De Videoland app bij KPN

  • 31 March 2020
  • 619 reacties
  • 140405 keer bekeken
De Videoland app bij KPN

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

619 reacties

@Rein02  Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Mocht je met de informatie uit het startbericht nog geen oplossing vinden, laat het hier even weten.

Reputatie 1

kan niemand mijn helpen ????

Reputatie 7
Badge +15

@Rein02 Welkom op het forum. 

Er irritant dat je problemen ervaart met het kijken van Videoland. 

Op het moment dat je Videoland via de tv ontvanger gebruikt hoef je normaal gesproken geen app te installeren, je hoeft enkel je account te koppelen. 

Wat gebeurt er op het moment dat je via Menu > series > Videoland naar Videoland probeert te kijken? 

Reputatie 1

Beste rutger .

Als ik serie of film via menu kies vervolgens videoland, open de app .

Ik wil van de app af ... graag... hoe ??????

M.v.g.

Rein .

Reputatie 7
Badge +16

Al het aanbod van Videoland, gaat nu via de Videoland app, daar is nu geen ander alternatief meer voor. Ik lees dat de app blijft hangen. Heb je de TV ontvanger al een herstart en/of gereset?

Reputatie 1

Sorry dat ik dat zeg … al zeker 5 x 

En bovendien ben ik door dat standaard antwoord weggegaan bij ziggo .

Grrrr

 

Alsjeblieft weet niemand een oplossing..

Moe.ko ik van de videoland app op mijn tv verlost als ik naar videoland eil kijken.  Zonder app moet dat toch ook mogelijk zijn . Zoal voorheen via de kpn .

M.v.g

Rein 

Reputatie 7
Badge +16

Ah, dat las ik nergens terug, @Rein02. Het is goed om in je vraagstelling aan te geven wat je zelf al geprobeerd hebt, dan kunnen wij daar rekening mee houden. Zo voorkom je dat we oplossingen aandragen, terwijl jij al weet dat die niet het gewenste resultaat geven.
Zoals het voorheen werkte, zonder de Videoland app, zo werkt het niet meer want al het aanbod gaat nu via de Videoland app: daar kun je niet omheen. 

 

Ik ben uitgeweken naar de app van Videoland in mijn smart-tv, @Rein02 . Ook voor jou een mogelijkheid?

Reputatie 1

Het probleem is opgelost. 

Abonnement op videoland opgezegd.

Ga niet betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken. 

Reputatie 1

Ik ben uitgeweken naar de app van Videoland in mijn smart-tv, @Rein02 . Ook voor jou een mogelijkheid?

PeterG…

Mijn vraag was . Ik keek altijd videoland via een kpn abonnement op de tv,  zonder de app . Sinds kort gebruik gemaakt van de videoland app op de tv . Dus akkoord gegaan met alle voorwaarden et ..etcetera.  . Nu nlijft dus de videoland app telkens haperen.  Ik wil van de videoland app af . Op mijn tv . Maar dat schijnt niet de kunnen.  Maar bedankt voor het mee denken.  Gr rein

Ik ben blij dat ik met mijn videoland, wat via kpn loopt, juist eindelijk de app in mijn televisie zelf kan gebruiken. 

Sinds de nieuwe mediabox en videoland etc, heel de tijd storingen, beeld wat vast loopt en hapert.. Vervolgens kan ik niet eens videoland kijken.. omdat ik een verkeerd abonnement heb.. terwijl ik al een tijdje videoland via jullie heb.. videoland zelf kan me niet helpen.. hopelijk jullie wel..

Reputatie 7
Badge +19

Goedenavond @Maceeeeeey. In de openingspost staat hoe je dit kan gebruiken via de tv-ontvanger. Waar loop je precies tegenaan bij het gebruik van Videoland?

Hij doet het niet. Hij gaf aan, maak een account aan en koppel deze. Dit gedaan en nu zegt die dus dat mijn account geen plus is.. terwijl voordat ik een account aan ging maken ik gewoon kon kijken? 

Reputatie 7
Badge +19

Via de tv-ontvanger krijg je deze melding? Dat het gekoppelde account geen Plus account is? Dan raad ik je aan om de ontvanger eens een herstart en reset te geven

Heb ik dus al gedaan, en nog steeds doet die het niet 😅

Reputatie 7
Badge +15

@Maceeeeeey Ik heb Videoland even tijdelijk uit gezet en weer aan gezet. Ik ben benieuwd of het nu lukt om opnieuw te koppelen. 

Zou je dat hier kunnen laten weten? :)

Helaas doet die het nog steeds niet.. heb ook het kastje gereset. Maar nog steeds niet 😔

Reputatie 7
Badge +19

Lukt het je wel om via een ander apparaat gebruik te maken van Videoland? Dat je dus op bijvoorbeeld laptop of tablet inlogt met het aangemaakte account? En je hebt 2 tv-ontvangers toch? Speelt dit op beide? 

Nee, zodra ik dus inlog via mijn telefoon etc. Zegt die dat ik geen lidmaatschap heb 😅.

Terwijl we het al jaren kijken via kpn. Maar omdat nu steeds in beeld kwam, maak een account aan. Maar gedaan en nu niks anders dan ellende 😅

 

Reputatie 7
Badge +16

Eerst maar even de beste wensen, @Maceeeeeey :blush:.

Dus Videoland werkte goed, totdat je een account ging aanmaken: je krijgt op de TV ontvanger de melding dat je geen Videoland Plus account hebt en op andere apparaten dat je geen lidmaatschap hebt :thinking:
Ik wil een achterliggende afdeling graag mee laten kijken: wil jij in jouw Forum profiel (in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”) noteren op welk e-mailadres je het account geregistreerd hebt en het MAC adres of Verificatienummer? Het MAC adres of verificatienummer vind je in de TV ontvanger: Menu → Instellingen → Informatie
Geef je hier een seintje als je deze informatie toegevoegd hebt aan jouw profiel? Alvast bedankt!

Hi! Voor jullie ook de beste wensen! Ik heb het toegevoegd 😁

 

Reputatie 7
Badge +15

@Maceeeeeey Nog even voor mij beeldvorming, sinds het aanmaken van het account is het mis gegaan en wordt er aangegeven dat je geen geldig abonnement hebt. 

Als het goed is heb je naast de melding op je tv ontvanger ook een mail ontvangen met instructies om een account aan te maken, heb je alle stappen gevolgd? 

En de account ook bijvoorbeeld gekoppeld met de koppelcode

Ja alles gedaan, en als ik nu inlog met dezelfde inlog moet ik een abonnement kiezen. Maar die heb ik dus al via kpn 🤷‍♀️

Reputatie 7
Badge +22

@Paul_ omdat Videoland nu een app is hoort ie dan niet in het rijtje thuis bij “Apps”? 

 Want “Netflix” en “YouTube” staat daar ook, dan staat het weer netjes zeg maar. 😉