Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

In mijn KPN abonnement is Spotify Premium opgenomen.
Hoe kan ik inloggen op Spotify Premium met mijn KPN abonnement gegevens?
Alvast bedankt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Tuinvogel
Dat is nog de vraag of je Spotify er bij hebt.
Dit heb je n.l. alleen als je een abonnement hebt hoger dan het basis abonnement en deze voor 1 juli 2017 hebt afgesloten en niet verlengt hebt na die tijd.
Heb je na 1 juli 2017 verlengt dan heb je de nieuwe Abonnementen en die zijn zonder Spotify.
Deze kun je dan wel afnemen voor € 8,99 p mnd

Webcare kan dit allemaal voor je nakijken, als je dat nog niet gedaan hebt zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dis niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken
Hoi, ik heb een probleem.
Ik ben mijn inlogcodes van spotify vergeten en weet ook niet meer welk email-adres ik heb gebruikt, moet ik nu elke maand blijven door betalen? Want ik kom niet meer op het account

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb een abonnement bij KPN waar bij staat gratis spotify premium.. hoe installeer ik dit ? Schijnt dat ik een code toegestuurd heb gekregen maar geen idee waar ik die heb oid
Graag hulp zodat ik ook gebruik kan maken van mijn premium account v spotify
Hoi Paul, Ik heb via mijn KPN abonnement een Spotify account en exact hetzelfde probleem. Met degene die mijn account gebruikt zit ik regelmatig in een soort strijd om muziek te kunnen luisteren.
En als ik dan alle apparaten uitlog en mijn wachtwoord verander dan heeft die ander blijkbaar toch weer direct toegang tot mijn account. Heel vreemd en heel vervelend.....
Kan je mij daar ook mee helpen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Tuinvogel Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt aangevuld in je KPN Forum profiel. Zou je dit alsnog willen doen zodat we het voor je na kunnen kijken?

@sem.kl, @Premium Wat vervelend dat je je inlogcodes kwijt bent. Ik heb de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode naar je te versturen. Met deze activatiecode kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Zou je in het KPN Forum profiel jouw gegevens willen aanvullen? Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?

@FADEW. Ik neem het even over van Paul. Wat vreemd dat die ander steeds weer toegang krijgt tot jouw Spotify Premium account. Ik zou je een nieuwe activatiecode kunnen toesturen. Hiermee kan je een nieuwe Spotify Premium account aanmaken en koppelen aan een ander e-mail adres. Ik moet je er wel bij vertellen dat de afspeellijsten dan niet behouden blijven. Die zal je opnieuw moeten aanmaken in het nieuwe account. Als je wil dat ik je een nieuwe activatiecode toestuur dan hoor ik dat graag van je. Zou je in dat geval het KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 4
Badge +2
Spotify werkt zoals behoren, bedankt! 😁
Hey Vikash,
Dank voor je snelle reactie.
Graag ontvang ik een nieuwe activatiecode.
Wat gebeurt er dan eigenlijk met het oude account en kan ik Spotify vragen om mijn speellijsten over te zetten?
Gr. François
Reputatie 7
Badge +21
@FADEW Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens Ik heb zojuist een activatiecode per mail naar je verstuurd. Je ontvangt deze mail binnen 24 uur. Het oude account zal worden omgezet naar een Spotify Free account. Als je inlogt op het oude account zullen de afspeellijsten nog wel zichtbaar zijn maar zal je steeds reclame horen. Laat je ons weten of het gelukt is om een nieuw account aan te maken?
Top...! Ik merk dat mijn oude account al is omgezet naar een Free account. Dat is fijn want dan kan ik mijn afspeellijsten toch nog inzien en (nummer voor nummer) straks weer selecteren in mijn nieuwe account.
Ben toch wel heel erg benieuwd wie mijn account al die tijd heeft kunnen gebruiken. Dat moet, gezien zijn muziekkeuze, iedere keer dezelfde zijn geweest......
Reputatie 7
Badge +21
@FADEW Ik begrijp dat je wil weten wie gebruik maakte van jouw account. Helaas kunnen wij dit niet achterhalen. Blijf het wel vreemd vinden maar gelukkig heb je nu de mogelijkheid om een nieuw account aan te maken waardoor dit niet meer kan gebeuren 😉
Na verlenging van mij abbonement heb ik geen spotify premium meer?
Hoi, Ik heb nu de code maar het lukt me blijkbaar niet. Spotify geeft aan dat ik al een account heb.....
Zucht.... Help me ff.
Reputatie 7
Badge +21
@FADEW, ik zie in het systeem dat per 19-08 er een account gekoppeld is aan Premium via KPN. Ik heb in een privébericht de gebruikersnaam gestuurd, als je daarmee inlogt op Spotify (met wachtwoord, die kan ik helaas niet inzien) moet je het gekoppeld account zien! Is dat het juiste account, dan is het goed gegaan. Is dat niet het juiste account, is de code niet gebruikt om jouw Spotify Free account te koppelen.

@Passie1972, op het moment dat je gaat verlengen wijzigen er vaak enkele opties in het abonnement. Voorheen had je namelijk Spotify Premium inbegrepen bij sommige abonnementen, nu bieden we dat niet meer op die manier aan. Dit zou tijdens de verlenging gezegd moeten zijn (indien je hiervoor contact hebt gehad met de klantenservice), en zichtbaar op je bevestiging. Ik kan het even voor je nakijken, wil je in dat geval je klantnummer(s), postcode + huisnummer en naam toevoegen aan jouw Forum profiel?
Ik heb alles toegevoegd! Naam klantnummer enz bvd passie
Goeiemorgen,
Ik heb " KPN alles in 1" en zou graag Spotify premium activeren. Ik heb vorige week een code aangevraagd, maar tot op heden geen code ontvangen? Wat doe ik verkeerd? Ik hoef hem niet te activeren via "Mijn KPN" toch? Want als ik dit wil doen zijn er kosten aan verbonden volgens Mijn KPN.
Bedankt.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
@Premium: welkom op het forum! Als je Premium hebt bij je vaste abonnement heb je de code destijds via e-mail gekregen. Als je het hebt bij je mobiele abonnement, dan per sms. Als dit echter meer dan 6 weken geleden is, dan is de code niet meer geldig. In dat geval kun je op deze pagina een nieuwe code aanvragen. Vul het bij ons bekende contact e-mailadres in als je het bij je vaste abonnement hebt. Je 06-nummer als het bij je mobiele abonnement zit. Mocht dit niet lukken, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.

@Passie1972: dank voor het invullen! Ik heb gekeken naar jouw abonnementen en je hebt Spotify nog wel actief. Maar wat we soms zien is dat het bij een verlenging dan wel even onderbroken wordt. Waardoor je dan krijgt dat het ineens op Free springt. Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd. Die krijg je binnen 24 uur per sms . Je kunt dan op deze pagina je account weer Premium maken.
Reputatie 7
Badge +20
@Jefferson2 Ik heb direct voor je gekeken. Je hebt inderdaad een Alles in Eén-abonnement, maar dat is wel de Instap-variant. Daarbij was een gratis Spotify Premium-account niet inbegrepen. Dat zal ook de reden zijn waarom het niet lukt. Je kunt wel Spotify activeren, maar dat kan dus helaas niet gratis. Wil je het alsnog hebben?
Wil Spotify activeringscode opvragen. Wanneer ik mijn e-mail adres via mijnKPN invoer dan krijg ik de melding dat invoer niet wordt herkend??!!!. Terwijl dit al jaren mijn e-mailadres bij KPN is. Ik heb daarna KPN klantenservice gebeld en dan krijg je alleen een linkje doorgestuurd wat dus niet werkt. Ik kan niemand aan de lijn krijgen. Chat ook geprobeerd maar dan krijg ik de melding dat dit de wachttijd 9 minuten en 30 seconden is.
Ik krijg bij dit alles het gevoel dat KPN Klantenservice er alles aan doet om een klant niet te hoeven helpen.
Mijn eenvoudige vraag is: wie van de KPN kan mij helpen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij KPN.
Ik heb al een jaar of wat geleden mijn abonnement omlaag geschroefd en Spotify eraf gehaald. Ik wou weer Spotify gaan nemen maar ik sta nog steeds gekoppeld aan KPN. Als ik nu een family abonnement wil nemen kan dat dus niet. Mijn Spotify lijkt dus niet ontkoppeld te zijn door KPN,
Dag,
Wil graag facebook account opheffen.
Is gekoppeld aan spotify via KPN.
Kunnen jullie een nieuw accountnummer geven?
groet,
blam
Reputatie 7
Badge +21
@AvE1967, het kan zijn dat je met een ander e-mailadres bij ons bekend bent. Zou je jouw klantnummer(s), postcode + huisnummer en achternaam kunnen aanvullen in jouw Forum profiel. Dan ga ik het een en ander controleren zodat je er weer gebruik van kan maken!

@waaromikniet, wat raar dat Spotify nog steeds gekoppeld is! Ik kijk graag met je mee, wil jij ook je gegevens aanvullen? Dan probeer ik alsnog de koppeling te vinden, en te verwijderen!

@bla, ik kan je helaas niet helpen aan een accountnummer 😉 Uiteraard wil ik je een nieuwe activatiecode voor Spotify sturen! Vul hiervoor net als bovenstaande berichten je Forum profiel aan zodat ik dat voor je kan regelen!
Goedemorgen,
Ik heb sinds kort via kpn een nieuwe telefoon en abbo. Nu had ik een Spotify premium abbo en blijkbaar ook nog een "gewoon Spotify account. Het lukt me maar niet om in te loggen op het premium account, dit lukt alleen op de gewone.
Door de wisseling van telefoons ben ik heel veel ww kwijt waaronder ook deze.
Hoe kom ik toch bij mijn premium account?

Gr petra
Reputatie 1
Badge
Na onze verhuizing juni kreeg ik direct van KPN een nieuw contract, wat mij verbaasde was dat ik voor spotify premium € 10 moet betalen terwijl wij dit eerst gratis hadden !!
Reputatie 7
Badge +28
@Petra72: Ik kan even controleren welk account er aan "onze" activatiecode is gekoppeld. Dan kun je daarvan het wachtwoord resetten. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in een privébericht sturen? Dan stuur ik je in reactie daarop de naam van het account.

@DdeBree: Er lijkt dan een nieuw abonnement te zijn afgesloten bij de verhuizing. Was dat wel duidelijk gecommuniceerd? Spotify zit al enige tijd niet meer inbegrepen in de abonnementen. Je kunt het bij ons wel met korting afsluiten. Als je overstapt op een nieuw abonnement vervalt de gratis Spotify Premium optie. Wel is het kale abonnement goedkoper dan wat voorheen het Alles-in-1 Standaard/Premium abonnement was.