Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

ivm het gebruik van een ander account wil ik mijn kpn spotify premium van kpn overzetten naar een ander account. graag een nieuwe spotify code op te sturen.

mvg

Hoi aaabaaa. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je adresgegevens? Ik duik er dan onmiddellijk voor je in!


hoi Erwin,
bij deze mijn adressgegevens aangevuld in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +25
@aaabaaaEr is een nieuwe code onderweg (per mail)! Duurt maximaal 24 uur. 🙂
Ik zou graag mijn spotify premium van KPN van het huidige account naar een ander account willen overzetten, maar lees in de community dat jullie dat alleen kunnen doen.
Zouden jullie dit kunnen regelen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik vraag mij af of wij ook een premium account kunnen krijgen met ons pakket?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +25
@Patrick92: Daar kan ik je bij helpen! Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zorgen we dat je een nieuwe activatiecode krijgt zodat je een ander account Premium kan maken.

@Hjgilsing: Je kan zeker Spotify Premium krijgen. Je kan het bijvoorbeeld via MijnKPN aanzetten. Spotify Family € 13,99 p/mnd en Spotify Premium € 8,99 p/mnd.
Hoi Vikash,
Ik heb de gegevens aangevuld welke je nodig had (zover ik kon)
Kan het zijn dat ik daarop nog geen reactie heb gehad?

met vriendelijke groet
Ad
Reputatie 7
Badge +25
@Ad W. Ik heb voor je gekeken! Je hebt (volgens onze administratie) wel een Premium account. Ik stuur je even een privébericht met wat details. 🙂
Ik heb problemen met het inloggen bij spotify, door middel van het resetten van het wachtwoord heb ik geprobeerd dit op te lossen maar er komt geen enkele e-mail binnen. De spambox is nagekeken en telefonisch wordt ik voor alle spotify vragen weer terug gestuurd naar de website. Dus ik loop inmiddels een beetje vast.
Hallo allemaal,

Wij hebben thuis alles van kpn, mobiel, thuis, wifi, etc.
Wij hoorden van onze kleinkinderen dat er gratis spotify premium hoort bij dit abbonement.
Ik probeer nu mijn activeringscode op te vragen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer
Maar hij geeft deze melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."
zouden jullie mij misschien willen helpen bij het oplossen van dit probleem?
mvg,
Riny van Zijl
Graag zou ik mijn account ook graag wijzigen naar een andere
Badge
Goede dag,

Zojuist heb ik geprobeerd om een nieuwe activeringscode voor KPN Spotify aan te vragen.
Nadat ik zowel m'n email als telefoonnummer ingevoerd heb staat er:
"Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in".

De code heb ik waarschijnlijk als eens ontvangen maar die is niet meer te vinden en zou ik graag van deze
(gratis) Premium dienst gebruik willen maken.

In afwachting op een oplossing cq reactie.

Met vriendelijke groet,
Randy J.
Reputatie 7
Badge +19
@Hcmkanters, wat jammer dat het je tot nu toe nog niet is gelukt om weer gebruik te maken van jouw Spotify Premium account. Zou je jouw 06- nummers, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forum profiel? Ook is het handig om jouw gebruikersnaam in te vullen bij opmerkingen. Dan kan ik een extra check doen op gebruikersnaam en e-mailadres. Stuur je ons weer een bericht in dit topic wanneer je dit gedaan hebt?

@rinyvanzijl, het is niet altijd het geval dat je bij deze diensten Spotify Premium krijgt. Zou jij ook je gegevens willen invullen op jouw forum profiel? Dan kan ik uitzoeken of je een abonnement gebruikt waarmee je in aanmerking komt voor gratis Spotify Premium

@RobinG, hiermee kan ik je helpen. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Wanneer je dit hebt gedaan, stuur je ons dan een bericht in dit topic? Dan gaan we jouw account resetten waardoor je een nieuwe activatiecode krijgt voor een nieuw account.

@randyjr, zou jij dit ook willen doen? Dan bekijken we dit ook voor jou en sturen we je wanneer je in aanmerking komt voor (gratis) Spotify Premium een activatiecode.
Badge
@Marina_
Dit heb ik zojuist ingevuld. In afwachting op uw reactie, bedankt!
Hoi @iPB, welkom op het forum! Vervelend te horen dat je account plotseling Free is, en dat dit eerder gebeurd is. Vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit na!

Welkom, @Steeetjeee! In de meeste gevallen betekent dit dat je met de verkeerde gegevens inlogt. Je hebt Premium via ons. WIj geven dan een activatiecode. Met die activatiecode zet je een Spotify account van Free naar Premium. Dat Spotify account heeft een eigen gebruikersnaam en wachtwoord die je beiden zelf kiest. Vervolgens log je dan ook altijd in op Spotify met die gegevens.

Als je niet meer zeker weet wat die gegevens zijn, vul je profiel in(alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik het voor je.

Hey @Olbie, welkom hier! We zie bij dergelijke wisselingen nog wel eens gebeuren dat Spotify in de tussentijd stopt. Dit komt omdat de inbegrepen variant is beëindigd, en dat signaal gaat naar Spotify. Vervolgens wordt de losse variant bij je abonnement actief, maar dat signaal bereikt Spotify dan niet voor het je Premium al gestopt heeft. Ik kan je voorzien van een nieuwe code. Vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan komt de code zo snel mogelijk jouw kant op.


Ik heb wat gegevens ingevuld in mijn profiel, hoop dat je me verder kan helpen.
Mvg,
Hoi randy. Ik heb een activatiecode gestuurd. Die krijg je binnen 24 uren binnen per SMS. Laat je weten of dat gelukt is?
Hoi Steeetjeee. Ik heb een nieuwe activatiecode naar het e-mail adres gestuurd dat in je huidige profiel staat. De code zou binnen 24 uren binnen moeten zijn. Laat je weten of het gelukt is?
Heb het gewijzigd, kon alleen het klantnummer niet vinden van televisie/internet
Geen zorg, Robin. Met deze info lukte het ook al. Ik heb een code gestuurd naar het hotmail adres dat je in je profiel hebt gezet. Binnen 24 uren zou de code hierop moeten binnenkomen.. Zo niet? Laat het mij weten! 🙂
Het lukt me nog steeds niet mijn gratis Spotify account te activeren (KPN Compleet). Ik heb een persoonlijke code en de mijnKPN app gedownload. Dit abonnement heb ik al even maar door veelvuldig verblijf in het buitenland kom ik er nu pas toe om er goed voor te gaan zitten. Eerdere pogingen om Spotify te activeren mislukten terwijl ik in het buitenland een werkend Spotify account had (via hetzelfde emailadres) De instructie op de bijgeleverde folder werkt niet (2016). De meldingen variëren van 'e-mailadres is al bekend'/in gebruik' en 'het emailadres kan niet worden gekoppeld aan een actief Spotify account'.
Ik heb geen idee wat ik fout doe. Iemand tips?
Reputatie 5
Badge +4
Stel ik heb een MP3tje en speel af in Windows Media Player, en ik vind dat een rot programma.
Dan speel ik het af met bv. Winamp.

Waarom kan dit bij Spotify niet? Waarom kun je hun muziek alleen met hun programma afspelen?

*Admin: verplaatst naar verzameltopic
Reputatie 7
Badge +21
@Nicky72, bedankt voor je bericht! Lastig dat het nog steeds niet gelukt is! Kan je aangeven in jouw Forum profiel wat het klantnummer is van het product bij KPN waar je Spotify Premium bij afneemt (vaste Alles-in-1 pakket of mobiel abonnement)? En wil je een seintje geven wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik voor je kijken!

@adam88, dat is helaas niet een beslissing die niet bij ons ligt. Wij bieden alleen de mogelijkheid om Spotify te betalen via je KPN factuur om het overzichtelijk te houden. Voor dit soort vragen kan je terecht bij Spotify zelf! 😉
Probleem al opgelost 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Barbara66 Goed om te lezen dat het probleem al is verhopen 😃
Badge
Hoi randy. Ik heb een activatiecode gestuurd. Die krijg je binnen 24 uren binnen per SMS. Laat je weten of dat gelukt is?

Het is opgelost! Heel erg bedankt.
Hallo!

Ik krijg geen activeringscode om mijn Spotify Premium te activeren.
KPN geeft aan mijn emailadres en telefoonnummer niet te herkennen?
Wat doe ikverkeerd?
Ik heb nu nog Spotify Free, maar wil dat omzetten naar Spotify Premium.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board