Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Zoraida. Welkom op het forum! Jouw bestelling zal verwerkt moeten worden en daarna wordt er automatisch een activatiecode toegestuurd. Normaal gesproken ontvang je binnen 4 uur een code. Als je binnen 24 uur nog geen code hebt ontvangen dan hoor is het graag van je. Ik heb dan de mogelijkheid om het opnieuw aan te vragen voor je.. Mocht je de activatiecode inmiddels al wel hebben ontvangen dan kan je op deze pagina de code invoeren en een Spotify Premium account aanmaken.
als het goed is heb ik recht op spotify premium maar hoe krijg ik dan de activerings code
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @mickvraag, welkom op het Forum!

Ik kijk graag voor je na of je inderdaad recht hebt op een gratis Spotify Premium account! Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig, zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer(s)? En wanneer je dit gedaan hebt, ons even een seintje geven. Dan gaan we het controleren en indien nodig een nieuwe activatiecode sturen!
ik heb het forum in gevuldt
We zijn vanwege een verhuizing overgegaan van abonnement. Hebben internet en tv. Spotify betaald erbij (staat ook op de nieuwe rekening). Geactiveerd met nieuwe code. Bevestiging gehad dat geactiveerd is. We komen niet op premium, krijgen steeds de melding (oa via Sonos-app) dat we spotify free hebben. Opnieuw activeren lukt niet. Ik kan op het forum niet vinden wat ik moet doen.
Reputatie 7
Badge +21
@mickvraag, bedankt voor je gegevens! Ik zie geen Spotify Premium abonnement bij jouw producten. Je hebt Alles-in-1 Instap, hier zit helaas geen gratis Spotify bij in. Ook je 06-nummers hebben hier geen recht op. Je bent wel KPN Compleet. maar daar krijg je andere voordelen mee zoals dubbel zoveel data, MB's delen, gratis zenderpakket (Fox Sports Eredivisie of Pluspakket) en € 5,00 korting op de mobiele abonnementen. Géén Spotify Premium dus. Mocht je hier wel gebruik van willen maken kan je het bij zowel je Alles-in-1 Instap als mobiel abonnement afnemen voor € 8,99 per maand.

@Bertina Mulder, wat lastig dat Premium niet geactiveerd wordt. Zowel via de app als via de webversie krijg je nog reclames? Ik kan controleren of jouw gebruikersnaam gekoppeld is aan Premium via KPN, maar ik heb dan wel gegevens nodig. Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met je postcode + huisnummer?

Mocht het probleem alleen met Sonos zijn, probeer dan uit te loggen op Spotify via Sonos, en opnieuw in te loggen. Ik heb dit laatst ook gehad, en het uit- en weer inloggen heeft daarbij geholpen!
IIk wil mijn Spotify Free omzetten naar een Premium. Premium zit ook bij mijn compleet abonnement. Maar de activeringscode heb ik waarschijnlijk ooit wel eens ontvangen maar niet terug te vinden. Het opnieuw opvragen lukt helaas niet, e-mailadres niet bekend?
Reputatie 7
Badge +20
Dag Tiene. Dan kijk ik graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Het alles in 1 van KPN waaronder premium spotify.
Premium spotify is geinstalleerd op tablet die in en om het huis het goed doet.
Wil nu Premium spotify op mijn mobiele telefoon installeren.
maar hoe?
Beste KPN,

Graag wil ik de spotify premium die bij KPN compleet zit aan een andere bestaande spotify account koppelen. Hoe kan ik dit doen?

Met vriendelijke groet,

Edwin Huisman
Mijn mobiele abonnement met spotify is sinds gisteren actief. Ik heb meerdere keren geprobeerd om een spotify activatie code op te vragen en ook via de chat al contact gehad met Gulcan. Hij zou voor mij een activatiecode regelen en die zou ik binnen 3 uur krijgen. We zijn inmiddels een dag verder en ik heb nog niet 1 code gehad. Kan dit geregeld worden s.v.p.
Beste KPN,

Ik heb ook spotify premium bij mijn abonnement, maar kan het ook niet activeren...
Als ik een nieuwe aktivatiecode voor spotify herkent hij zowel het nummer als het mailadres niet
Mijn nummer is 06*********

*Admin: mobiel nummer verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
@hanF Als je Spotify ook op jouw mobiele telefoon wil gaan gebruiken zal je als eerste de Spotify app moeten downloaden in de App Store of Google play store. Daarna kan je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord dat je ook gebruikt op de tablet.

@Edwin055 Spotify Premium is helaas niet één van de KPN Compleet voordelen. Het zou kunnen dat het nog gratis bij jouw Alles-in-1 pakket zit. Zou je je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken

@Hiro76 Wat vervelend dat je nog steeds geen activatiecode hebt ontvangen. We zullen dit gelijk voor je nakijken. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s) Ik hoor graag van je!

@Moregain & @Eddyfix Wat vervelend dat het niet gelukt is om een Spotify Premium account aan te maken. Ook voor jullie zal ik dit verder gaan uitzoeken en ook van jullie heb ik de naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s) nodig. Zouden jullie dit ook willen toevoegen aan het KPN Forum profiel? Sturen jullie een berichtje als de gegevens zijn aangevuld?😉
Heb ik spotify in mijn pakket.
Dit kun je zien in de specificatie van je maandelijkse factuur voor zowel mobiel als vaste aansluiting.

Alle mobiele en vaste abonnementen afgesloten van af 1 juli 2017 hebben geen Spotify in het abonnement. Dat kun je apart erbij nemen dan.
http://www.kpn.com/spotify
Goedemorgen, ik heb KPN Compleet maar kan niet op Spotify, kunt U mij een activatiecode sturen?

Dank U
Hoi, gegevens zijn bijgewerkt! Groet!
Reputatie 7
Badge +21
@Moregain Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Je ontvangt binnen 24 uur een activatiecode per sms
Ik heb spotify premium, maar ben mijn wachtwoord kwijt, geef ik dit aan sturen ze het naar mijn oude mailadres die niet meer in gebruik is.
Hoe kan ik dit oplossen?
hallo, ik heb premium via spotify zelf opgezegd en via kpn aangezet, krijg ik dan codes van kpn of hoe werkt dat?
Reputatie 4
Badge +2
Ik heb een tijdje geen Spotify Premium gebruikt en blijkbaar zit ik nu op een Spotify Free account. Ik heb een nieuwe activeringscode geprobeerd aan te vragen, maar de inloggegevens worden dan niet herkend.

Nu lees ik hier en daar dat ik dan maar mijn account moet wissen en een nieuwe aanmaken, maar misschien weten jullie een betere oplossing?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @roxtreme . Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Ik heb nog wel iets meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 4
Badge +2
Hi Bart, alles wat je nodig hebt, is ingevuld.
Reputatie 7
Badge +30
@Frisfruit: Spotify is geen onderdeel van KPN Compleet. Het kan echter wel in een van je abonnementen zitten. Dit kun je controleren in je MijnKPN. Als Spotify inderdaad in je abonnement zit, en je hebt geen code, dan kun je die op deze pagina aanvragen. Als Spotify niet in je abonnement zit, kun je die via MijnKPN toevoegen voor €8,99. Je krijgt dan een code per mail of sms binnen 24 uur.

@RUDI51: jammer dat de code niet naar het goede adres is gegaan. Ik kan dit voor je rechtzetten. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan zorgen we hier voor een nieuwe code. Kan die naar het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt?

@westlander: je krijgt de code inderdaad van ons. Die komt per mail als je het hebt aangevraagd bij je vaste abonnement en per sms als je het bij je mobiel hebt aangevraagd.

@roxtreme: Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd, je krijgt hem per sms binnen 24 uur.