Viaplay bij KPN

  • 8 December 2021
  • 2441 reacties
  • 97917 keer bekeken
Viaplay bij KPN

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2441 reacties

Ze proberen zo Ziggo klanten over te halen om klant te worden, niks geks aan, iedereen heeft zijn nieuwe klant voordeel gehad die al klant is.

Als je nog geen extra entertainment pakket hebt waar je de 5 euro voor gebruikt is dat je enige vaste klanten voordeel, als je mobiel en Hussel hebt.

Reputatie 6
Badge +10

Komt er straks nu wel of geen Viaplay app op de tv-ontvanger? Ziggo gaat ‘m wel bouwen. 

 

Kwam deze tweet tegen:

 

Reputatie 7
Badge +19

Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten. Op dit moment kunnen wij daar niks over melden. 

Reputatie 7

Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten. Op dit moment kunnen wij daar niks over melden. 

Hoe moet er dan gekeken worden?

Via de app op een smart-TV?

En wat als je die niet hebt, ben je dan aangewezen op PC, tablet of telefoon?

Reputatie 7
Badge +19

Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten. Op dit moment kunnen wij daar niks over melden. 

Hoe moet er dan gekeken worden?

Via de app op een smart-TV?

En wat als je die niet hebt, ben je dan aangewezen op PC, tablet of telefoon?

In de openingspost van @Jasper staat het volgende te lezen:

 

Hoe kan ik Viaplay kijken vanaf maart?

Viaplay kun je straks kijken via smart TV's; iOS en Android smartphones en tablets; Chromecast en Apple TV; en PC en Mac. Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten.
 

Reputatie 7
Badge +20

En als bestaande Husselklant is de Entertainment korting van toepassing dus in feite kan iedereen z’n voordeel halen.

Maar die entertainmentkorting mag je voor zeer velen natuurlijk niet meerekenen immers zeer velen hebben vast ook een ander entertainmentpakket zoals bijvoorbeeld Netflix of Spotify waar ze die entertainmentkorting al voor krijgen.

Die abonnees gaan toch echt gewoon tot 1 augustus €9,99 per maand extra betalen voor Viaplay en daarna €13,99.

En nieuwe klanten gratis corrupt zooitje kpn 

 

Slaat gewoon helemaal nergens op zo'n opmerking. 

Reputatie 7
Badge +20

Wat wordt er voor trouwe leden gedaan? Ziggo heeft geen F1 meer, maar blijft met zo duur. Via play voorlopig 14 euro extra. Wordt voor trouwe leden 30 euro voor F1, Indycar en Nascar.


Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic over F1/Viaplay

 

Ook klanten van Ziggo moeten vanaf nu extra betalen. 

En zie bericht eerder, trouwe leden krijgen 9 maanden € 4,-- korting per maand.

En leden die Mobiel en internet en tv van KPN hebben en Hussel krijgen over de gehele looptijd extra € 5,-- korting per maand (als je de entertainment korting niet elders hebt gebruikt).

Omdat voor deze kanten het pluspakket gratis is, kan ik de entertainment korting hiervoor gebruiken.

Ik ben tevreden. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik vind het ook verwarrend moet Tot 1 augustus betaal je 9,99 per maand, daarna 13,99 per maand. “
en voor nieuwe klanten gratis terwijl ik tv KPN heb en 2 x abonnement KPN mijn vrouw en ik Ik vind dat niet eerlijk lekker bezig KPN (weer het zelfde als met Apple ⌚️ beloven in september maar nog steeds niks)

 

Ik denk dat ook jij een aanbieding hebt gehad toen je abonnee bij KPN werd.

Dat is 1 van de keuzes die nieuwe klanten nu kunnen maken als welkom geschenk.

Dit soort kortingen doen alle providers.

 

En 2 x abonnement KPN?

Op 1 adres heb je toch 1 abonnement voor internet en tv?

Voor mobiel kan natuurlijk, hebben wij ook. 

Waarom krijgen nieuwe klanten het voor niks terwijl loyale klanten die al meer dan 20 jaar lid zijn moeten betalen?

Reputatie 7
Badge +20

Wat wordt er voor trouwe leden gedaan? Ziggo heeft geen F1 meer, maar blijft met zo duur. Via play voorlopig 14 euro extra. Wordt voor trouwe leden 30 euro voor F1, Indycar en Nascar.


Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic over F1/Viaplay

 

Als je Ziggo sport erbij houd, kan dat kloppen.

Wij hebben Ziggo Sport opgezegd, dus betalen wij nu minder. 

@Hendrik 1969 jij bepaalt zelf welke abonnementen je neemt. 

Reputatie 7
Badge +20

@ Moderators

Gaat losse afname via Sport on Demand :shopping_cart: ook nog beschikbaar worden. Lijkt me wel handig voor diegenen waar het online afnemen echt niet mogelijk is of te ingewikkeld (ouderen).

Er was altijd de mogelijkheid voor kwalificatie en de race. Maar dat ging via Z.S.

Vind het verwarrend weet niet of ik het goed heb ik moet dus betalen als KPN lid zowel van tv en internet en telefoon en 2x abonnement mobiel vrouw en ik En nieuwe klanten krijgen het gratis 😔🤔

 

Wat versta jij onder ouderen?

Ik ben bijna 68 en heb er geen problemen mee.

 

Als je Netflix, Disney+, Spotify, etc. neemt, dan moet je voor elk van deze streaming diensten ook per streaming diens betalen.

Zo is het ook met de streamingdienst ViaPlay. 

 

En je bent geen lid van KPN, maar abonnee bij KPN.

Kijk ook eens bij andere providers, daar doen ze precies hetzelfde. 

 

Reputatie 7
Badge +20

@ Moderators

Gaat losse afname via Sport on Demand :shopping_cart: ook nog beschikbaar worden. Lijkt me wel handig voor diegenen waar het online afnemen echt niet mogelijk is of te ingewikkeld (ouderen).

Er was altijd de mogelijkheid voor kwalificatie en de race. Maar dat ging via Z.S.

 

Ik ben bang van niet @PeterG 

Bij streaming video ligt het volgens mij anders (denk ik).

 

En ouderen die er zelf niet uit komen, hebben altijd wel een familielid die ze kan helpen.

En het lijkt ingewikkelde dan het is.

Zelf ben ik bijna 68 en velen val ik dus onder “ouderen” , maar maak je niet bezorgt, ik heb er geen problemen mee.  En ik help ook andere en die zijn juist vaak veel jonger dan ik. 

Reputatie 7
Badge +20

@Tonny56, Dat heb je zo ongeveer helemaal goed, om nieuwe klandiezie binnen te halen kun je het eerste jaar Viaplay gratis krijgen, maar dat gaat ongetwijfeld ten koste van een ander lokkertje zoals een half jaar korting of een ander leuk kado die iedereenmkrijgt of heeft gekregen toen ze klant werden.

 

Dat zei de moderator ook, het is voor de nieuwe klant of / of.

Ze kunnen kiezen.

 

En wij vaste klanten hebben dat toen we abonnee werden ook gehad.

 

En als je hem nog niet hebt gebruikt, kan je € 5,-- entertainment korting gebruiken. (als je Hussel hebt, dus ook mobiel bij KPN).

En zoals ik al schreef, omdat het pluspakket nu gratis is, ga ik die entertainmentkorting voor ViaPlay gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +22

Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten. Op dit moment kunnen wij daar niks over melden. 

Die app had allang ontwikkeld kunnen worden door KPN, want het was vorig jaar al bekend dat ViaPlay formule 1 zou uitzenden en andere sporten. Dan hadden ze allang kunnen beginnen met de app om het in maart in werking te treden, dit is weer KPN die de plank mis slaat. Waarom maar steeds achter de feiten aanlopen? Let maar op, dit gaat in maart een stormvloed van kritiek opleveren. Dit had best alvast gerealiseerd kunnen worden om in maart de app in de tv ontvanger te gebruiken, vooral voor mensen die niet zo digitaal zijn is het een must om het op de tv ontvanger te kunnen gebruiken. 

ZS opzeggen betekend geen Indycar en Nascar meer.

Korting toen wij lid werden bestond toen niet.

Hulp bij familie vragen als je lid van een dienst bent klinkt een beetje klant onvriendelijk.

Let wel, ik ben niet ontevreden over de KPN. Zij zijn bijna storing vrij. Alleen Ziggo mag wel wat aan de prijs doen, nu het kijkcijferkanon er niet meer is. Daarover ben ik benieuwd bij jullie. 

Reputatie 7
Badge +20

Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten. Op dit moment kunnen wij daar niks over melden. 

Die app had allang ontwikkeld kunnen worden door KPN, want het was vorig jaar al bekend dat ViaPlay formule 1 zou uitzenden en andere sporten. Dan hadden ze allang kunnen beginnen met de app om het in maart in werking te treden, dit is weer KPN die de plank mis slaat. Waarom maar steeds achter de feiten aanlopen? Let maar op, dit gaat in maart een stormvloed van kritiek opleveren. Dit had best alvast gerealiseerd kunnen worden om in maart de app in de tv ontvanger te gebruiken, vooral voor mensen die niet zo digitaal zijn is het een must om het op de tv ontvanger te kunnen gebruiken. 

 

@Dennis Schreve dit klinkt net alsof niemand nog een Smart TV hebt.

Ik denk dat ondertussen bijna iedereen wel een Smart TV heeft.

En ik kijk altijd via de apps op de Smart TV, is veel stabieler en dan heb ik ook 4K. :wink:

 

De apps op de KPN tv ontvanger was destijds super, omdat toen nog weinig mensen een Smart tv hadden. 

Reputatie 7
Badge +22

@joop2011 er zijn ook zat mensen die niet weten hoe dat werkt met de SmartTV, en we hebben interactieve tv, dus KPN had allang die app kunnen ontwikkelen om het in maart uit te rollen in de tv ontvangers en er komt ook nog eens bij dat er mensen zijn die geen SmartTV hebben. Dus die hebben gewoon pech? Tegenwoordig wordt je maar verplicht om maar een SmartTV te nemen, en dan moet je maar zien hoe mensen die daar niet in thuis zijn het aan de praat krijgen. Ouderen in verzorgingshuizen of verpleeghuizen hebben wel internet maar die werkt meestal met de centrale overal hangen dan die zogeheten WiFi hotspots, dan lukt het niet om Chromecast te gebruiken. En als het zou kunnen dan gaat het haperen als ze het daar allemaal gaan doen. 

KPN geeft nieuwe abonnee houders een jaar lang gratis Viaplay. Dat wil ik ook. Dus ik ga opzeggen bij KPN om aan te sluiten bij Ziggo, die heeft namelijk een vergelijkbare aanbieding. Of ik ga na een paar maanden weer terug naar KPN? 

Bete KPN dit kan toch niet de bedoeling zijn?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Waarom kan dat de bedoeling niet zijn?

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +22

1 jaar gratis is het ook niet, het is 9 maanden gratis. En als je een contract met bijvoorbeeld Ziggo maakt kun je het ook niet na een paar maanden opzeggen, daar zit 1 jaar contract of een 2 jaar contract aan vast na die 1 of 2 jaar kun je het maandelijks opzeggen. 

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

@joop2011  Ouderen in verzorgingshuizen of verpleeghuizen hebben wel internet maar die werkt meestal met de centrale overal hangen dan die zogeheten WiFi hotspots, dan lukt het niet om Chromecast te gebruiken. En als het zou kunnen dan gaat het haperen als ze het daar allemaal gaan doen. 

 

Jawel hoor, met een WIFI travel router. Zie o.a. hier. 

 

En in de meeste verzorgingshuizen heb je geen keuze.

Wordt meestal centraal gedaan.

In Achterveld is gekozen voor Ziggo en dat zit in de kosten inbegrepen die je maandelijks betaald.

 

En onderschat ouderen niet, een app op een Smart TV is net zo makkelijk (moeilijk) als de app op de KPN tv ontvanger.

 

Smart tv's zijn er al meer dan 10 jaar, ik denk dat het overgrote meerderdeel een Smart TV heeft. 

Reputatie 7
Badge +20

KPN geeft nieuwe abonnee houders een jaar lang gratis Viaplay. Dat wil ik ook. Dus ik ga opzeggen bij KPN om aan te sluiten bij Ziggo, die heeft namelijk een vergelijkbare aanbieding. Of ik ga na een paar maanden weer terug naar KPN? 

Bete KPN dit kan toch niet de bedoeling zijn?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Dit gebeurt heel vaak, ze worden vaak “hoppers” genoemd. 

1 jaar bij de ene provider, volgend jaar weer een andere, etc. 

 

Zelf ben ik geen hopper, ik ben dik tevreden over KPN.

Compleet abonnement bij Kpn € 130,00.

Tot nu toe lees ik alleen over mensen die geld zat hebben, die niet digibeet zijn en die maar vinden dat we niet zo moeten zeuren. Hoe zit jet met de mensen die tot aan nu alles op een presenteerblaadje kregen (was top bij KPN)?

Reputatie 7
Badge +20

Compleet abonnement bij KPN € 130,00.

Tot nu toe lees ik alleen over mensen die geld zat hebben, die niet digibeet zijn en die maar vinden dat we niet zo moeten zeuren. Hoe zit jet met de mensen die tot aan nu alles op een presenteerblaadje kregen (was top bij KPN)?

 

€ 130,-- per maand denk ik.

Wat heb je voor die € 130,-- per maand?

 

En ik heb geen geld zat, dat heb je niet met pensioen.

 

Ik betaal € 64,-- per maand bij KPN.

Dat is € 768,-- per jaar.

Ik heb bij KPN:

Glasvezel FTTH

200 up en 200 down internet

Hussel pakket (omdat we ook mobiel hebben (bij ons 2 mijn vrouw en ik)).

Standaard TV pakket 

Pluspakket (gratis omdat we Hussel hebben).

 

Straks komt daar ViaPlay bij.

 

Netflix betalen we via Netflix (4K abonnement)

Disney+ betalen we via Disney+ (4K standaard.

 

En met die erbij kom ik nog steeds niet aan € 130,- per maand. 

KPN internet tv € 64,--

2 x mobiel 2 x € 16,50  = € 33,-- (1 is 12 GB en de andere 5GB (moet nog aangepast worden))

Netflix € 15,99

Disney+ € 8,99

Totaal per maand: € 121,98 (hoop geld, dat weet ik. Maar we kunnen het gelukkig betalen). 

Ik zal dan een hopper worden. Maakt mij niet uit Ziggo of KPN. Het gaat mij er om dat ik ViaPlay heb en er niet teveel voor betaal. Ik vindt 15 euro per maand echt heel veel geld voor Max verstappen, dus een paar maanden gratis via Ziggo is mooie meegenomen.