Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ook ik wil mijn Spotify Premium account ontkoppelen van mijn Facebook account. Graag mijn account terugzetten naar free en mij een nieuwe activatiecode sturen. Alvast bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +21
@Mandy B, helaas kan je één account aan Premium koppelen, behalve als je natuurlijk Spotify Family hebt. Dus het samenvoegen daarin gaat niet lukken..

@AnneJa, jouw account gaat omgezet worden naar Free en er komt een nieuwe activatiecode aan 😉
Ik vraag via de site een activeringscode, krijg de opmerking terug dat de site mijn email adres niet herkend, en dat is toch echt het adres waarop mijn facturen binnen komen. Oplossing?
Ik wil graag met een code spotify op mijn nieuwe telefoon installeren.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ha @Bryan Woo, welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode toesturen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag.

@Evelien_DB jij ook van harte welkom! Hij is onderweg! Binnen drie uur krijg je een nieuwe code per mail.

Het ene account is inderdaad terug gezet naar Free maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen met een nieuwe code? We zijn nu 3 dagen verder.
Reputatie 7
Badge +21
@edenreen Wat vervelend dat het niet lukt om een nieuwe activatiecode aan te vragen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we jou gegevens hebben ontvanger kunnen we dit verder voor jou uitzoeken en een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je ons weten wanneer je deze gegevens hebt aangevuld?

@Evelien_DB Wat vreemd dat je nog steeds geen activatiecode ontvanger hebt. Ik heb het zojuist opnieuw per e-mail naar je verstuurd.
Ik heb de gegevens aangevuld

@Evelien_DB Wat vreemd dat je nog steeds geen activatiecode ontvanger hebt. Ik heb het zojuist opnieuw per e-mail naar je verstuurd.

Bedankt, het andere account is gekoppeld nu. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@edenreen Ik heb zojuist een activatiecode toegestuurd. Je ontvangt deze activatiecode binnen 3 uur per e-mail.

@Evelien_DB Wat goed dat het gelukt is. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden!
Code ontvangen 👍
@jdv54: Bijzonder, ze waren inderdaad allebei gekoppeld met hetzelfde Spotify account. Ik heb het mobiele abonnement losgekoppeld, je krijgt een sms met nieuwe activatiecode.

@Remco1991: Voor jou is ook een nieuwe code onderweg, je krijgt hem per sms.

@Mandy B: Welkom! Heb je Spotify op je vaste of mobiele factuur? Vul je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit voor je na en kunnen je dan een nieuwe activatiecode sturen.

@Rob91: Voor jou geldt hetzelfde. Vul je gegevens in, dan checken we dit en sturen een nieuwe code op.


Ik heb mijn gegevens bijgewerkt! Alvast dank voor de activeringscode.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb mijn gegevens bijgewerkt! Alvast dank voor de activeringscode.
Er is een code onderweg!
Hi,

Heb ik met mijn huidige abonnement ook een korting of gratis Spotify premium? Als dat zo is, kan ik dan mijn huidige premium abonnement stopzetten en weer via KPN aanzetten?

Dank en groet,

Reinier
Reputatie 7
Badge +21
@ReinierV34, goedenavond! Ik heb even bij jouw profiel gekeken, maar hier staan helaas nog geen gegevens in. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kunnen we kijken of je een abonnement hebt inclusief Spotify of niet 😉
Zit gratis premium Spotify niet meer in het pakket?
Reputatie 7
Nee, Spotify Premium is bij de nieuwere abonnement niet meer inbegrepen in de basisprijs.
Let op, Spotify Premium is uiteraard nooit gratis geweest, de kosten waren opgenomen in de prijs van het abonnement waardoor je ze niet "ziet" en men dus dacht dat die marketing praatjes over "gratis" Spotify Premium echt waar waren.
ik heb via mijn kpn compleet pakket spotify premium,,,nu heb ik wel de gebruikersnaam van de gebruiker maar verder niets .hoe kom ik er achter van wie dit is?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @astr, welkom! Spotify Premium is niet een onderdeel van Compleet, maar waarschijnlijk heb je het gratis bij je Alles-in-1 pakket. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Je hebt de gebruikersnaam, maar je weet niet van wie die is? Ik kan je van een activatiecode voorzien, zodat je een nieuw Spotify account kunt koppelen. Als je dat wilt, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en laat je het me even weten? Dan ga ik voor je kijken.
Sinds kort werkt Spotify premium niet meer. Als ik opnieuw wil activeren vraagt het systeem om mijn emailadres of telefoonnummer. Als ik dat vervolgens intoetst zegt hij het niet te herkennen???? Maar ik sta wel in het systeem.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Badge
Ik zie mijn probleem hier vaker voorkomen maar de oplossing kan ik niet vinden.

Zojuist via MIJNKPN app Spotify Premium geactiveerd. Het enige wat ik ontving is een SMS waarinstaat dat ik op MIJNKPN moet kijken voor verdere instructies. Maar een activeringscode heb ik nooit ontvangen. Als ik die probeer op te vragen dan krijg ik de foutmelding dat mijn emailadres en telefoonnummer niet herkend zijn. Hoe in hemelsnaam kan ik nu Spotify Premium activeren?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Blokker 64 en @NoOz. Wat vervelend dat jullie geen activatiecode hebben om een Spotify Premium account aan te maken, Zouden jullie je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
@NoOz Bedankt voor je privébericht. Ik heb zojuist een activatiecode toegestuurd per sms. Je ontvangt deze sms binnen 3 uur.
Heb ook reclames op mijn spotify hoe gaat dat weg

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ineens geen Spotify meer .. dus maar weer toegevoegd via mijnkpn.
Maar krijg geen activatiecode.. Nr. Word niet herkent
Duurt dat even of gaat er iets fout.

Groetjes, Ph

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi,

Heb ik met mijn huidige abonnement ook een korting of gratis Spotify premium? Als dat zo is, kan ik dan mijn huidige premium abonnement stopzetten en weer via KPN aanzetten?

Dank en groet,

Roy
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Pw2, Het gaat weg wanneer je upgrade van Spotify Free naar Spotify Premium. Het kan zijn dat je Spotify Premium hebt bij jouw abonnement. Als dit het geval is kan ik je een nieuwe activatiecode sturen waarmee je kunt upgraden naar Premium. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

@Phlurm, Ik kan bekijken of de aanvraag is binnen gekomen. Als dit niet het geval is, kan ik je alsnog een activatiecode sturen. Zou jij ook je forumprofiel in willen vullen met je gegevens? In mijn antwoord aan @Pw2 kun je lezen welke gegevens ik nodig heb.

@RWH, Zou je je klantnummer(s) willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik uitzoeken of je Spotify Premium bij je abonnement hebt. Als dit zo is, dan kun je jouw account omzetten naar Spotify Free. Ik stuur je dan een nieuwe activatiecode waarmee je weer kunt upgraden naar Spotify Premium.