Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik wil graag spotify luisteren maar heb geen idee hoe dat dan moet spotify premium zit in mijn pakket.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 1
Ik gebruik spotify niet, kan ik het niet uitzetten en 10 euro minder betalen? Dan heb ik ook Apple music gratis (soort van) vind het namelijk vele malen fijner luisteren dan spotify.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Greenie73. Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik neem het even over van Marina. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Deze activatiecode ontvang je binnen 24 uur per mail. Je kan op deze pagina een nieuwe Spotify Premium account aanmaken of een bestaande Spotify free account upgraden naar Spotify Premium.

@winfriedvb Bovenaan deze pagina kan je alles hierover teruglezen. Om een Spotify account aan te maken zal je een activatiecode nodig hebben. Zou je je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik voor je nakijken of het in het pakket zit en een activatiecode naar je versturen.

@Kejoko Als je Spotify los aan het abonnement hebt toegevoegd is het mogelijk om dit te verwijderen. Ik zal voor je uitzoeken of dat het geval is. Op het moment dat je het KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) aanvult met naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s) zal ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
Beste KPN, ik kan gratis gebruik maken van Spotify maar hiervoor heb ik een activeringscode nodig. Kunt u mij deze aub sturen? Alvast dank

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Nanja V. We zullen voor je uitzoeken Spotify Premium gratis in het abonnement zit. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kunnen we het voor je nakijken.
Hoe zet ik mijn separaat betaalde Spotify Premium (EUR 9,99) over op de óók reeds betaalde Spotify Family KPN (EUR 13,99). Dit met behoud van afspeellijsten.
admin: topic verplaatst naar verzameltopic
Goedendag,

Ik probeer via de KPN website (https://campagne.kpn.com/spotify/activeer) een Spotify Premium activatiecode op te vragen. Mijn mailadres wordt echter niet herkent. Ik kan ook nergens een code in mijn mail vinden. Nu vraag ik mij af of ik überhaupt ooit in aanmerking kwam voor gratis Spotify Premium bij mijn KPN abonnement of dat ik simpelweg de code kwijt ben?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet.

admin: topic verplaatst naar verzameltopic
@annie104 : Hoi Annie. Ik kan me voorstellen dat dit niet rechtvaardig overkomt. Gelukkig is hier dan ook geen sprake van. Mensen die spotify nu nog 'gratis' in hun pakket hebben zijn simpelweg nooit overgestapt naar een nieuwe abonnementsvorm. In de meeste gevallen kun je bij de vaste abonnementen gewoon blijven zitten waar je zit. Uitzondering zijn abo vormen die uitgefaseerd worden,.

@Burg: Ik neem aan dat die losse spotify via KPN betaald wordt en maandelijks op je factuur staat? In dat geval is het belangrijk dat je die dienst bij ons opzegt. Helaas ben je er dan nog niet. In de regel moet je dan nog de resterende dagen van de maand wachten. Spotify zelf maakt namelijk periodiek zijn administratie schoon en zo lang KPN als betaler in de boeken staat kun je met zo'n account niet naar family.
Tegen de tijd dat het account écht volledig free is kun je spotify zelf benaderen. Zij zijn heel handig en behulpzaam bij het overzetten van de gegevens. :-)

@JinnyJansen: Je had je profiel al aangevuld met je gegevens. Waarvoor dank! Ik vind twee abonnementen. Vast en mobiel. Bij beide kan ik echter geen spotify vinden. Zie ik iets over het hoofd? Ik vrees dat het antwoord op jouw vraag is dat het nooit deel heeft uitgemaakt van je contract 😢
ik heb spotify premium sinds 2015 en sinds (april 2018) kort ben ik erachter gekomen dat ik hiervoor betaal. hoe kan dit? ik heb mobiel bellen en 3-in-1 pakket maar moet betalen voor spotify ineens terwijl ik zelfs kpn compleet ben. ik snap niet hoe dit ineens kan?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Davies, welkom! Spotify is geen onderdeel van KPN Compleet. Het is wel een poos onderdeel geweest van de Alles-in-1 Standaard en Premium abonnementen. Als jij zo'n abonnement hebt nog, dan is Spotify gratis. Als je abonnement anders is, dan is Spotify betaald. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we dit voor je nakijken.
Hier van hetzelfde laken een pak. Kan geen Spotify account aanmaken terwijl ik een Premium abonnement bij KPN heb. Wordt niet echt makkelijk gemaakt (.....)
Badge
Hi KPN .

Ik heb in april mijn abbo verlengt met de extra optie erbij dat ik spotify premium heb voor 8,99 erbij . Van het weekend was ik muziek aan het luisteren en dan hoor ik ineens reclames er doorheen .

Ik wil natuurlijk wel iets hebben waar ik voor betaal natuurlijk 😉

Hoe kan ik dit oplossen ?
hallo,

ik heb via kpn een premium abonnement, nu gaan wij verhuizen en is het abonnement met de kpn opgezegd ik wil echter spottify blijven gebruiken heb een nieuw abonnement genomen ook premium hoe kan ik mijn afspeellijsten naar het nieuwe abonnement overzetten?
dank voor je reply
Marcel

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Spotify zit gratis in mijn abonnee maar ik zie toch dat ik er appart voor betaal. Hoe zit dat?

Graag uw reactie hierover.

Mvg, Z. Eshghiali

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
@Amoehisawesome, leuk dat je jouw vraag op ons forum stelt. Ik snap dat je waar voor je geld wilt hebben. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik ervoor zorgen dat je een nieuwe activatiecode krijgt zodat je weer gebruik kunt maken van Spotify Premium.

@marcel fraz, Je kunt bij Spotify het verzoek indienen om deze afspeellijsten over te zetten. Dan regelen zij dit voor je!

@Zara23, wij kunnen voor je uitzoeken hoe het precies zit. Zou jij ook je gegevens willen invullen in je forumprofiel?
Heb mijn emailadres veranderd en nu kan ik niet meer op Spotify premium. Hoe kom ik nu weer ingelogd?

admin: topic samengevoegd
Wij hebben een alles in 1 standaard plus pakket, nu las ik over spotify en dat je alsnog een code kunt krijgen van de spotify, ik ook ?

admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hi,

Ik ben onlangs overgestapt van Spotify premium naar Spotify Family. Ik zou het Spotify Family abonnement graag willen koppelen aan een ander Spotify account. Is het mogelijk om het bestaande account te ontkoppelen/vrijgeven en een nieuwe activatiecode te sturen zodat ik deze aan het andere Spotify account kan koppelen? Alvast heel erg bedankt!

Groeten,

Dennis
@kippie16en @Deborah1997_ Kunnen jullie beide je profiel aanvullen met je privégegevens? Dan ga ik voor jullie uitzoeken hoe het zit en waar mogelijk oplossen. 🙂
@dmensen Ik heb zojuist je account losgekoppeld. Er wordt binnen 24 uren een nieuwe code gestuurd naar je gmail adres. Hiermee kun je een nieuw account aanmaken. Mocht de vraag voorbijkomen: "Heb je al een spotify abonnement" Kies dan NEE. Op die manier kom je in het juiste stappenplan :-)
Laat je me weten of het gelukt is?
@Erwin_

Thanks! Ik zal laten weten of het is gelukt!
@ixjeer1300 : volgens mij zijn we jou bijna vergeten ! 😢 Zou je ook je profiel kunnen aanvullen? Dan ga ik uitzoeken of spotify deel uitmaakt van je abonnement 🙂
@JinnyJansen: Je had je profiel al aangevuld met je gegevens. Waarvoor dank! Ik vind twee abonnementen. Vast en mobiel. Bij beide kan ik echter geen spotify vinden. Zie ik iets over het hoofd? Ik vrees dat het antwoord op jouw vraag is dat het nooit deel heeft uitgemaakt van je contract :'(

Wij hebben internet, tv en vaste telefonie. Geloof dat wij jaren geleden het Alles-In-1 pakket hadden afgesloten. Maar Spotify zal er toen wel niet bijgezeten hebben. Bedankt voor het controleren.

Met vriendelijke groet.
Op ons account staat dat we spotify bij ons in het pakket zit alleen kan ik geen activicatie code opvragen dan herkend die het e-mail adres niet?

Hoe kan dit

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Hoi,

Lang verhaal kort: Mijn huisgenoot is verhuisd en heeft nooit wat gezegd over spotify. (Account geregistreerd op naam huurvereniging, niet van haarzelf) Het Alles in 1 account is overgezet naar mijn email adres, aangezien zij niet meer meebetaalt aan rekeningen. Ik heb geprobeerd zelf de activeringscode op te vragen, maar zowel het email adres voor inloggen op MijnKPN, het primair @kpn email adres én mijn telefoon nummer zijn volgens de webpagina geen geldige input voor het aanvragen voor de activatiecode.

Mijn vragen:

1. Kan ik alsnog deze activatiecode krijgen?
2. Kan ik controleren op spotify of mijn oud huisgenoot ooit gebruik heeft gemaakt/nog gebruik maakt van Spotify?
3. Indien mijn oud huisgenoot nog gebruik maakt van het Spotify account, kan ik alle ingelogde apparaten uitloggen nadat ik het wachtwoord veranderd heb?

Bij voorbaat dank!

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic