Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hoi Evelien! Helaas bieden wij nog geen family aan. Ik hoop uiteraard dat we dat wel snel gaan doen. Je zou een los spotify abonnement voor hem kunnen aanvragen maar helaas is er geen optie om nóg een account onder je internet+bellen abonnement te zetten. 😢
Hallo,

Ik heb vandaag mijn Spotify Premium account geactiveerd. Ik krijg echter de melding dat ik geen geldig telefoonnummer heb ingevoerd als ik de activatiecode (op de site) wil opvragen, hetzelfde geldt voor de mail.

Groeten,
Trommel

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hoi Kader. Ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd naar het mobiele nummer dat eindigt op 97. Je zou de SMS binnen 24 uren binnen moeten hebben. Je zou je bestaande account met de code weer premium moeten kunnen maken! Sorry voor het ongemak en laat je me weten of het gelukt is?

Top! Ik heb de link ontvangen en het is gelukt!😀
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Trommel69, ik ga je helpen! Zou je hiervoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik je z.s.m. een activatiecode sturen 🙂
Ik heb in juni mijn Spotify premium opgezegd. dat staat ook niet meer bij de abonnement gegevens.
Als ik Spotify open staat nog steeds dat het account is gekoppeld aan KPN. Volgens de informatie van Spotify zou het account bij Spotify door KPN omgezet moeten worden in een free-account.
Waarom is dat nog niet gebeurd?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @A2M, goede en terechte vraag! Het duurt, na het beëindigen van Spotify bij ons, maximaal een maand voordat dit door Spotify is verwerkt. Dit omdat zij maandelijks je Premium verlengen (of opzeggen in dit geval), steeds op de datum dat je het origineel hebt geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +19
Er staat op mijn KPN dat ik recht heb op spotify premium en dat je die dan moet activeren maar als ik mijn activatie code opvraag zegt ie dat mijn e-mail niet bekend is maar mijn e-mail staat er al jaren gekoppeld aan dit KPN account wie kan mij helpen Ik kan je helpen! Zou je hiervoor je 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ik hoor graag iets van je wanneer je deze gegevens hebt ingevuld. Ik onderneem dan meteen actie!
Goede middag,

Tot mijn grote schrik zie ik opeens dat ik na een spotify update geen spotify premium abonnement meer heb terwijl dit er wel bij zou moeten zitten naar mijn weten? Heb geprobeerd of het na opnieuw inloggen en dergelijk weet goed zou zijn maar helaas. Wat moet ik doen?
Reputatie 7
Badge +21
@Krikkertie :
Ik heb zojuist een activeringscode voor jou aangevraagd. Je ontvangt deze activeringscode zo snel mogelijk per sms.

@Fieldmaster :
Ik zie dat er vandaag een activeringscode naar jou verstuurd is, heb je deze inmiddels al ontvangen?

@Spilsehs :
Ik zie inderdaad dat het Spotify Premium abonnement is omgezet naar een Free account. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd, Je ontvangt deze zo snel mogelijk per activatiecode per sms
Ik heb via KPN abonnement recht op spotify premium, maar als ik inlog op spotify staat er niet bij dat ik premium heb maar dat ik daar voor moet betalen. Volgens mijn kon zit het wel gratis bij mijn abonnement. Hoe kan in spotify premium gratis downloaden?

Via activeringscode opvragen krijg ik de melding dat invoer niet klopt
Reputatie 7
Badge +21
@martiny Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd. Met deze activatiecode kan je het Spotify free account weer upgraden naar Spotify Premium.
Opeens krijg ik
Weer reclame in mijn spotify.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Willem, welkom! Ik zie dat een dikke maand het abonnement is aanpast. Eerst had je Alles-in-1 Standaard waar Spotify bij in zit begrepen. Bij het nieuwe abonnement is dat niet het geval. Mocht je toch weer Spotify willen nemen dan kan je dat aanvragen via MijnKPN.
Hoi,

Ik heb via mijnKPN een spotify premium account geactiveerd (eind mei). Werkte allemaal naar behoren. Al vrij snel kwam ik erachter dat ik liever een Spotify Family account wil, en dat kon niet via KPN. Daarom heb ik 1 dag later (nog steeds in mei) alweer het spotify premium abbonement uitgezet via MijnKPN. Inmiddels is het 6 juli, dus ruim 1 maand verder, maar Spotify geeft nog steeds aan dat ik een premium abbonement heb via KPN. Terwijl wanneer ik inlog in MijnKPN ik zie dat er geen extra opties aanstaan. Dus zolang ik nog een spotify premium heb (wat ik eigenlijk heb uitgezet) kan ik geen spotify family aanmaken.
Hallo klopt dat het gratis bij KPN compleet zit hebben jullie voor mijn een code om aan te melden
Alvast bedankt Marijke

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Dag Marijke. Dat klopt niet meer. We hebben Spotify Premium een tijdlang gratis kunnen aanbieden bij enkele van onze oudere abonnementen. Bij onze nieuwe abonnementen is dat niet meer het geval en kun je kiezen voor de betaalde variant. Ik wil uiteraard voor je nakijken of jouw abonnement er ook nog voor in aanmerking komt. Dan heb ik iets meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)
Reputatie 1
hallo ,ik deed niet zoveel met muziek ,maar nu is de tijd daar rijp voor dus spotify maar eens aangezet, dit zit gratis in mijn abonnement, mijn vraag is kijk ik nu naar spotify free of heb ik spotify premium, omdat ik steeds de tekst in beeld heb dat ik meer krijg als ik upgrade naar premium ?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Dag Earoest! Als je het via ons in je pakket hebt, zou je een activatiecode moeten hebben. Daarmee kun je de Premium-versie activeren. Heb je dat ook gedaan? Verder: als je reclame hoort, tussen de muziek door, zit je op de Free-versie. 🙂
Ik heb spotify maar goe activeer ik het prumuim
Volgens mijnKPN heeft mijn thuis abbonement, gratis Spotify premium inbegrepen. Maar als ik de activeringscode probeer aan te vragen krijg ik de volgende melding:

Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.
beste erik en joran,
ik heb een nieuwe code ontvangen en nu weer premium, bedankt en zoals we hier zeggen .......we kenne weer😁

grt

Richard
Willen jullie mijn spotify account op free zetten= Ik wil namelijk overstappen op spotify family. Ik hoor graag per wanneer ik dat kan doen.
Marjolein
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Vosje71,

ik heb recentelijk hetzelfde gedaan, van KPN spotify premium overgestapt naar spotify family.
Gemakshalve ga ik er even van uit dat je op een "oud" kpn alles-in-een standaard abonnement zit, want daar zit spotify premium bij inbegrepen.

Wat ik gedaan heb is contact opgenomen met KPN om mijn "oude" kpn alles-in-een standaard abonnement om te zetten naar nieuwe Internet en TV.
https://www.kpn.com/internet-tv/

Dit abonnement komt dan per maand zelfs iets goedkoper uit als je "oude" abonnement. Je verliest in dit geval spotify premium maar je wilt, net als ik, toch op spotify family overstappen.

Als je even goed je best doet bij het verlengen naar een nieuw contract kan je tevens een aardige korting op de eerste 3-6 maanden bedingen.

Veel succes.
Hallo kpn,

Mijn ouders hebben een alles in 1 abbonnement met spotify permium. Het probleem is dat t niet lukt om in te loggen of activatiecode aan te vragen. Mijn mobiele nummer is ook gekoppeld aan dit abbonnement, als ik het goed heb kan ik dan ook gebruik maken van spotify premium klopt dit? Zou je me verder kunnen helpen?
Mvg. Ton van leeuwen
Hoi! Ik heb Spotify premium bij mijn abonnement aangeschaft. Nu heb ik geen activeringscode of iets gekregen. Op mijn Spotify staat nog steeds dat ik geen premium heb. Hoe krijg ik deze geactiveerd?