iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36632 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Goedeavond!

Ik zie dat de levertijd van de iPhone 14 Pro Max 128gb Space grey aangepast is naar "half oktober". 

Wat kunnen wij hiervan verwachten, Gezien het nu "half oktober" is.

 

Die van mij is vannacht ook verstuurd 😄

Die van mij ook haha

Badge

Ik mij bestel status staat nog steeds alleen de 

melding:

Helaas hebben wij de Apple iPhone 14 Pro 5G 128GB, Space Black tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.

 

dat is leuk maar een indicatie zou fijn zijn.

ander winkels doen dit wel ondertussen.

typisch KPN weer dit.

Badge

Nieuwsgierig of iemand de iPhone 14 Pro 5G 128GB Deep Purple toevallig al binnen heeft? 3 weken geleden had ik de bestelling geplaatst en helaas nog niks veranderd en staat de bestelling nog steeds op “controleren”.

Ik heb vorige week zaterdag een iPhone 14 pro Max besteld er werd gezegd dat er nog 3 op voorraad waren maar hij blijft op stap 1 staan. Wanneer kan ik hem verwachten ? 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Damian Braat, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic, in het startbericht vind je een tabel met de huidige verwachte levertijden per toestel 🙂

Dat had ik al gezien maar het feit dat er in de winkel word gezegd dat er nog 3 op voorraad waren maar nog niks gehad kwa mails ofzo, wanneer is de levering? Want hier staat 3-4 weken na bestelling 

Reputatie 7
Badge +17

De levertijden hier zijn degenen die je aan moet houden. De voorraad wordt niet elke minuut bijgewerkt, dus wellicht was de voorraad die de winkel zag al weg op het moment dat jij bestelde. 

Dat snap ik maar een indicatie van wanneer het ongeveer verwacht kan worden zou fijn zijn. 3-4 weken na bestelling heb ik niet veel aan 

Er wordt vermeld bij aankoop van Iphone 14 pro, 3-4 weken levertijd. Ik heb meerdere keren een bericht gehad dat de iphones niet op voorraad zijn wegens een tekort aan chips. Geldt deze levertijd van 3-4 weken dan wel nog, of gaat deze pas in op het moment dat ik de melding heb gehad dat de chips weer op voorraad zijn? 

Goedemiddag van morgen iPhone 14 pro deel purple besteld, maar er staat in mijn bestelling niet leverbaar. Kan u mij mischien vertellen hoe lang dat kan duren .

Gr Claudia 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @claudiakay123, ik heb je bericht even verplaatst. Alle informatie over iPhone 14 bestellen en levering vind je in dit topic.

Reputatie 1

Nu drie weken verder, geen nieuws, geen verwachte datum. Je moet bij KPN ook geen moment het idee krijgen dat je als klant iets betekend…… Bijzonder blijft dat toch, er moet toch gewoon info zijn hoeveel er nog voor je zitten.
 

Inmiddels staat de mededeling op 4 weken, maar alleen voor bestellingen vanaf die datum. Je hebt er geen moer aan. Geef gewoon wat info ipv de klant laten zoeken naar informatie. 

Ik ben vorige week naar de kpn hoofd kantoor gegaan die zeggen dat er in week 47 500 iPhone 14 pro Max binnen komen, waarvan er 378 besteld zijn door klanten dus dan zijn ze op voorraad de 25 kunt u hem verwachten werd mij verteld

Nu drie weken verder, geen nieuws, geen verwachte datum. Je moet bij KPN ook geen moment het idee krijgen dat je als klant iets betekend…… Bijzonder blijft dat toch, er moet toch gewoon info zijn hoeveel er nog voor je zitten.
 

Inmiddels staat de mededeling op 4 weken, maar alleen voor bestellingen vanaf die datum. Je hebt er geen moer aan. Geef gewoon wat info ipv de klant laten zoeken naar informatie. 

ALLE informatie die wij hebben staat in het startbericht, @Stevenflappy . 

Reputatie 1

Nu drie weken verder, geen nieuws, geen verwachte datum. Je moet bij KPN ook geen moment het idee krijgen dat je als klant iets betekend…… Bijzonder blijft dat toch, er moet toch gewoon info zijn hoeveel er nog voor je zitten.
 

Inmiddels staat de mededeling op 4 weken, maar alleen voor bestellingen vanaf die datum. Je hebt er geen moer aan. Geef gewoon wat info ipv de klant laten zoeken naar informatie. 

ALLE informatie die wij hebben staat in het startbericht, @Stevenflappy . 

Nou ja, als je het antwoord boven uw antwoord ziet is er dus meer duidelijkheid te verzorgen dan hier iets melden wat niet waar is. Uiteraard als dit klopt. Maar dit soort info bedoel ik wel. Geef aan hoeveel wachtende er voor je zitten en hoeveel er verwacht binnenkomen.  Nu zetten jullie er een planning op die niet klopt, die steeds veranderd wordt en dan nog steeds niet klopt. Zeg dan gewoon dat je echt niet weet en je geen idee hebt wanneer je kan leveren. 
 

En als je nu op de website kijkt staat er ‘Bestel direct de iPhone 14’. Tuurlijk je zegt niets verkeerd maar wees gewoon eerlijk en vertel de mensen dat ze in januari waarschijnlijk pas aan de beurt zijn. En niet zoals hierboven zeggen dat ze op voorraad zijn en dan ruim een maand laten wachten….. Mijn 2-3 weken zijn nu ruim voorbij en dan moet je maar in de wachtkamer gaan zitten. 

 

Wat KPN nu doet is niks, je krijgt af en toe een mail dat het toestel niet op voorraad is en dan moet de klant dit forum vinden om te kijken hoe het ervoor staat. Je wil dat de klant verzorgd word, dat de verkopende partij de leiding neemt. Dat is hier echt niet het geval. 

Ter info: 18 oktober IPhone 14 pro 256 Deep Purple besteld. 
Zojuist bericht dat hij morgen wordt bezorgd 👍🏻

Reputatie 1

Ter info: 18 oktober IPhone 14 pro 256 Deep Purple besteld. 
Zojuist bericht dat hij morgen wordt bezorgd 👍🏻

Dat is mooi nieuws. 21ste besteld dus dat kan nog even duren. 

Badge

Goedemorgen! 
 

Is er iemand die mij kan vertellen of de iPhone 14,     128 GB Starlight ook écht beschikbaar is nu? Of moet ik evengoed 3-4 weken wachten tot hij word geleverd als ik vandaag bestel? 
Zou zonde zijn… 

Reputatie 1

Goedemorgen! 
 

Is er iemand die mij kan vertellen of de iPhone 14,     128 GB Starlight ook écht beschikbaar is nu? Of moet ik evengoed 3-4 weken wachten tot hij word geleverd als ik vandaag bestel? 
Zou zonde zijn…

zo ver ik weet zijn er geen problemen met de iPhone 14. Alleen de pro modellen zijn een probleem. 

Badge

Goedemorgen! 
 

Is er iemand die mij kan vertellen of de iPhone 14,     128 GB Starlight ook écht beschikbaar is nu? Of moet ik evengoed 3-4 weken wachten tot hij word geleverd als ik vandaag bestel? 
Zou zonde zijn…

zo ver ik weet zijn er geen problemen met de iPhone 14. Alleen de pro modellen zijn een probleem. 


Dan denk ik dat ik de gok wel durf te nemen om hem te bestellen! Thanks! 
Ik heb gekeken in de lijst en die is de 15e voor t laatst bijgewerkt. Een paar kleuren en andere modellen hebben langer levertijd inderdaad. 
 

Weet jij toevallig ook of ze bij de KPN winkels voorraad hebben? 

Reputatie 1

Nee dat durf ik niet te zeggen. Maar ik denk van wel, anders heeft KPN ze zelf wel op voorraad. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen! 
 

Is er iemand die mij kan vertellen of de iPhone 14,     128 GB Starlight ook écht beschikbaar is nu? Of moet ik evengoed 3-4 weken wachten tot hij word geleverd als ik vandaag bestel? 
Zou zonde zijn… 

Hi Louise, de 128Gb variant van de iPhone 14 Starlight is écht beschikbaar, je kunt hem dus met een gerust hart bestellen 🙂

Badge

Goedemorgen! 
 

Is er iemand die mij kan vertellen of de iPhone 14,     128 GB Starlight ook écht beschikbaar is nu? Of moet ik evengoed 3-4 weken wachten tot hij word geleverd als ik vandaag bestel? 
Zou zonde zijn… 

Hi Louise, de 128Gb variant van de iPhone 14 Starlight is écht beschikbaar, je kunt hem dus met een gerust hart bestellen 🙂

Thanks voor je bericht! Ik heb zojuist de bevestiging gekregen van mijn bestelling en hij word gereed gemaakt voor verzending! 🤩

Reputatie 7
Badge +20

Super @LouiseMuppet, alvast veel plezier met je nieuwe toestel 😊

Reputatie 1

Staat bij mij nu op voorraad. Besteld op 21 oktober, pro Max, 128gb paars.