Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Goedemiddag,

Ruim 1,5 uur geleden spotify premium via de app van KPN aangevraagd en de bevestiging per sms gekregen. Ik heb echter nog geen activatiecode mogen ontvangen. Een nieuwe code aanvragen lukt ook niet...

Graag verneem ik wat ik kan doen.

Bedankt.

Sander
hallo,
Ik zou ook graag een nieuwe activatiecode ontvangen. Kunnen jullie dat in orde maken
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
anne
Nu wel een sms met een link ontvangen, als ik daar op klik dan volgt er een foutmelding;
Reputatie 7
Badge +30
@Dutcheagleradio
Spotify vernieuwt of beëindigt maandelijks, op de datum dat je het abonnement destijds geactiveerd hebt. Dus dat betekent dat het account maximaal een maand na de 28e terug zal vallen op Free.

@eddybekker
Ik zie hier dat het inmiddels is losgekoppeld, Eddy. Echter geldt voor jou dan ook wat hierboven staat. Maximaal een maand na het moment van loskoppelen zal het account daadwerkelijk Free worden.


@Ina1957
Het gebeurt soms bij een verlenging dat Spotify ontkoppeld wordt. Gelukkig is dat snel op te lossen. Ik zie hier ook dat jij inmiddels Spotify weer opnieuw gekoppeld hebt.

Hetzelfde geldt voor jou, @Yael. R.


@JTvL
Normaalgesproken krijg je de code binnen 24 uur per sms (bij mobiel) of e-mail (bij vaste diensten). Maar de code is inmiddels binnen en gebruikt zie ik :)

Goed dat je inmiddels bericht hebt, @SanderDeV. Probeer het eens met deze link en vul daar dan handmatig de code in.


@rezzz
Jouw oude account kan niet losgemaakt worden van Facebook, en wij hebben geen invloed op dat account. Wat wel kan is je een nieuwe code toesturen zodat je een nieuw aangemaakt account Premium kunt maken. Die staat dan los van Facebook en dan kun je zelf via www.spotify.nl je gegevens beheren.

Ik heb bij dezen dan ook een nieuwe code voor je aangevraagd. Die ontvang je binnen 24 uur op het mailadres dat je ook op het forum gebruikt. Daarmee kun je hier een nieuw account aanmaken en deze Premium maken.


@Xdme_x
Je Spotify is inderdaad ontkoppeld geraakt. Ik heb een nieuwe code aangevraagd. Die krijg je binnen 24 uur per sms :)


@AnnevdKraan
Je nieuwe code is aangevraag en krijg je binnen 24 uur per mail op het mailadres dat je ook op het forum gebruikt. Daarmee kun je dan hier een nieuw account Premium maken.
Hoi Erik,

Bedankt, met de link en de code uit de sms is het inmiddels gelukt!

Groet,

Sander
Reputatie 7
Badge +21
@HermaC
Je ontvangt binnen 24 uur een mail met daarin een activatiecode voor Spotify Premium.

@jeroennn
Wat vreemd dat het niet gelukt is om het zelf aan te vragen. Ik heb daarom ook voor jou zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd.

@Ahmetoglou
Ik zie dat je op dit moment een Alles-in-1 Instap abonnement bij KPN afneemt. In dit abonnement zit Spotify Premium niet bij inbegrepen. Je kan het in Mijn KPN toevoegen voor een bedrag van €8,99 p/mnd

@Ingrid08
Als je Spotify Premium afneemt via KPN kan je het verwijderen in Mijn KPN. Mocht je het bij Spotify zelf hebben afgenomen dan kan je deze pagina bekijken hoe je het kan opzeggen.
Goedenavond Erik,
Zou je mij de code willen sturen?
betekend dit dan alle playlisten weg? en of blijft die andere ook beschikbaar, ik heb er een via kpn compleet
ik hoor het graag

met vriendelijke groet

Richard
Hallo,

kan ik opnieuw de activatiecode voor Spotify aanvragen? zo ja hoe?

Groet Bas
Reputatie 7
Badge +28
@rezzz: Het oude account blijft gewoon bestaan maar zal omgezet worden naar Spotify Free (met reclame). Met de code die nu in je Gmail staat kun je een nieuw Spotify account omzetten naar Premium. Je kunt contact opnemen met Spotify voor hulp bij het overzetten van de accounts. Je kunt ook jouw playlists openbaar maken en delen met je nieuwe account. Zie ook Neem contact op met de Spotify-klantenservice - Spotify

@Bronkhorst: Dat kan! Kun je het klantnummer waar het om gaat invullen in je profiel en een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe activatiecode.
Er staat op mijn KPN dat ik recht heb op spotify premium en dat je die dan moet activeren maar als ik mijn activatie code opvraag zegt ie dat mijn e-mail niet bekend is maar mijn e-mail staat er al jaren gekoppeld aan dit KPN account wie kan mij helpen

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Na verlengen van mijn abonnement met spotify premium werkt spotify niet meer.
Waarschijnlijk is dat logisch, echter heb ik geen activatiecode ontvangen en kan ik deze ook niet aanvragen want daar wordt mijn telefoonnummer niet herkend.
Volgens mijn abbonement heb ik recht op spotify premium, maar ik heb geen activeringscode.
Hi,

Ik heb een spotify premium account maar op spotify staat hij sinds vanmorgen op free.
Ik kan het in sporify niet omzetten maar in de kpn app staat dat ik premium heb.
Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt
Beste KPN, ik zou graag de spotify premium account die bij KPN compleet zit aan een andere bestaande spotify account willen koppelen. Zouden jullie mij verder kunnen helpen? Bij voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb wat berichten samengevoegd in dit centrale topic, daardoor loopt het niet helemaal meer chronologisch. Sorry als je even hebt moeten wachten!

@mevrJJ: Klinkt goed! Spotify zat inbegrepen bij het Alles-in-1 Standaard en Premium abonnement. Bij de huidige abonnementen is het tegen betaling (€ 8,99 per maand). Zodra het abonnement actief is ontvang je een mail met instructies en een activatiecode. Die activatiecode kun je invoeren op Activeer jouw Spotify Premium account en de rest wijst zich vanzelf. Als je geen code hebt ontvangen stuur ik die na. Kun je daarvoor jouw adresgegevens/klantnummer in je profiel aanvullen en een seintje geven als dat is gebeurd?

@wim van huffelen: Sorry voor de late reactie! Ik zie dat het maandag is gelukt om de code te koppelen. Veel luisterplezier! :)

@Jan-Harmen: Dat kan! Het e-mailadres is alleen wel anders dan degene die je voor het forum gebruikt. Dit is het adres waar ook de facturen van KPN naar toe worden gestuurd. Is dat bekend en oké? Dan reset ik de code. Anders wil ik je vragen ter verificatie de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in een privébericht te sturen. Dan stuur ik de code naar dit e-mailadres.

@xiacmb: Dat is geen probleem! Ik heb alleen geen gegevens van je kunnen vinden. Kun je jouw adresgegevens/klantnummer in je profiel instellen? Dat is alleen voor jou en ons zichtbaar. Verder ontvang ik graag ter verificatie de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in een privébericht. @h.vankruijsdijk : Voor jou hetzelfde, ik heb geen KPN ID account kunnen vinden. Kun je deze gegevens invullen en ter verificatie de laatste cijfers van het rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat er een code jouw kant op komt.

@Linda27: Dat is inderdaad vreemd. Ik zie dat je vandaag een nieuwe code hebt ontvangen, opgelost?

@RV_1990: Dat kan! Ik zie wel dat Spotify net gisteren is geactiveerd. Is dat met het verkeerde account gebeurd? Ik kan je een nieuwe activatiecode toesturen. Het account dat nu Premium is gemaakt wordt dan omgezet naar Free. Akkoord?
Ik heb 2 Spotify's abonnementen een free en een Premium. Nou gebruikt mij dochter het premium en ik de free versie, nou zou ik graag dit om willen draaien. Moeten we dan onze hele afspeellijst gaan aanpassen of is er een andere oplossing?
Beste Joran, helemaal goed. Akkoord en bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
@RV_1990: Komt er aan! Binnen 24 uur ontvang je die per mail. Het wordt overigens wel naar een Gmail-adres verstuurd (die staat ingesteld in MijnKPN). Als je daar geen toegang meer toe hebt stuur ik het naar het e-mailadres dat je voor het forum gebruikt. Dan ontvang ik graag nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in een privébericht ter verificatie. Als het Gmail account prima is kun je later vandaag de activatiecode gebruiken op Activeer jouw Spotify Premium account
Goeden dag.
Ik heb via jullie een Spotify abonnement maar ik ben nu mijn inloggevens kwijt en aangezien mijn televisie hierom blijft vragen. Weet ik niet wat ik moet doen.
Op mijn telefoon log ik altijd in via Facebook maar dit gaat niet op mijn tv.
Ik hoop dat jullie me zo snel mogelijk kunnen helpen aangezien ik Spotify in mijn pakket heb zitten van jullie.
Hoi Aartmans. Welkom op het forum. Als het puur om de afspeellijsten gaat zou je deze van beide kanten 'publiekelijk kunnen maken' op die manier kun je ze van elkaar importeren. Dit is in te stellen via de interface van spotify. Ik denk dat de webversie hier het makkelijkst voor werkt.
Wellicht heb je hier iets aan: https://support.spotify.com/nl/using_spotify/playlists/

Laat maar weten als er nog andere vragen zijn.
Ik heb mijn mobiel abonnement bij KPN verlengd. Voorheen zat hier gratis spotify bij, terwijl ik nu apart 8,99 per maand voor moet betalen
En met 45 euro is mijn abonnement per maand nou ook niet echt super voordelig geworden, maar goed... nu betaal ik alsnog voor spotify, en van de ene dag op de andere heb ik geen premium abonnement meer?? En kan ik geen gebruik meer van maken? Snap
Er nix meer van
Hoi Melanie. Ik snap precies wat je bedoelt. Het account is nu gekoppeld via de inlog van Facebook. Wat ik kan doen is je huidige spotify loskoppelen en je een nieuwe activatiecode sturen. Op dat moment kun jij een 'gewoon' account aanmaken. (Als je dit gaat gaat doen is het verstandig om eerst je playlists publiekelijk te maken zodat je ze in je nieuwe account kunt importeren)
Wellicht lukt het ook met je facebook gegevens maar daar moet die app op de televisie wel de mogelijkheid toe geven. En daar kan ik nu moeilijk iets zinnigs over zeggen.
Als ik het voor je los moet koppelen, geef maar een gil!
Wij hebben een alles in één pakket bij KPN, dus ook spotify. Mijn zoon wil graag een eigen account of een family oplossing, zodat hij naar zijn muziek kan luisteren wanneer hij wilt. Wat zijn mij opties?
Hoi Kader. Ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd naar het mobiele nummer dat eindigt op 97. Je zou de SMS binnen 24 uren binnen moeten hebben. Je zou je bestaande account met de code weer premium moeten kunnen maken! Sorry voor het ongemak en laat je me weten of het gelukt is?
Ik zou graag van abonnement wil overschakelen.
Dus mijn premium naar free, en mij free naar premium.