Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb een spotify account maar heb geen premium terwijl dat wel in mijn kpn pakket zit

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb ik mijn KPN app spotify aangezet, alleen krijg ik geen activatiecode toegestuurd. Kreeg alleen een link naar de mijn KPN app. Nu wou ik activatiecode aanvragen en zegt de site dat mijn tel nummer en e-mailadres niet bekend zijn... kan iemand helpen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb een kpn standaard pakket en volgens mij ook spotify premium maar kan er geen gebruik van maken en ben de code kwijt .kun je mij helpen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Welkom op het forum Evelien en Vraagje5674! Ik kijk graag na hoe dit zit. Kunnen jullie je adresgegevens en klantnummer aanvullen aan jullie profiel en een seintje geven als dat is gebeurd?

Bij deze Joran, alvast bedankt!

@Vraagje5674: Spotify is nooit onderdeel geweest van KPN Compleet. Het zat inbegrepen bij het Alles-in-1 Standaard/Premium en Zorgeloos Premium abonnementen. Kan het zijn dat je een van deze abonnementen hebt gewijzigd?
Ik wil graag me Spotify Premium op een ander account overzetten . Hou die ik dit??
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb een spotify account maar heb geen premium terwijl dat wel in mijn kpn pakket zit

Dat kijk ik graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Ik heb ik mijn KPN app spotify aangezet, alleen krijg ik geen activatiecode toegestuurd. Kreeg alleen een link naar de mijn KPN app. Nu wou ik activatiecode aanvragen en zegt de site dat mijn tel nummer en e-mailadres niet bekend zijn... kan iemand helpen?

Voor jou hetzelfde verzoek. Wil je de gegevens in je profiel aanvullen met de naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)?

Ik heb een kpn standaard pakket en volgens mij ook spotify premium maar kan er geen gebruik van maken en ben de code kwijt .kun je mij helpen

Ook voor jou dit verzoek. Wil je de gegevens in je profiel aanvullen met de naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)?

Ik wil graag me Spotify Premium op een ander account overzetten . Hou die ik dit??

Ik kan je account terugzetten naar de Free-versie. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode die je kunt gebruiken om je account te activeren. Voordat je dat doet is het wel belangrijk dat je de stappen op deze pagina doorloopt!

Voor allemaal: laat het me weten wanneer je je gegevens hebt ingevuld. Dan kan ik meekijken je die nieuwe code toesturen.
Hallo,

Ik heb gisterenmiddag spotify premium afgesloten via MijnKPN. Ik heb de activatiecode gekregen en geactiveerd en een mail gekregen dat het gelukt is. Ik heb me telefoon aan en uit gezet, spotify op alle apparaten in en uitgelogd. Echter werkt het een dag later nog steeds niet en ik kan ook nergens terug vinden dat ik nu premium heb.

Moet ik nog meer geduld hebben of is er ergens iets misgegaan?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Dag Den92. Dat is wel vreemd. Het zou na activatie gewoon moeten werken. Is dat inmiddels ook het geval ? Als dit niet zo is kijk ik graag even mee. Vul in dat geval je KPN Forum profiel aan met de naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s). Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)
2 jaar geleden een keer een account aangemaakt voor Spotify.
Maar ik weet nu niet meer met welk e-mailadres.
Al diverse geprobeerd maar nog niet de juiste gevonden. Ook via Facebook werkt het niet omdat ik dit amper gebruik.
wij hebben al geruime tijd het alles in 1 pakket van kpn. willen graag spotify gebruiken maar helaas.
Hebben al meerdere keren activatie code opgevraagd, maar krijgen toch elke keer niet spotify premium terwijl deze gratis zou zijn bij ons abonnement.....hoe nu verder?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
@Ahondel, Ik ga uitzoeken hoe het kan waarom je de Spotify activatiecode niet binnen krijgt. Zou je hiervoor jouw 06- nummer postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Als je dit hebt gedaan, stuur je mij dan een bericht? Dan ga ik meteen aan de slag 🙂
Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon en via de cloud alles op de nieuwe iPhone gezet. Nu moest ik voor spotify weer opnieuw inloggen. Helaas heb ik nu geen spotify Premium account meer. Deze zou ik graag terug willen inclusief mijn afspeellijsten. Zou je mij kunnen helpen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
@Caitlin91, leuk dat je ons gevonden hebt op het Forum. Is jouw account omgezet naar Spotify Free of lukt het niet aan de hand van je gebruikersnaam/wachtwoord om in te loggen? Ik kan je hier vast en zeker mee helpen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf). Wanneer je dit gedaan hebt hoor ik graag van je 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@Tomeck, wanneer je Spotify Premium hebt bij jouw abonnement kan ik uitzoeken wat je gebruikersnaam is. Als je jouw 06- nummers, postcode, huisnummer en klantnummer(s) wil toevoegen aan jouw Forum profiel kan ik het uitzoeken en stuur ik je een privébericht met de juiste gebruikersnaam.
Ik heb het zelfde probleem als bovenstaande. Mijn Sportify is ineens overgezet naar free en ik krijg het met geen mogelijkheid terug. Ook het opvragen van een nieuwe activatiecode lukt niet, want geen enkel e-mailadres wordt herkend. Zeker niet dat gene waar ik mee inlog op mijn KPN. Graag z.s.m. oplossing.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @JessicaJ, welkom hier! Vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit na en help je verder 🙂
Hi!

Ik heb sporify premium geactiveerd via de app van kpn. Nu heb ik een smsje gekregen om het te activeren, alleen de link werkt niet?

Hoe is dit op te lossen?

Mvg Cynthia
Ik heb het zelfde probleem
Heb Spotify Premium bij kpn alles in 1 maar ben me gebruikersnaam/wachtwoord kwijt..
Kan iemand me helpen ?
Reputatie 7
Badge +10
@Mellany, op Spotify.com kun je bij Inloggen je gebruikersnaam/wachtwoord naar het bij Spotify bekende e-mailadres laten sturen. Of heb je dat al geprobeerd?
Ja dat heb ik al gedaan maar dan kom ik op een versie die gratis is en dan krijg ik die reclames..
Krijg me Spotify Premium dan niet terug
Reputatie 7
Badge +25
@Cynthia27: krijg je een foutmelding te zien? Wat staat er in beeld? Voor zover ik weet is er een storing namelijk. Werkt het wel als je naar deze pagina gaat: https://campagne.kpn.com/spotify/activeer

@Mellany: dan vermoed ik dat er wordt ingelogd met het verkeerde account. Ik stuur je even een privébericht om het te checken!
@Paul_ ik kom wel op die website maar heb geen losse activeringscode ontvangen 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@Cynthia27, wij kunnen je wel een losse activeringscode sturen. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur je ons een bericht wanneer je dit gedaan hebt? Dan ga ik of een collega meteen aan de slag!
@Marina_ dankjewel! Het is mij inmiddels gelukt! ?
Reputatie 7
Badge +19
@Cynthia27, wat fijn dat het inmiddels gelukt is. Veel plezier van Spotify Premium!