Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Goede middag
Ik heb vanmorgen contact gehad met de klantenservice over Spotify Premium
Ik heb namelijk ineens geen Premium meer ik zou een activeringscode ontvangen maar heb tot heden nog niks ontvangen hoe zit dat????

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 1
Enkele dagen geleden kreeg ik via de mail een bericht van "Spotify" dat mijn gebruikersnaam en inloggevens waren aangepast door "spotify". Toen ik het bericht las viel mij het taalgebruik al op en het mailadres waardoor bij mij de gedachte opkomt dat mogelijk Spotify gehackt is. Maar gehackt of niet, ik kan nu geen gebruik meer maken van Spotify omdat de gebruikersnaam en het wachtwoord veranderd is. Van KPN heb ik KPN Compleet incl. Spotify. Vraag: Hoe krijg ik Spotify weer terug zonder opgezadeld te worden met extra kosten omdat ik via KPN al een abonnement heb.
Bij voorbaat mijn dank,
Martiny

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik vermoed dat deze vraag al eens eerder gesteld is, mijn abonnement is per 28 juni 2018 stop gezet, mijn. Vraag aan jullie hoelang blijft spotify aan jullie account gekoppeld? Het KPN abonnement stond op naam van mijn pleeg moeder.

Hoor graag van jullie

Mvg
Johnny
Hallo,
Ik wil graag, na jaren wachten, gebruik maken van spotify, als het goed is kunnen we er gebruik van maken omdat we een alles-in-één- pakket hebben.
Wat moet ik doen? Ik heb namelijk geen code.
Ik hoor het graag. Heb niet echt de handigheid hierin maar daarom heeft het ook zo lang geduurd voor ik actie onder nam
groetjes en alvast bedankt
ik heb een abonnement bij jullie op sportify premium.
Vanavond stopte op eens de muziek en moest ik opnieuw inloggen dat lukt niet meer
wel op spotify free maar ik ben dan alles kwijt afspeellijsten enz.
Ik zie dat er meer mensen met dit probleem zitten en nieuwe activering- code krijgen en weer door kunnen met hun premium account
ik ben daar ook dus aan toe kunt u mij deze code sturen op xxx@planet.nl
en eventueel de instructie om die code te gebruiken?
alvast bedankt
Waar kan ik spotify opzeggen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Sinds 4-3-2016 heb ik Alles in een standaart abbo. Ooit gebruik gemaakt van Spotify. Maar nu weet niet meer hoe? Activatie etc. Geen code meer. Help

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Gister opeens mijn premium spotify acount veranderd naar free, nu probeer ik een nieuwe code op te vragen maar staat op de site dat die het mail adres niet herkent (terwijl hier wel de facturen op binnen komen) kan iemand mij misschien verder helpen?

groet jeroen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goede morgen ! Ik wil graag van KPN een nieuwe activeringscode voor spotify premium. Is deze ook op mijn mobiel te gebruiken ?
Heb mijn abonnement verlengd had en wilde graag spotify aanhouden.
Nu is mijn account veranderd naar naar free.
Heb het in mijn account weer op aan gezet maar krijg geen premium
Hoe kan ik dit veranderen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Weet iemand waar je je code kan vragen? Heb Spotify afgelopen vrijdag geactiveerd en binnen een dag zou je via de mail een code krijgen. Maar ik ben nu al wat verder en nog geen code via de mail ontvangen ontvangen.
Hoi KPN!

Voor mij geldt dezelfde vraag... Ik gebruik het Spotify premium account van mijn ouders, die zij kregen bij het afsluiten van KPN compleet pakket. Nu willen zij Spotify graag zelf gebruiken en zal ik een ander account gaan aanmaken. Wel wil ik graag mijn afspeellijsten meenemen naar mijn nieuwe account.

Er is niets gekoppeld met facebook. Kunnen jullie mij helpen? :)

Groetjes,

Sandra

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb altijd Spotify premium gehad. Maar nu gaat de verlenging van mijn abbonement in. Nu opeens heb ik geen Premium meer terwijl het wel aanstaat zoals ik kan zien in de kpn app. Ik heb geprobeerd een nieuwe activatie code op te vragen op de site maar dat lukte niet omdat het email niet geldig was of iets.
Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Ik hen KPN compleet en ook mobiele abonnementen bij KPN. Ik wil graag spotify premium instellen, maar ik kan geen activatiecode aanvragen. Het reageert niet op mijn e-mailadres en ook niet op mijn mobiele nummer. Help!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedenavond,
ik log altijd op spotify in met facebook.
op facebook werd een oud mailadres gebruikt, dit veranderd naar mijn nieuwe, echter kan ik het mail adres niet veranderen op mijn spotify acount ( die blijft hartnekkig de oude).
ik heb een andere versterker die verbinding moet maken met spotify, hier moet ik een wacht woord voor ingeven, echter kan ik die niet opvragen vanwege het oude mail adres.
de inlog codes van kpn weet ik niet meer, vandaar dat wij de facebook login gebruiken.
vraag 1 kan ik nieuwe codes van kpn krijgen zodat wij zonder facebook kunnen inloggen.
vraag 2 kunnen jullie het mail adres veranderen bij spotify zodat ik de code in de juiste mailbox kan krijgen.
Met vriendelijke groet

Richard

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Kan iemand mijn spotify bij KPN loskoppelen zodat ik spotify family kan aanmaken bij spotify. Ik heb mijn vinkje al weggehaald bij mijn KPN extra diensten.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hallo, ik wil graag Spotify Premium overzetten naar ander Spotify account. Kunt u mij een activatiecode mailen? Alvast bedankt. M.vr.gr., Jan-Harmen
Reputatie 7
Badge +20
@Soran123: ik heb zojuist je account losgekoppeld. Je krijgt daar een nieuwe activatiecode voor toegestuurd. En @eddybekker. Bij welke van onze producten neem je Spotify af? Zou je de gegevens in je forumprofiel kunnen aanvullen met je adresgegevens en je mobiele nummer? Dan kan ik op zoek. Vanzelfsprekend zijn jij en ik de enige die deze informatie kunnen bekijken.
Hallo,

Mijn spotify premium account is gekoppeld aan die van mijn zus. Ik zou het fijn vinden als die aan die van mij gekoppeld kon worden sinds mijn zus hem niet meer gebruikt!

Mvg, Xia
Zou dit voor mij ook gecontroleerd kunnen worden? Ik had ook altijd gratis Spotify bij KPN Compleet, maar deze staat nu ineens op een gratis account.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Sander084 en welkom op het Forum.

Wat vervelend dat jouw Spotify account misbruikt wordt door iemand anders. Ik heb de mogelijkheid om het los te koppelen zodat dit account een free account wordt, dit heb ik inmiddels al voor je geregeld.
Ik heb daarnaast voor jou een nieuwe activatie code aangevraagd met deze code kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Je ontvangt dit per mail binnen 24 uur.

Mocht je hier nog vragen over hebben dat horen we dat graag van je!

---

Goedemiddag @SivdB en welkom op het Forum!
Ook voor jou heb ik het Spotify Premium account van je ouders losgekoppeld. Jouw Spotify account wordt omgezet naar een free account en daarbij blijven de afspeellijsten behouden. Er wordt per mail een nieuwe activatiecode gestuurd. Met deze code kunnen je ouder een nieuw Spotify Premium account aanmaken.
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik mijn Spotify account loskoppelen van KPN i.v.m. een familie abonnement aanvraag.

Alvast bedankt voor de hulp!
Hoi Dania665. Welkom op het forum.
Kan het zijn dat jij heel recent je mobiele abonnement hebt verlengd? Helaas maakt spotify geen deel meer uit van de nieuwe pakketten en ik vermoed dat jij hierdoor plotseling die melding krijgt.
Mocht ik hierbij iets over het hoofd zien, laat het me weten!

---

Hoi Metalazo. Welkom op het forum. Je kunt via je mijnKPN app je spotify annuleren. Houd er rekening mee dat dit in de meeste gevallen pas aan het einde van de maand waarin je dit doet ook daadwerkelijk beeindgd wordt. Tot die tijd kun je vaak niet met je huidige spotify registreren voor een family account omdat KPN nog steeds als factureerder staat vermeld.
Reputatie 7
Badge +21
@AJ Leppink en welkom op het Forum!

Wat vervelend dat je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Ik zal het gelijk voor je uitzoeken en alsnog een activatiecode naar jou versturen.

Zou je willen reageren op mijn privébericht en jouw KPN Forum profiel(Alleen zichtbaar voor de Moderators)willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag!

---

Goedemorgen @Rodn3y

Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe activatiecode hebt ontvangen. Ik heb het zojuist opnieuw aangevraagd voor jou. Je zal deze activatiecode per mail binnen 24 uur ontvangen.

Mocht je nog vragen hebben hierover dan horen we dat graag van je!
In mijn KPN app staat dat ik gewoon spotify premium heb , maar op m’n spotify zelf staat ie op gratis ?!? Heb er alles aan gedaan om het weer normaal te krijgen maar niks si gelukt