iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36632 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@Nicolas Garcia in de lijst in het startbericht staan de data waarop we nieuwe iPhones verwachten. Als daar nu staat: 1 tot 2 weken, dan betekent dat dat we binnen nu en 1 tot 2 weken een nieuwe levering verwachten te ontvangen. Als jouw bestelling al even geleden is, dan ga ik er voorzichtig vanuit dat er voor jou een iPhone beschikbaar komt op dat moment. Let op: als er meer iPhones besteld zijn dan dat er geleverd wordt, zou het kunnen zijn dat er niet voldoende voorraad is. In het slechtste geval betekent dat dat er nog geen iPhone voor je beschikbaar is. Je krijgt altijd een e-mail zodra er een toestel beschikbaar is. 

Wanneer worden de levertijden weer bijgewerkt? 😊

Reputatie 7
Badge +20

Wanneer worden de levertijden weer bijgewerkt? 😊

De levertijden zijn weer helemaal actueel @NanaNoura!

Iemand nog goed bericht gekregen van KPN over de bezorging? 

Nope, it seems we'd need to wait for at least another week..

Iemand nog goed bericht gekregen van KPN over de bezorging? 

Heb mijn IPhone pro max silver vanmiddag ontvangen 

Iemand nog goed bericht gekregen van KPN over de bezorging? 

Heb mijn IPhone pro max silver vanmiddag ontvangen 

Nice! 😁 Veel plezier ermee. Hoeveel GB had je besteld? Ik wacht ook op de silver.

Iemand nog goed bericht gekregen van KPN over de bezorging? 

Heb mijn IPhone pro max silver vanmiddag ontvangen 

Nice! 😁 Veel plezier ermee. Hoeveel GB had je besteld? Ik wacht ook op de silver.

128GB :)

Iemand nog goed bericht gekregen van KPN over de bezorging? 

Heb mijn IPhone pro max silver vanmiddag ontvangen 

How long did it take since it moved from step 1 “checking” until you received it?

Iemand nog goed bericht gekregen van KPN over de bezorging? 

Heb mijn IPhone pro max silver vanmiddag ontvangen 

How long did it take since it moved from step 1 “checking” until you received it?

3,5 weeks

My iphone 14 pro 256gb black was delivered today; 3 weeks and 1 day exactly since I placed the order.

My iphone 14 pro 256gb black was delivered today; 3 weeks and 1 day exactly since I placed the order.

Nice! Enjoy. When did you received the email? 

Yesterday night it was on step 1, received the email and it was delivered this morning :) 

10 dagen geleden werd er gezegd dat ik op dit forum moet kijken voor de actuele levertijd. Ik heb mijn telefoon 3 weken geleden gekocht en de levertijd is al een hele tijd 2 tot 3 weken. 10 dagen geleden was dit ook al 2 tot 3 weken. Komt er nog verandering in mijn bestelstatus? Het kijken op dit forum naar de levertijden zegt ook niet zoveel. De status immers in 10 dagen niet gewijzigd en mijn telefoon is nog niet geleverd 🤷🏻‍♂️

Is er iemand die ook de 14 Pro Max Silver 1TB heeft besteld? Levertijd bij bestellen was 1 tot 2 weken maar dat staat er al een tijdje.. ook voor ik mijn bestelling deed. 

Reputatie 7
Badge +30

De levertijden in het topic worden regelmatig gecontroleerd en waar nodig aangepast. Je ziet de datum van laatste aanpassing onderaan de lijst met iPhone types. 

De kortste klap is je bestelstatusomgeving in de gaten houden. Zodra jouw toestel klaar is voor verzending krijg je daar bericht.

De levertijden in het topic worden regelmatig gecontroleerd en waar nodig aangepast. Je ziet de datum van laatste aanpassing onderaan de lijst met iPhone types. 

De kortste klap is je bestelstatusomgeving in de gaten houden. Zodra jouw toestel klaar is voor verzending krijg je daar bericht.

Maar ik begrijp dus goed dat het geen zin heeft om dit forum in de gaten te houden? Ik zou gewoon graag willen weten wanneer ik mijn telefoon kan verwachten. Bij bestellen wordt er een tijdspanne van 2 a 3 weken gezegd. Ik zit nu op 3 weken en de lever tijd is ook 2 a 3 weken. Betekend dit dat ik dan 5 weken moet wachten? Het is gewoon erg onlogisch allemaal. 

Klopt Tim. Het is een beetje bizarre gang van zaken. Apple levert vreselijk weinig telefoons. Geen enkele webwinkel heeft voorraad. Het jammere van KPN is dat je geen enkele indicatie krijgt wanneer je je telefoon krijgt. Kan morgen zijn, kan over 3 weken zijn. Het lijkt me voor een bedrijf als KPN toch niet zo complex om afspraken met je leverancier te maken. Ik heb nu het idee dat we meedoen aan een loterij.  

Blijft raar, bestellen via de officele site is minimaal 3 weken levertijd, verleng je via een reseller (belsimpel) Kan ik hem morgen al ophalen. 

 

Bijzonder toch? 

Goedemorgen!

Ook ik heb de nieuwe iPhone (14 Pro Max 256GB Space Black) mogen bestellen en kijk er erg naar uit hem te mogen ontvangen. Inmiddels zijn er 3+ weken om…..

 

Inmiddels ontvangen! Een klein maandje levertijd. Succes met wachten voor de rest, hij komt vast snel! :) 

 

@ KPN off-topic vraagje. Gaan jullie de nieuwe iPad Pro’s (gisteren aangekondigd) leveren i.c.m. abonnement? 

Goedeavond!

Ik zie dat de levertijd van de iPhone 14 Pro Max 128gb Space grey aangepast is naar "half oktober". 

Wat kunnen wij hiervan verwachten, Gezien het nu "half oktober" is.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @SanderGerritsen94. Je kan het beste je bestelnummer en postcode invullen op deze pagina. Hier krijg je te zien wanneer je jouw toestel kan verwachten. Ik verwacht dat het niet lang meer duurt voordat je jouw toestel ontvangt. 

Hoi @SanderGerritsen94. Je kan het beste je bestelnummer en postcode invullen op deze pagina. Hier krijg je te zien wanneer je jouw toestel kan verwachten. Ik verwacht dat het niet lang meer duurt voordat je jouw toestel ontvangt. 

Goede vraag van Sander. De bestelstatus staat bij mij in dit overzicht al meer dan twee weken op “controleren”. Het is logisch dat de toestellen komen wanneer ze komen, maar met deze informatie kan ik helaas niet zo veel 😅

Vanmorgen rond half 8 mail gekregen dat ik een bezorgmoment kon inplannen. Dinsdag word mijn 14 Pro Max 1TB Silver geleverd! 🥳

Goedeavond!

Ik zie dat de levertijd van de iPhone 14 Pro Max 128gb Space grey aangepast is naar "half oktober". 

Wat kunnen wij hiervan verwachten, Gezien het nu "half oktober" is.

 

Die van mij is vannacht ook verstuurd 😄