iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 8 September 2022
  • 732 reacties
  • 36632 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sandra Klaver, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic over de iPhone 14. In het startbericht van dit topic updaten we het overzicht met actuele levertijden regelmatig, zodat je in de gaten kunt houden wanneer je toestel ongeveer geleverd zal worden. Ik weet niet welke variant  van de midnight je besteld hebt, maar deze zijn momenteel niet alle 3 op voorraad helaas.

Goedemorgen!

Ook ik heb de nieuwe iPhone (14 Pro Max 256GB Space Black) mogen bestellen en kijk er erg naar uit hem te mogen ontvangen. Inmiddels zijn er 3+ weken om, en dat was de levertijd niet bij het moment van bestellen. Ik heb een paar keer een “Nog heel even geduld, hij is er bijna!”-e-mailtje ontvangen. De actuele levertijden aan het begin van dit topic zijn fijn voor mensen die nu willen bestellen, maar als je al besteld hebt kan je eigenlijk nergens terecht voor meer informatie. Want net als bij medebestellers, staat er al drie weken “controleren” bij mijn bestelstatus. Een update met echte informatie zou wel prettig zijn 😃

Reputatie 7
Badge +20

@officia, helaas kunnen we de volgorde waarin iedereen besteld heeft niet zien dus kunnen we ook niet zien wanneer jij aan de beurt bent. De enige informatie die wij hebben is wanneer de volgende zending er weer aan komt.

Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten! 

@officia, helaas kunnen we de volgorde waarin iedereen besteld heeft niet zien dus kunnen we ook niet zien wanneer jij aan de beurt bent. De enige informatie die wij hebben is wanneer de volgende zending er weer aan komt.

Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten! 

Kunt u ook vertellen wanneer de volgende lading komt?

Reputatie 7
Badge +17

@TimPro Als je in dit topic op het type iPhone klikt welke je besteld hebt kun je zien wat de leverdata zijn voor zover nu bekend. 🙂

@Sanne_M Betekend dit dat het nu nog 2 tot 3 weken duurt voordat de eerste lading binnenkomt? Ik wacht nu namelijk al bijna 3 weken op een Pro max 256 space black.

Reputatie 7
Badge +17

Dat kan kloppen. We weten alleen wanneer de volgende zending eraan komt, niet hoeveel toestellen deze heeft dus het kan soms even duren. Hopelijk zit je bij de komende zending! 

Reputatie 1

@Sanne_M Betekend dit dat het nu nog 2 tot 3 weken duurt voordat de eerste lading binnenkomt? Ik wacht nu namelijk al bijna 3 weken op een Pro max 256 space black.

Ik zag dat de levertijd dit weekend ook op 2 tot 3 weken stond. Dat betekent dat als je vorige weekend je telefoon besteld had, dan nog 2 tot 3 weken moet wachten. Dit weekend is dat dan toch nog 1 tot 2 weken. Aangezien wij onze toestellen 3 weken eerder hebben besteld, en kon zegt dat ze fifo (als eerste bestelt, als eerste in huis) leveren kunnen wij onze telefoons binnen 1 tot 2 weken verwachten

Reputatie 1

Bij belsimpel zijn (bijna) alle toestellen op voorraad, dus vandaag besteld is morgen in huis. Dan krijg je ook nog apple tv en apple msuic erbij.. 

Reputatie 1

Is er nog een update voor de levertijden? En zijn er nog mensen die op hun toestel wachten?

Reputatie 7
Badge +15

@LW5 De levertijden zijn geüpdatet, er zijn weinig veranderen t.o.v. donderdag. 

Als ik de Iphone 14 Pro wil gaan bestellen, staat er dat de levertijd 2-3 weken is. Is dit echt zo of verwachten ze dit? Bij andere leveranciers kunnen ze namelijk geen levertijd geven...

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Sanne_03  wij baseren ons in de eerste post van het topic op de meest actuele informatie die we hebben waarop een inschatting maken. Het blijft echter wel een inschatting en kan door (onvoorziene) omstandigheden wijzigen.

Hello ! I bought an iphone 14 pro 256 GB black almost 3 weeks ago. When I bought it, the estimated time was 2-3 weeks. Shall I expect to receive it this week?

Thanks in advance!

Reputatie 1

Nog steeds aan het wachten op mijn iphone 14 pro max 256 gb paars… heb hem nu 4 weken geleden besteld. Toen was de levertijd 4 tot 5 weken.. verwacht dan ook elk moment hem binnen te krijgen want duurt wel heel erg lang. Kunnen jullie controleren of alles wel goed is gegaan met mijn bestelling want heb al een tijd geen update ontvangen 

Wacht inmiddels al 3 weken op mijn Iphone 14 pro max Silver 128gb. Kreeg aan de telefoon te horen dat ik die deze week zou ontvangen maar sta nogsteeds op controleren.

Reputatie 7
Badge +13

@LW5 en @GS20 . Je ontvangt alleen een bericht wanneer er ook daadwerkelijk een statusverandering is opgetreden in de order. Je kan altijd de meest actuele stand van zaken bekijken op de pagina: Mijn Bestelling!

Hi,

Kreeg volgende melding :

Je hebt een Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Space Black besteld bij ons (bestelnummer xxxxx-xxxxxx). Door een wereldwijd tekort aan chips die nodig zijn om smartphones te maken, duurt het helaas langer dan normaal voordat je dit toestel krijgt.

Mhoaw Chip tekort ???? Eerder…….. Inkoop KPN laat steken vallen.

Normaal gesproken redelijk goed tevreden met KPN. Maar deze reden……. ‘t is geen auto !!!!!.

Bij (enkele) andere providers direct leverbaar. WAAROM NIET (met EXACTE levertijd) bij KPN tijdens de bestelling. Kan mijn oude telefoon nog gebruiken, dus ben niet ‘onthand’. Maar een melding gedurende de bestelling…… DUUR Toestel besteld, vervolgens geen enkele INFO. Alleen bovenstaande melding. Dit verwacht je niet als (trouwe) klant.

Je zou je toch in een situatie bevinden dat je echt een zsm nieuw toestel moet hebben (ie defect) …….

Kortom… Drog-reden, iPhones zat, maar niet genoeg gereserveerd/gekocht door KPN.

Reputatie 7
Badge +19

@EPH Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe iPhone liever gisteren had ontvangen dan vandaag of morgen. We zijn voor de levering van je toestel afhankelijk van Apple. We ontvangen alle bestelde toestellen helaas niet in één keer, maar in kleine hoeveelheden. Voor een indicatie van de levertijd kan je de tabellen bovenin het topic bekijken. Verder kan je Mijn Bestelling volgen voor de meest recente status. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Hi Alexandra,

jouw update raakt kant noch wal met mijn opmerkingen. Indicatie levertijd prima (maar moet wel kloppen). Dan een copy/Paste met voorgaande (in de thread) updates. Maar vervolgens linken naar “Mijn Bestelling” ???? Daar staat 0,0 (zero) informatie en heb je dus NIETS aan.

Mijn insteek is dus : waarom hebben andere providers wel iPhones op voorraad (leverbaar) en KPN NIET.

Inkoop/reserverings -beleid van KPN klopt dus niet. Rgds.

Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.   De levertijden duren te lang. Pre-order is ook een fabeltje. Juist bij KPN besteld voor de redenen, die ze claimen. Helaas komen ze die niet na. Voel me redelijk in het ooitje genomen.

Het zo fijn zijn als het wachtrij nummer, per persoon, zichbaar zou zijn op je persoonlijke bestellingspagina. Nu is het maar wachten wachten en wachten en ondertussen krijg je 5 "nog even geduld" e-mailtjes die je blij maken met niets. Stuur dan alleen mails uit wanneer de status ook daadwerkelijk veranderd.   Ik lees jammergenoeg veel ontevredenheid. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen Kpn. 

Hallo KPN,

Ik heb drie weken geleden mijn nieuwe iPhone 14 Pro Max besteld, maar in ‘’mijn bestelling’’ staat nog steeds het volgende:

‘’Bedankt voor uw verlenging. Fijn dat u weer voor ons hebt gekozen! Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, informeren wij u verder.’’

Klopt dit? Dit staat er al 3 weken.

 

Reputatie 7
Badge +19

Die status is correct @lvnzrn. Zodra het toestel uitgeleverd zal worden, veranderd de status ook in "Mijn bestelling". 

Heeft u schattingen over wanneer we de levering kunnen verwachten voor bestellingen die 3 weken geleden zijn geplaatst?