Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@Marina_ Done
Reputatie 7
Badge +19
@RWH, Thanks 😃 Spotify Premium zit bij jouw abonnement in! Je ontvangt vanmiddag nog een activatiecode voor Spotify Premium 🙂
Ook ik wil graag mijn account omzetten. Alvast bedankt

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Chims. Welkom op het forum! Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen om een nieuw Spotify Premium account aan te maken. Het huidige Spotify account wordt dan automatisch omgezet naar een Spotify Free account. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
@Vikash ik heb mijn gegevens ingevuld
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @Chims. Binnen 3 uur ontvang je een sms met daarin een nieuwe activatiecode. ☺️
Hallo ik al jaren spotify betaald sinds vandaag is mijn premium terug gezet naar gratis terwijl ik er wel voor betaal

Iemand een idee waarom dit kan of is gebeurd


Nog Sander Hoogeveen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Bij het overzetten van gegevens naar mijn nieuwe mobiele telefoon heb ik opnieuw moeten inloggen, met wachtwoord vergeten, maar nu ben ik weer ingelogd en maak ik geen gebruik meer van spotify premium?
Hoe kan dat? op mijn factuur staat dat Spotify Premium nog gratis is.
Kunnen jullie mij helpen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @zwolle2014, dat is inderdaad vreemd. Heb je misschien je abonnement verlengd of aangepast? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer en klantnummer(s)? Laat het even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar.

@Elger welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer en klantnummer(s) én onder 'persoonlijke opmerkingen' je gebruikersnaam vermelden? Dan kijk ik of hier alles nog up-to-date is. Laat jij ook even hier weten wanneer je het aangevuld hebt?
Reputatie 1
Hallo, mijn Spotify - account is ineens gratis en niet meer premium. Dit is al eens eerder gebeurd maar ik weet niet meer hoe ik dit moet terugzetten; zou iemand mij hiermee kunnen helpen a.u.b.? Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Bart.
Ik kan niet meer mij gratis spotify activeren die gratis bij mij abonnement zit.
Moet ik soms een nieuwe activatiecode aanvragen?
Reputatie 7
Badge +21
@Bart045, bedankt voor je reactie! Ik heb even gekeken op het ingevulde adres, maar ik zie geen Spotify Premium. Het vaste pakket is sinds 16 april aangepast naar Internet en TV. Hierbij is Spotify Premium komen te vervallen, net als BelOnbeperkt Altijd. Wil je Spotify Premium via KPN, kan je het erbij nemen voor € 8,99 per maand of je kan kiezen voor Spotify Family voor € 14,99 per maand (tot 6 Premium accounts!).

@Toonr, helaas heb ik voor jou nog niks kunnen controleren omdat ik geen gegevens heb. Wil jij jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan helpen we je verder!
onlangs is mijn spotify ineens teruggezet van premium naar free. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het recentelijk ingaan van mijn nieuwe abonnement. Kan iemand dit voor mij fixen?
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Hey @RL91, welkom hier op het KPN forum. Dat is goed mogelijk. Het kan zijn dat je Spotify Premium had met je vorige abonnement.Ik kijk het graag voor je na. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
https://www.kpn.com/service/internet/extra-diensten.htm

Op deze site staat dat Spotify Premium gratis is maar ik betaal er al jaren voor. Hoe zit dit? Mijn abonnement is niet gewijzigd.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Welk(e) abonnement(en) heb je dan?

*Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic

Alles in 1
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Blokkie, Maak je gebruik van een Alles in 1 Instap, Standaard of Premium pakket? Spotify is gratis bij een Alles in 1 Standaard of Premium abonnement. Bij een Alles in 1 Instap abonnement is dat niet het geval. Als je wilt dat ik dit voor je uitzoek, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Ik heb idd een instap abonnement.
Hey @RL91, welkom hier op het KPN forum. Dat is goed mogelijk. Het kan zijn dat je Spotify Premium had met je vorige abonnement.Ik kijk het graag voor je na. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

hoi Nadia,
Het is inmiddels opgelost! Dank
Hallo... Ik heb Spotify premium trail for free gehad....deze heb ik tijdig gestopt.... Nu is dit niet helemaal goed gegaan en ben ik sinds januari aan het betalen voor Spotify premium..terwijl ik over kan terug zijn dat ik een free abonnement heb, ook op de Spotify site.... Ik wil die graag nader verklaard hebben...

Ik heb de trail version op de telefoon afgesloten

Avast bedankt voor uw hulp
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te horen, @RL91!

@Blokkie: Met een Instap abonnement zit Spotify in ieder geval niet inbegrepen, dus dan kan het kloppen dat je er voor betaalt. We kunnen dit definitief voor je nakijken, maar dan moet je wel je gegevens invullen op je profiel, en hier in het topic laten weten als je dit gedaan hebt.

Hoi @Christian van roosmalen, welkom! Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic. Je geeft aan dat je een trial van Premium hebt gedaan en dit hebt stopgezet. Maar je betaalt nu nog wel voor Spotify. Hoe betaal je voor Spotify is dan mijn vraag? Via je KPN factuur, of los? Als dit namelijk los is, dan is er met het stopzetten van de trial waarschijnlijk iets niet goed gegaan en moet je dit toch echt aan Spotify zelf voorleggen. Als je via je KPN factuur betaal, vul dan ook je profiel in. Dan help ik je aan een activatiecode om je account weer Premium te maken.
Graag wil ik de spotify account die bij KPN compleet zit aan een andere bestaande spotify account overzetten. Alleen er is een probleem, ik kan niet meer inloggen op spotify op verschillende apparaten, ook niet via “inloggen zonder wachtwoord”
Alvast bedankt!
Hallo, ik heb een spotify premium account
men ben dus nu overgestapt van telefoon en ben hierbij al mijn gegeven kwijt geraakt ik heb meerder wachtwoorden,e-mailadressen en gebruikersnamen geprobeerd kom er maar niet in
iemand die me kan helpen?
hoe activeer ik spotify