app staat spotify premium aangevinkt. Alleen bij Spotify zelf sta ik op Free.
Ik krijg reclames tussendoor en dergelijke.
Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Els22,
Had je Spotify al geactiveerd? Zoja, dan kan je gewoon inloggen met je gegevens (emailadres en wachtwoord).
Nog niet geactiveerd? Op kpn.com/activeerspotify kun je de code proberen op te vragen. Mocht dit niet lukken, vul dan je forumprofiel aan met je klantnummer en postcode (deze gegevens zijn privé en kunnen alleen worden ingezien door KPN medewerkers), dan kunnen ze snel een nieuwe code opsturen.
Ik heb een oud account en een nieuw account op spotify. Mijn oude account zit nog gekoppeld aan me fb en die wil ik graag verwijderen daarom ik mijn premium account graag koppelen aan me nieuwe spotify account.
Reputatie 6
Badge +9
Goedenavond @jay020!
Dit kan. Als je je forum profiel aanvult met je gegevens gaan mijn forum collega's, de moderators, je een activatiecode toesturen. Hiermee zal je oude account direct op Free gezet worden en kan je het nieuwe account na ontvangst van de code activeren. Na aanvraag kan het tot 24 uur duren voordat je de code ontvangt.
De moderators zijn morgen weer aanwezig, sneller is om even met ons te bellen of chatten.
Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Reputatie 7
Badge +21
@Fernando1986, dan heb je een nieuwe activatiecode nodig! Vul jouw Forum profiel aan en ik help je hierbij!
Badge
@Fernando1986, dan heb je een nieuwe activatiecode nodig! Vul jouw Forum profiel aan en ik help je hierbij!

Ik heb het forum aangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Een terugkoppeling van Renenatashoog, middels een privébericht heb ik de gebruikersnaam doorgegeven. Daarmee is het nu gelukt om in te loggen :)

@Fernando1986, ik voor jou een nieuwe activatiecode aangevraagd, het was inderdaad (onterecht) omgezet naar Free. Binnen 3 uur ontvang je de code en kan je jouw account opnieuw koppelen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer !
Reputatie 7
@jay020 ik zie dat je je profiel nog niet hebt aangevuld. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kunnen we het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Badge
@jay020 ik zie dat je je profiel nog niet hebt aangevuld. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kunnen we het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)
Bedankt dat het allemaal zo snel geregeld is.
Premium doet het weer.
Al jaren heb ik gratis Spotify Premium. Maar sinds vandaag is mijn abonnement veranderd en nu moet ik er voor betalen. Dat maakt verder niet uit, alleen krijg telkens geen activatiecode om spotify te koppelen.
Hoe lang duurt dit? Want wil graag zsm weer spotify..
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Baukje12345, ik kan mij voorstellen dat je z.s.m. weer gebruik wilt maken van Spotify Premium. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken waarom je nog geen activatiecode hebt ontvangen en kijken of ik je alsnog één kan sturen.
Beste,

Volgens mij kan ik gebruik maken van gratis spotify via onze alles in 1 KPN . Klopt dit?
De activeringscode kan ik niet meer vinden. Kunnen jullie die nogmaals toesturen?

Dank alvast!
Mila

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb een KPN compleet abonnement, en toen ik dat afsloot was daar gratis Spotify bij in begrepen. Ik heb daar toen geen gebruik van gemaakt, en geen code opgevraagd.
Is het mogelijk om de code alsnog te ontvangen, zodat ik gratis gebruik kan maken van Spotify?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@C.K.L. Wat vervelend dat je de activatiecode niet meer terug kan vinden. Ik zal voor je uitzoeken of ik een nieuw kan toesturen.

@aysoeters Ook voor jou zal ik bekijken of ik een activatiecode kan toesturen.

Ik heb daarvoor wel wat gegevens van jullie nodig. Zouden jullie het KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators)willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummeren klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
@C.K.L Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. Ik heb je gegevens opgevraagd in het systeem en zie dat je thuis: Alles-in-1 Instap hebt. Hierin zit helaas geen 'gratis' Spotify account. Mogelijk dat je in het verleden een Alles-in-1 Standaard had, hierin kreeg je automatisch een activatiecode. Spotify Premium is toe te voegen aan een thuis of mobiel abonnement. Je kunt het via je MijnKPN of de Klantenservice aanzetten voor €8,99 per maand.

@aysoeters Ik heb je account helaas nog niet kunnen controleren. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Waarom hoor ik toch steeds reclame terwijl ik wel spotify premium heb? Moet ik iets aan instellingen doen ?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Lang geleden heb ik bij mijn Alles-in-één Pakket Spotify Premium gekregen, echter ben ik inmiddels mijn wachtwoord vergeten. Kunnen jullie mij helpen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Staat aan op mijnKPN. Maar in mijn Spotify staat dat ik een gratis versie heb.
Dit heb ik sinds vandaag, voorheen altijd Premium gehad.
Zou kunnen dat nieuwe contract is in gegaan. Maar ook daar heb ik Premium bij.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb altijd spotify premium gehad sinds 2015 en sinds mei 2018 moet ik er voor betalen?
ik heb KPN mobiel al jaren en Ik heb alles in 1 van KPN sinds 2018 maar geen gratis spotify licentie gekregen. Hoe zit dat precies?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hallo ik en mijn familie hebben een kpn acc met tv daarbij zit ook een spotify account met internet. Maar nu hebben wij de inlogcode niet meer zijn we kwijt. Hoe kan ik nu inloggen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Waarom hoor ik toch steeds reclame terwijl ik wel spotify premium heb? Moet ik iets aan instellingen doen?
@Dwerg1968: Wanneer je reclame hoort, maak je gebruik van Spotify Free. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kan ik voor je uitzoeken of je nog steeds aangemeld bent voor Spotify Premium via KPN. Wanneer je jouw gegevens hebt ingevuld, wil je mij dan weer een bericht sturen?

Lang geleden heb ik bij mijn Alles-in-één Pakket Spotify Premium gekregen, echter ben ik inmiddels mijn wachtwoord vergeten. Kunnen jullie mij helpen? @COCO1958: Wanneer je jouw wachtwoord vergeten bent, maar je gebruikersnaam nog wel weet kun je via deze pagina een nieuw wachtwoord voor jouw account aanvragen. Als je jouw gebruikersnaam niet meer weet kan ik, wanneer je in aanmerking komt voor Spotify premium via KPN, een nieuwe activatiecode sturen waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium met een nieuwe Spotify account. Zou je dan ook je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens?

Staat aan op mijnKPN. Maar in mijn Spotify staat dat ik een gratis versie heb.
Dit heb ik sinds vandaag, voorheen altijd Premium gehad.
Zou kunnen dat nieuwe contract is in gegaan. Maar ook daar heb ik Premium bij?
@Quzix: Ook dit kan ik uitzoeken. Wanneer je jouw forumprofiel hebt aangevuld met gegevens hoor ik graag weer van je en ga ik meteen aan de slag!

Ik heb altijd spotify premium gehad sinds 2015 en sinds mei 2018 moet ik er voor betalen?
ik heb KPN mobiel al jaren en Ik heb alles in 1 van KPN sinds 2018 maar geen gratis spotify licentie gekregen. Hoe zit dat precies?
@Davies: Dit kan verschillende oorzaken hebben. Ik zoek graag voor je uit hoe dit precies zit. Zet je jouw gegevens in je forumprofiel ? Dan ga ik dit ook uitzoeken.

Hallo ik en mijn familie hebben een kpn acc met tv daarbij zit ook een spotify account met internet. Maar nu hebben wij de inlogcode niet meer zijn we kwijt. Hoe kan ik nu inloggen?

Hallo Ad, Wanneer je niet meer kunt inloggen kunnen wij je een nieuwe activatiecode sturen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Je kunt sinds kort ook Spotify Family bij ons afnemen voor €13,99. In totaal kunnen 6 personen hier gebruik van maken. Zie meer informatie over Spotify Family in dit topic.
Kan iemand mij helpen met mijn email adres en wachtwoord van spotify?
Kan ik die ergens opvragen? hierop
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
@AdvandeNoort heb je de activatiecode van KPN voor Spotify al eens gebruikt? Dan heb je hoogstwaarschijnlijk een Spotify (Premium) account. Je kunt met behulp van Spotify wachtwoord opnieuw instellen een nieuw wachtwoord aanmaken. Daarvoor heb je wel je Spotify-gebruikersnaam of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld nodig. Spotify stuurt je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Kom je er niet uit? Vul dan je forumprofiel aan met je gegevens. Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
helloo, ik ben eindelijk op mijn spotify account kunnen komen door middel mijn wachtwoord te veranderen. Maar nu is mijn account niet premium terwijl dat wel bij ons abbonoment zit. Hoe kan ik dit activeren? ?

Admin: samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +9
Goede middag ambervandenoort.dat is mij ook over komen als U de goede gebruik naam heeft gebruikt. Daan moet híj Premium zijn U zou het kunnen controleren of U geen reclame hoor zo ja dan even iemand van de wecar medewerker afwachten succes ?

Admin: samengevoegd met centraal topic