Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hallo,
Wij kunnen via KPN samen op 1 sportify account Premium. Maar het lukt me niet om mijn account te koppelen. Ik heb ook al een paar keer gebels, maar krijg het niet voor elkaar.

Groet,

Natascha

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @renenatashoog, kun je uitleggen wat je precies bedoeld met
Wij kunnen via KPN samen op 1 sportify account Premium?
Doel je op KPN Compleet of bedoel je hiermee te zeggen dat je met 2 personen gebruikt wilt maken van één account? Bij KPN Compleet krijg je geen Spotify Premium. Spotify Premium is één account voor één gebruiker. Meerdere personen kunnen de gebruikersnaam en wachtwoord wel gebruiken, maar je kunt nooit tegelijk muziek luisteren met dit account. Je kunt sinds 9 juli wel gebruik maken van Spotify Family. Je betaalt dan voor € 13,99 voor 6 accounts in totaal. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) ook willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan helpen we je z.s.m. verder.
Ik wil mijn premium via mijn fb account hebben heb hem bij mijn andere account gedaan die is verkeerd
Klopt inderdaad, we hebben KPN Compleet. We zouden inderdaad op 1 Premium account moeten kunnen. Maar niet tegelijk inderdaad. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb mijn gegevens bijgewerkt.

Hoi @renenatashoog, kun je uitleggen wat je precies bedoeld met
Wij kunnen via KPN samen op 1 sportify account Premium?
Doel je op KPN Compleet of bedoel je hiermee te zeggen dat je met 2 personen gebruikt wilt maken van één account? Bij KPN Compleet krijg je geen Spotify Premium. Spotify Premium is één account voor één gebruiker. Meerdere personen kunnen de gebruikersnaam en wachtwoord wel gebruiken, maar je kunt nooit tegelijk muziek luisteren met dit account. Je kunt sinds 9 juli wel gebruik maken van Spotify Family. Je betaalt dan voor € 13,99 voor 6 accounts in totaal. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) ook willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan helpen we je z.s.m. verder.
Ik wil mijn Spotify abonnement dat gekoppeld is aan mijn KPN account graag wijzigen Van Premium naar free. Geen idee hoe ik dat kan doen.
We hebben KPN Compleet en daarbij 1 Premium account. Daar zouden we beide gebruik van kunnen maken op onze mobiele telefoons met een wachtwoord en een gebruikersnaam. Alleen niet tegelijk. Ten eerste heb ik geen idee wat de gebruikersnaam en het wachtwoord daarvan is. We zouden een activatiecode krijgen per mail, maar deze hebben we nog niet ontvangen. Verder geen idee hoe je het koppelt.



Klopt inderdaad, we hebben KPN Compleet. We zouden inderdaad op 1 Premium account moeten kunnen. Maar niet tegelijk inderdaad. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb mijn gegevens bijgewerkt.

Hoi @renenatashoog, kun je uitleggen wat je precies bedoeld met
Wij kunnen via KPN samen op 1 sportify account Premium?
Doel je op KPN Compleet of bedoel je hiermee te zeggen dat je met 2 personen gebruikt wilt maken van één account? Bij KPN Compleet krijg je geen Spotify Premium. Spotify Premium is één account voor één gebruiker. Meerdere personen kunnen de gebruikersnaam en wachtwoord wel gebruiken, maar je kunt nooit tegelijk muziek luisteren met dit account. Je kunt sinds 9 juli wel gebruik maken van Spotify Family. Je betaalt dan voor € 13,99 voor 6 accounts in totaal. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) ook willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan helpen we je z.s.m. verder.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Niels1997, bedankt voor je bericht!
Om een ander account te koppelen dienen we een nieuwe activatiecode op te sturen. Daarvoor heb ik wel wat gegevens nodig, zou je in jouw Forum profiel je postcode, huisnummer, achternaam en klantnummer (van het product waar je Spotify Premium bij afneemt) kunnen toevoegen? Dan kan ik je verder helpen!

@coenb, wanneer je geen gebruik meer wil maken van Spotify Premium via KPN kunnen wij je account laten ontkoppelen. Mijn vraag is, betaal je op dit moment voor Spotify Premium via KPN of krijg je het gratis? Als je het gratis krijgt is het namelijk wel zonde om het niet te gebruiken 😉 Wil je het toch doorzetten, voeg dan net als Niels je gegevens toe in jouw Forum profiel.
Klopt het dat ik spotify gratis kan gebruiken bij mijn KPN Compleet abonnement en dat ik hier ooit een code voor heb ontvangen?
Deze heb ik namelijk niet meer een zou ik dan graag opnieuw aanvragen.
Reputatie 7
Badge +9
Goede avond wel kom op het forum. Skittel het is zeker waar dat u er gebruik van mag maken voor Spotify misschien dat iemand van de wecar mede werkers U hier bij kan helpen. Straks veel plezier met Spotify. ?
Hallo,

mijn spotify premium werkt niet meer. hoe kan ik dit oplossen?
Hai,
Ik heb net spotify premium bij KPN aangevraagd, dit staat ook aangevinkt bij extra producten bij mijn abonoment. Maar als ik wil inloggen op Spotify wordt mijn account niet herkend.. Hoe los ik dit op??

Gr.
Joram
Ik heb al ruim 2 jaar spotify zonder reclame nu kreeg ik te horen dat bij het verlengen van m’n abonnement het vrij gebruik van spotify premium kwam te vervallen enige weken terug kreeg ik een mail dat spotify kosteloos bleef.
Alleen schets mijn verbazing dat er nu constant reclame tussendoor zit wat als zeer irritant wordt ervaren.
Hoe kom ik hiervan af??????????
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Skittel, wanneer je nog gebruik maakt van een Alles-in-1 Standaard of Premium pakket zit het hoogstwaarschijnlijk nog gratis bij je pakket in 🙂 Ik kan dit controleren, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen uitbreiden met je postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je kijken ;)

@E dopstra, wat lastig dat het niet meer werkt! Bedoel je hiermee dat je niet meer kan inloggen of dat het account niet meer Premium is (teruggezet naar Free)? In ieder geval, veel problemen zijn op te lossen met een nieuwe activatiecode. Ik heb dan ook jouw gegevens nodig, hetzelfde als wat ik hierboven heb gevraagd!

@Joram Vahl , nadat je het hebt aangevinkt bij jouw abonnement krijg je binnen 24 uur een e-mail of SMS met activatiecode. Die activatiecode kan je activeren via deze website, je kan dan inloggen met het account dat je Premium wil maken.
Geachte meneer,mevrouw,

Graag zou ik mijn spotify premium over willen zetten naar een andere account.
Ik heb hier een nieuwe activering code voor nodig. Waar kan ik die krijgen?

Vriendelijk groet,
Bram
Reputatie 6
Badge +9
Goedenavond @Bram_G!
Die is verkrijgbaar bij onze klantenservice.
24/7 bereikbaar via 0800-0105 of via de chat.
Uiteraard is het via het forum ook mogelijk, dan zou ik je willen vragen je postcode, huisnummer en mobielnummer in te vullen in je profiel, dan pakken mijn forum collega's, de moderators, dit voor je op. 🙂
Beste KPN medewerkers.
Wij hebben thuis 2 telefoon abonnementen en een zorgeloos standaard pakket. Dan heb je toch ook een gratis spotify premium account van KPN?


Mvg Deniljo
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Deniljo
Alleen als je het abonnement vóór 1 juli 2017 hebt afgesloten en daarna niet verlengd hebt.
Daarna zijn de prijzen veranderd.
Het abonnement is goedkoper geworden, maar zonder extra's zoals Spotify
Wel kun je dan een Spotify abonnement afnemen voor € 8,99 p maand
Hoi ik heb bij jullie een abonnoment en ook een account voor spotify premium, maar die werkt opeens niet meer. Kunnen jullie daarbij helpen want ik zou graag mijn premium account vóór de vakantie terug willen hebben!
Hoi @Danterentinck. Zou je je adresgegevens en eventueel klantnummer in je profiel willen zetten? (dat kunnen alleen jij en ik lezen ) . Op die manier kan ik voor je aan de slag en vinden we vast een oplossing.
Hoi @Taxi Ik wil dat graag voor je oplossen. Wil jij je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer en liefst klantnummer? Zo kan ik je gegevens er bij pakken en je een goed advies geven.
Hey,
Ik heb een spotify account, en ben het wachtwoord vergeten, en ook het emailadres waar het account aan gelinkt is. Mijn gebruikersnaam weet ik wel.
Heeft iemand een oplossing zodat ik weer mijn account kan gebruiken?
Hoi xzonnetje. Zou je in je profiel je adresgegevens en klantnummer willen vermelden? ( blijft onder ons ). Op die manier kan ik voor je aan de slag! Zodra ik je gegevens heb kan ik je een nieuwe activatiecode sturen. Ik kan helaas niet het e-mail adres voor je achterhalen.
Hoi @Danterentinck. Zou je je adresgegevens en eventueel klantnummer in je profiel willen zetten? (dat kunnen alleen jij en ik lezen ) . Op die manier kan ik voor je aan de slag en vinden we vast een oplossing.
Ik heb het in mijn profiel staan!
Dankjewel, Danterentinck. Ik kan een premium spotify account vinden dat onder je vaste abonnement hangt. Dat account is al sinds 2014 actief. Kan het zijn dat deze van een familielid is?
De reden waarom ik hier over begin is dat ik een relatief nieuw mobiel abonnement zie en ik kan me voorstellen dat dit een verlenging is waarbij bij het vorige abonnement spotify inbegrepen zat.
Mocht je dit niet herkennen en is dat eerste account van jou dan raad ik je aan om daar mee in te loggen. Mocht je de gebruikersnaam niet meer weten kunnen we daar wel even via een privégesprek over praten. Ik kan trouwens ook dat account loskoppelen. Dan gaat er een nieuwe activatiecode naar jouw contact e-mail adres en kun je een nieuw account premium maken. Laat maar weten wat je voorkeur heeft.
Hallo,
Ik ben op vakantie op Kreta en wil graag op Spotify muziek luisteren. Ik heb hier helaas mijn activeringscode niet bij de hand. Kunnen jullie mij helpen?