Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik ben de registratie van mijn Spotify kwijt en wil hem graag weer activeren thuis en op mijn telefoon
Ik had premium en opeens kwam erop dat ik een free account heb en kan dus geen muziek meer luisteren zonder wifi terwijl ik wel betaal voor premium..

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +21
Hoi@Slossejinte
Dit kan webcare wel voor je nakijken
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
@W.A.dL: Welkom! Ben je de inloggegevens kwijt? Die kun je opvragen bij Spotify zelf: Problemen met inloggen - Spotify. Als je een (ander) Spotify account wil activeren kan ik je een activatiecode toesturen. Kun je daarvoor je adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?

@Slossejinte: Is jouw abonnement recent aangepast? Spotify zit alleen inbegrepen in Alles-in-1 Standaard/Premium (vaste abonnementen) en Zorgeloos Premium of Premium+ (mobiele abonnementen). Zie dit bericht voor het overzicht: Spotify | KPN Community. Als dit niet van toepassing is, zet dan de gegevens die huistijger aangeeft nog even in je profiel. Kijk ik het na.
Is het mogelijk een Spotify Premium account via KPN naadloos om te zetten naar een Premium account niet via KPN?
Ook mij lukt het niet om de Spotify code op te vragen. Ik krijg het volgende te zien: Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.

Hoe nu verder?
Reputatie 7
Badge +28
@Gerdaenjohn: Welkom! Gaat dit om Spotify bij een mobiel of thuisabonnement? Kun je jouw profiel aanvullen met adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Badge
Hallo ik heb een aantal updates moeten doen op mijn bose soundbar en een herstel installatie op mijn iPhone. Helaas is hierdoor mijn premium account teruggezet naar free? Hoe kan ik dit herstellen. Ik ben al jaren een premium klant.
@Gerdaenjohn: Welkom! Gaat dit om Spotify bij een mobiel of thuisabonnement? Kun je jouw profiel aanvullen met adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Gedaan 👍🏻

Spotify zit bij het thuisabonnement in.
Reputatie 7
Badge +28
Top! Binnen 3 uur ontvang je een activatiecode per e-mail (hetzelfde e-mailadres als je voor het forum gebruikt). De code voer je in op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium account. Vervolgens kun je het koppelen aan een nieuw, of bestaand Spotify account.
Hi, ik wil mijn spotify ook graag ontkoppelen van Facebook. Ik zou graag een nieuwe premiumcode ontvangen. Thanks.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Ruud! Dat kan 🙂 Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28
@Ludwich11 @Zaza62: Ik heb jullie losse topics samengevoegd met dit centrale topic.

@Ludwich11: Waarschijnlijk niet. De betaling aan Spotify wordt één keer per maand gedaan. Als Spotify bij KPN wordt opgezegd kan het dus uiterlijk een maand duren voor het account is omgezet naar Free. Ik kan voor je nakijken welke dag van de maand dit gebeurt, kun je daarvoor je profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen zodra dat is gebeurd?

@Zaza62: Log je wel in met hetzelfde account? We zien vaak dat er met Facebook wordt ingelogd in plaats van een "normaal" Spotify account. Ik kan controleren welk Spotify account is gekoppeld aan de KPN betaling. Kun je daarvoor je profiel aanvullen met adresgegevens en klantnummer en een seintje geven als dat is gebeurd?
Badge
Heb mijn profiel aangepast en zie dat de koppeling met Facebook erin staat en dat was niet zo voorheen
ik heb altijd spotify via mijn bose soundbar kunnen afspelen maar nu niet meer???
Reputatie 7
Badge +30
Heb mijn profiel aangepast en zie dat de koppeling met Facebook erin staat en dat was niet zo voorheen
Dan log je denk ik met 'verkeerde' inloggegevens in. Ik zie trouwens dat je bij ons geen diensten afneemt, klopt dat? In dat geval verwijs ik je naar Spotify. Zij kunnen kijken of je met de juiste gegevens inlogt.
Ik had premium en opeens kwam erop dat ik een free account heb en kan dus geen muziek meer luisteren zonder wifi terwijl ik wel betaal voor premium..

Admin: Samengevoegd met centraal topic

Bedankt voor jullie hulp, het is allemaal geregeld en werkt weer.
Top! Binnen 3 uur ontvang je een activatiecode per e-mail (hetzelfde e-mailadres als je voor het forum gebruikt). De code voer je in op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium account. Vervolgens kun je het koppelen aan een nieuw, of bestaand Spotify account.

Super, dank je wel! ☺️
Hoi,

Ik ben mijn activatiecode kwijt van Spotify. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Aapnootsaar Dat is zeker mogelijk. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Binnen 3 uur ontvang je deze activatiecode per e-mail.
Hoi.

Mijn nieuwe abonnement is ingegaan incl. spotify premium. Als ik inlog op mijn KPN wordt er aangegeven dat spotify premium aanstaat. En er staat ook dat ik er voor betaal. Maar vlgs spotify heb ik ineens geen premium meer. Ik krijg reclames etc. Hoe kan dit of moet ik nu zelf via spotify een premium abonnement afsluiten dus dubbel betalen? Zou u dit kunnen nakijken alvast hartelijk dank.

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen, bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jenique monsma, welkom! Ik vermoed dat het bij ons niet helemaal juist stond. Daarom krijg je binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per sms, zodat je je Spotify Premium account opnieuw kunt koppelen. Daarna moet het weer werken!
Dank je wel. Het is gelukt. Fijne avond
hoi
ik heb abbonement van tv
en 3 x mobiel abbonnement en nu moet ik nog betalen voor mijn spotify ..hoe ken dat ???

Admin: Bericht naar lopende topic verplaatst
Op mijn KPN factuur staat dat ik een Spotify Premium abonnement heb, maar via Spotify wordt aangegeven dat dit niet zo is. De chat op de website van KPN werkt niet. Telefonisch wordt ik al 3x het bos ingestuurd. Hoe krijg ik mijn Spotify premium geactiveerd?
Een code krijg ik niet, want die schijn ik al eerder gehad te hebben
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Spotify63, vreemd dit! We kunnen gewoon een code nasturen. Deze is zes weken geldig dus een oude code kan inmiddels zijn verlopen. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan maken we dit in orde en kun je snel gebruik maken van Spotify Premium.