Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Beste...,

Kan iemand uitzoeken of ik binnen mijn abonnement recht heb op een Spotify account? Ik kan me herinneren dat het er destijds bij hoorde. Ik zou het nu graag gaan gebruiken. Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Hay rezzz, dat is goed nieuws! Top dat je ons op de hoogte houdt 🙂 Geniet van de muziek!
Hey,

Ik heb spotify gisteravond gekocht via kpn, maar word niet geactiveerd met de mail die is weergegeven in de mail.
Hopelijk weet iemand wat ik moet doen...

Mvg ,
Ivo Wilkeshuis
Hoi Saafpbg. Welkom op het forum.
Als mijn informatie klopt is het je gisteren gelukt om een premium account aan te maken. Ik zie tenminste een activatie. Klopt mijn vermoeden? Zo niet, laat het mij weten en dan stuur ik een nieuwe code!
Hoi MelanieOV. Welkom!
Als ik de abonnementen bekijk die aan jouw KPN id zijn gekoppeld zie ik dat je spotify afneemt via het vaste TV, Internet & Bellen abonnement. Dit account is al in 2013 geactiveerd. Wist je dat?
Je kunt proberen om via wachtwoord vergeten de inlog gegevens terug te vinden. Mocht je een nieuw account willen dan kan ik er voor zorgen dat deze losgekoppeld wordt en ontvang je een nieuwe activatie code van mij. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!
Hoi Vosje. Ik zie dat jdj79 een paar nuttige tips heeft gegevens en als mijn administratie klopt heb jij inderdaad nog een pakket waar spotify nu 'gratis' inzit. Het zou niet verstandig zijn om die nu er uit te halen omdat je dat geen financiëel voordeel oplevert. De prijs blijft namelijk gelijk. Mocht je iets zien in de oplossing van jdj79 , laat het me maar weten. Mocht er haast bij geboden zijn raad ik je aan om hiervoor even met 08000402 te bellen. 🙂
Hoi BramEMR! Welkom op het forum.
Ik zie dat er op het vaste abonnement spotify actief is. Dat account is in 2015 geactiveerd. Weten jou ouders nog met welk e-mail adres ze dat hebben gedaan? Want op die manier kun je je wachtwoord wellicht achterhalen. https://www.spotify.com/nl/password-reset/
Mocht dit niet meer lukken kan ik een nieuw code toesturen. Het oude account wordt dan automatich op free gezet.
Helaas kan er met dit abonnement maar één persoon van spotify gebruik maken.
Laat maar weten wat de voorkeur heeft! 🙂
Hoi Brunellya! Welkom op het forum! Zo te zien is het je vandaag gelukt om je spotify te activeren! Ik zie een premium account dat volgens mij aan je facebook is gekoppeld. Kan dat kloppen?
Mocht het nog steeds niet werken laat het mij weten en dan zorg ik dat het opgelost wordt:-)
Hoi Ivo! Wat jammer dat het nog niet gelukt is. Ik heb zojuist een nieuwe code gestuurd. Die zou je binnen 24 uren via SMS binnen moeten krijgen.
Laat je me weten of het daarna gelukt is? De code wordt verstuurd naar het mobiele nummer dat eindigt op 00
Je hebt helemaal gelijk, Arno Bas. Ik heb je dan ook direct een nieuwe code gestuurd. Die krijg je binnen 24 uren via SMS. Laat je weten of het gelukt is?
Beste Erwin,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist een sms met een link (begint met 'campagne.kpn.com' ) gekregen, maar de link werkt niet. Ik hoor graag of ik iets fout doe.
Hoi Erwin,

Het is toch gelukt! Bedankt!
Hoi Nigel! Dat is inderdaad wel een aparte zaak. Zo te zien heb jij een mobiel abonnement waar spotify 'gratis' deel van uitmaakt. Dus ongeacht of je iets met het account doet blijf je hetzelfde betalen. KPN zit als het ware tijdens jouw contractduur ingebakken als betaler van het premium abonnement. Als je huidige abonnement is afgelopen kun jeoverstappen op een andere contract zonder spotify. Mijn advies zou zijn om dit account sowieso weer in gebruik te nemen. Of misschien kan je er iemand anders tijdelijk blij mee maken terwijl je zelf een familiy account neemt?
Hoi Jeanettehk. Welkom op het forum.
Zo te zien is het spotify account dat onder jouw vaste diensten valt op 29-01-2015 geactiveerd. Als jij nog weet met welk e-mail adres je toen hebt geactiveerd kun je misschien de inloggevens achterhalen. -> https://www.spotify.com/nl/password-reset/
Als je graag een nieuwe code wilt kan dat ook. Dan koppel ik het oude account los en krijg je per mail een nieuwe activatiecode waarmee je een nieuwe spotify account kunt aanmaken.
Laat maar weten wat je voorkeur heeft! 🙂
wij hebben al jaren lang KPN compleet, en ik hoor van mijn broer welke ook KPN compleet heeft dat hij gratis spotify premium heeft, dan hebben wij daar toch ook recht op ?


Gr. John
Hoi Johndroge. Ik vermoed dat jouw broer nog een wat oudere abonnementsvorm heeft. Vóór de huidige pakketten waren er alles in een abonnementen waar spotify 'gratis' deel van uitmaakte. Dit zijn abonnementen uit 2015 en 2016
Spotify staat verder helemaal los van compleet maar ik begrijp de verwarring. Ik heb jouw diensten even snel doorgenomen en helaas zit die optie daar niet (kosteloos) bij. Mocht je toch graag spotify willen kun dat bestellen via https://mijnkpn.com
Beste ontvanger,

Ik ben overgestapt naar een sim only abonnement. Bij mijn oude abonnement had ik spotify premium aangevinkt, deze is nu bij het overstappen weer op géén gezet. Vervolgens heb ik het spotify premium weer aangezet, maar het lukt mij niet om deze te activeren op mijn telefoon (zelfde telefoon als vorige abonnement). Ik krijg alleen de optie om een premium account aan te schaffen en niet om te activeren. Ik heb op alle mogelijke manieren ingelogd en heb maar één account bij spotify. Kunnen jullie mij aub adviseren hoe ik spotify premium weer geactiveerd krijg op mijn telefoon?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

KennynneK

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik ben mijn spotify premium code kwijt geraakt, zou ik een nieuwe code opgestuurd kunnen krijgen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi Nigel! Dat is inderdaad wel een aparte zaak. Zo te zien heb jij een mobiel abonnement waar spotify 'gratis' deel van uitmaakt. Dus ongeacht of je iets met het account doet blijf je hetzelfde betalen. KPN zit als het ware tijdens jouw contractduur ingebakken als betaler van het premium abonnement. Als je huidige abonnement is afgelopen kun jeoverstappen op een andere contract zonder spotify. Mijn advies zou zijn om dit account sowieso weer in gebruik te nemen. Of misschien kan je er iemand anders tijdelijk blij mee maken terwijl je zelf een familiy account neemt?

Dit is niet het geval hoor. Voor die week dat ik Spotify Premium aan heb gehad eind mei, is mijn factuurbedrag toegenomen met iets van 2 euro (9 euro p/maand, maar dienst had ik maar een weekje aangezet). Dus het zit in ieder geval niet inbegrepen in mijn abonnement. Dus het zou wel fijn zijn als het kan worden losgekoppeld.
Reputatie 7
Badge +21
@Jan Korsman: Ik heb zojuist een activatiecode voor jou aangevraagd. Deze code ontvang je per mail binnen 24 uur

@kennynnek: Ook voor jou heb ik een nieuwe activatie code aangevraagd, Ik zie dat er op 03-07-2018 al één was verstuurd naar jou maar daar heb je nog niets mee gedaan.

Je kan de activatiecode op deze pagina invullen en een Spotify Premium account aanmaken
Hallo, ik heb een spotify premium in mijn kpn abonnement. Ik wil mijn spotify account overzetten naar een ander account. Hoe doe ik dit?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Z. Cetin Ik heb een nieuwe activatiecode naar jou verstuurd. Deze sms ontvang je binnen 24 uur. Met deze activatiecode kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken op deze pagina. Laat je mij weten of het gelukt is?

Wij hebben al een tijdje KPN compleet (alles in 1 en mobiel). Het is mij nimmer gelukt spotify premium aan te krijgen, ook niet met hulp bij een servicekantoor. Volgens de huidige facturen hebben wij nog steeds spotify premium. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Alvast bedankt voor jullie reactie KPN!
Hoi ..
ik heb dus een kpn compleet abonnement waar ik dus gratis spotify premium bij krijg, maar mijn premium is opeens overgegaan naar Free. Ik zou graag willen weten waarom en of het weer terug naar premium gezet kan worden want volgens mij heb ik daar nog recht op?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Evelien en Vraagje5674! Ik kijk graag na hoe dit zit. Kunnen jullie je adresgegevens en klantnummer aanvullen aan jullie profiel en een seintje geven als dat is gebeurd?

@Vraagje5674: Spotify is nooit onderdeel geweest van KPN Compleet. Het zat inbegrepen bij het Alles-in-1 Standaard/Premium en Zorgeloos Premium abonnementen. Kan het zijn dat je een van deze abonnementen hebt gewijzigd?