Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hallo

Wij hebben een Alles in 1 standaard pakket, en nu zag ik dat we ook gratis Spotify premium konden krijgen. Hoe kan ik dit nu krijgen? Via de Spotify app lukt het mij niet. En ik heb vandaag ook een videoland account aangemaakt. Hoe kom ik via onze interactieve kastje bij mijn videoland account?

Groetjes Siska

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Siska89, welkom! Je kunt met de activatiecode je Spotify account van Free naar Premium zetten. Als je die niet meer hebt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en laat het hier even weten. Dan mail ik je een nieuwe code toe.

Voor wat betreft Videoland: je hebt nu via Videoland zelf een account aangemaakt? Dan kan je dit niet via KPN bekijken helaas. Ik doe dit zelf via de Playstation, je kunt het ook via de Videoland app van je Smart TV doen (als je dit hebt natuurlijk ;-)). Als je Videoland wel hebt via ons dan kan je via het menu naar On Demand gaan en daar zie je dan Videoland.
Ik heb vorige maand mijn abbonement verlengd alleen nu ligt mijn spotify er al 2 weken uit. Als ik via de kpn site mijn activatie code aanvraag bij: https://campagne.kpn.com/spotify/activeer krijg ik een foutmelding. Zou iemand mij verder op weg kunnen helpen? Ben vorige week naar de kpn winkel geweest en die zeiden dat er een fout in de website zat maar volgens mij is dat nu al wel verholpen.

Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @spotify activatie, welkom! Dit kan soms gebeuren bij een verlenging. Gelukkig is het ook snel te herstellen 🙂 Vul je gegevens in op je profiel, en laat in dit topic weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we aan de slag.
Goedemorgen! Sinds dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan heb ik geen Spotify Premium meer, maar het zit wel in mijn abonnement. Activeren lukt niet, mijn gegevens worden niet herkend.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo. Als ik mijn gegevens invoer voor de activatie code van spotify premium dan worden mijn gegevens niet herkend. Ik heb zowel mijn nummer als mijn e-mailadres ingevoerd maar kreeg bij beide het zelfde bericht. Hoe kan ik dat oplossen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik ontvang ook geen activatiecode en hij herkend mijn telefoonnummer en email adres niet. Zou hier even naar gekeken kunnen worden?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21
@Dennis12345, @RonBoof & @yvneee Wat vervelend dat je gegevens niet herkend worden. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb net in MijnKPN de optie voor spotify premium aangevinkt en heb een sms ontvangen dat het is verwerkt, alleen wanneer krijg ik mijn activatiecode?

Mvg,

Luuk

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wilt u mij een activatiecode sturen voor Spotify. Ik heb mijn profiel aangevuld.

Mvg.
A3 Vroege
Dedemsvaart
Reputatie 7
Badge +19
@Luuk435, Je ontvangt de activatiecode meestal binnen 3 uur na het aanvragen van de code. Als je de code vanmiddag niet ontvangt, stuur je dan weer een bericht? Dan ga ik uitzoeken waarom je de code niet hebt gekregen. Zou je dan ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@A3 Vroege, Je account is al gekoppeld aan Spotify Premium. Ik kan je alleen een nieuwe activatiecode sturen als ik het gekoppelde account omzet naar Spotify Free.
Beste Marina, Kunt u mij uitleggen waarom het zo moeilijk is om mij gewoon een activatiecode te sturen voor het onderdeel dat in mijn pakket zit nl. Premium en dat nog nooit
is geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +19
@A3 Vroege, Dat is niet zo moeilijk, maar je hebt al eens een activatiecode van ons gekregen en geactiveerd met een account.Je bent in de veronderstelling dat dit niet zo is, daarom heb ik dat account nu teruggezet naar Spotify Free waardoor je een vanavond nog een nieuwe activatiecode ontvangt. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het vooral weten. Anders wens ik je nog een fijne avond!
Marina dank voor het antwoord.
Ik heb alle correspondentie met KPN nagekeken en inderdaad de "nooit gebruikte" activatiecode gevonden in een brief van 2013.
Ik neem er echter geen genoegen mee dat u zomaar mij omzet naar Spotify free terwijl premium in het pakket zit en verwacht dat u dat terugzet.
Ik ga er nl. vanuit dat ik alsnog de code zal kunnen gebruiken.

Mvg A3
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @A3 Vroege. Marina heeft Spotify Premium niet verwijderd. Het Spotify Premium account wordt automatisch terug gezet naar Spotify Free op het moment dat er een nieuwe activatiecode wordt toegestuurd. Daardoor komt er weer ruimte vrij om een nieuw Spotify Premium account aan te maken. Ik zie dat je gisteren een Spotify Premium account hebt aangemaakt. Het Premium abonnement blijft actief zolang Spotify Premium in het abonnement zit.
Beste KPN,

ik wil mijn spotify account (via KPN premium) overzetten naar een andere spotify account.
Kunnen jullie daar me mee helpen?

Dank!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @apenzuur. Dat is mogelijk. We zullen een nieuwe activatiecode toesturen. Het huidige Spotify Premium account wordt dan automatisch omgezet naar een Spotify Free account. Met de nieuwe activatiecode kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Goedemorgen @apenzuur. Dat is mogelijk. We zullen een nieuwe activatiecode toesturen. Het huidige Spotify Premium account wordt dan automatisch omgezet naar een Spotify Free account. Met de nieuwe activatiecode kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Vikash,
dank je! ik heb de gegevens ingevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een sms met daarin de activatiecode. Op deze pagina kan je een nieuw Spotify account aanmaken. Veel luisterplezier toegewenst!
Hallo,
Graag zou ik mijn KPN premium spotify willen koppelen aan een ander account.
Zouden jullie mijn huidige account willen terugzetten naar Free en een nieuwe activatiecode opsturen.
Zodat ik een ander account Premium maken
Dit in verband met het gehackt zijn van mijn huidige Spotify account.
Ik heb contact gehad met Spotify maar omdat ik langer dan 30 dagen het niet gebruikt heb kunnen ze het niet (meer) koppelen aan mijn telefoon en willen ze niets doen.
Terwijl ze toegeven dat er een vreemde email- en taalwisseling heeft plaatsgevonden.
van Nederlands naar Turks.
Alvast bedankt.
mvg
Rob
@Dennis12345, @RonBoof & @yvneee Wat vervelend dat je gegevens niet herkend worden. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Ik heb de gegevens aangevuld in mijn forum profiel.

Gr. Dennis
Ik zou graag met mijn eigen account van spotify gaan, en met een ander account via KPN spotify beluisteren.
En met mijn eigen spotify account een eigen abonnement nemen.

Met vriendelijke groet
Janelf
Reputatie 7
Hallo @Janels, welkom op het KPN forum 🙂 Dus als ik je goed begrijp wil je graag je huidige KPN Spotify Premium account afmelden, en die via Spotify een betaald account aanmaken. Met de activatiecode van KPN wil je een nieuwe aanmaken, klopt dat?

Zou je je gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik je gegevens erbij pakken. Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Rob Terpstra je krijgt binnen 3 uur een mail met een nieuwe activatiecode!

@Dennis12345 jij krijgt binnen 3 uur een sms met nieuwe activatiecode 🙂
Na het ingaan van mijn nieuwe abonnement is spotify premium automatisch uitgelogd. Hoe kom ik aan een nieuwe activeringscode?

Bvd. Groet Remco.